Klub Cytrynki
Samochody => C5 => MK I => Wątek zaczęty przez: Mateusz Kubacki w Marzec 26, 2013, 19:59:35
-
Witam,
Muszę wymienić przewód widoczny na zdjęciu, które załączam poniżej. Mógłby mi ktoś podesłać link (najlepiej z allegro) z tym przewodem?
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/77605f07888ee848.html
Pozdrawiam.
-
W ASO około 650 zł, ale to było parę ładnych lat temu, więc może cena się zmieniła.
Był to pierwszy przewód LDS który się poddał w mojej C5, auto miało wtedy około 6 lat.
Przy używanym ryzykujesz że szybko będzie nieszczelny, bo połączenia metalowo-gumowe są ich słabym punktem.
Sorry że nie wspomogę linkiem.
-
Ja ten przewod wymienialem w ASO, zaplacilem ok 730 zl, lipa straszna, wytrzymał dokładnie 2 lata i 4 miesiące i znowu jest do wymiany.
-
U mnie już około 4 lat po wymianie na nowy i póki co wygląda ładnie.
Ale inny od LDS-u wymieniałem w ASO na nowy, kosztował 1100 (najdłuższy w samochodzie), i zaczął ciec po niecałym roku na złączce metalowo gumowej. Na szczęście ASO jest solidne i na gwarancji został bezpłatnie wymieniony na następny nowy, który póki co jest OK.
Więc patrząc na powyższe po raz kolejny i stanowczo odradzam kupowanie używanych przewodów !!
BTW ciekawe czy jest na forum jakaś C5 10-letnia ze wszystkim przewodami LDS oryginalnymi ?
-
Andrzej Walczyński napisał:
BTW ciekawe czy jest na forum jakaś C5 10-letnia ze wszystkim przewodami LDS oryginalnymi ?
Moja ma 11 lat i całą historię serwisową prowadzoną do końca, a raczej do momentu zakupu przeze mnie, w jednym ASO.
Przeglądałem ostatnio faktury i dość sporo było robione przy zawieszeniu w sensie elektroniki. Wymieniali jakieś zaworki, korektor przedni i kilka innych pierdółek, ale o przewodach nie ma nic.
Także możliwe że jest jedna nawet 11 letnia z oryginalnymi przewodami. Ale żeby nie było za różowo to ten od wspomagania już w momencie kupna 3 lata temu był lekko przypocony :)
-
Dobra alternatywa sa warsztaty dorabiajace przewody. Osobiscie korzystalem z takiej uslugi jak mi padl przewod klimy w Mazdzie Premacy. Serwis 700zl (w 2008r) a dorobili mi za 160zl. Przy czym wykorzystali koncowki ze starego.
-
Wystarczy poszukać zakład który naprawia przewody - końcówki metalowe masz dobre ( bynajmniej tą którą widać), wystarczy dorobić i zakuć na nowo część elastyczną i będzie po kłopocie.
-
Maciek Słowik napisał:
Przeglądałem ostatnio faktury i dość sporo było robione przy zawieszeniu w sensie elektroniki. Wymieniali jakieś zaworki, korektor przedni i kilka innych pierdółek, ale o przewodach nie ma nic.
Także możliwe że jest jedna nawet 11 letnia z oryginalnymi przewodami.
To u mnie odwrotnie, z elektyki i mechaniki nic przy zawieszeniu nie było robione, za to przewody ciekły wielokrotnie. Wymieniałem 2 elastyczne, w tym jeden dwukrotnie, a ostatnio sztywny metalowy bo skorodował, pękł i auto siadło na ziemi.
Kosztowne to wszystko było.
-
Dzięki za rady. Jeszcze nie postanowiłem, co z tym przewodem zrobię. Na allegro jest sporo różnych przewodów wspomagania do c5. Czy mógłby mi ktoś pomóc wysyłając link z tym konkretnym przewodem?
-
Szukaj na szrotach, ale towar niestety chodliwy... Mozesz tez od anglika brac, bedzie innej dlugosci, ale to sie konczy tylko tym ze inaczej musisz go pod maska poprowadzic. Pasowac pasuje - wymieniałem w swojej C5 na przewod z anglika i było okej.
-
Czy płyn do wspomagania w mk III jest standardowy czy trzeba wlać jakiś inny wynalazek ?Zaczęło mi wspomaganie niedomagać stąd te pytanie.