Klub Cytrynki
Samochody => C5 => MK I => Wątek zaczęty przez: Łukasz Oleksy w Październik 30, 2012, 22:22:55
-
witam jakie proponujecie zaroweczki do swiatel drogowych i mijania?
czekam na opinie
-
H7 - jakieś typu LongLife np. Hella. Te co lepiej teoretycznie świecą będą krócej świecić, a wymiana jest kłopotliwa.
H4 - od 7 lat posiadania auta jeszcze nie wymieniałem, są długowieczne
-
a co myslicie o czyms takim?
http://allegro.pl/zestaw-xenon-hid-cyfrowy-h1-h3-h4-h7-gwarancja-i2733904111.html
-
Łukasz Oleksy napisał:
a co myslicie o czyms takim?
http://allegro.pl/zestaw-xenon-hid-cyfrowy-h1-h3-h4-h7-gwarancja-i2733904111.html
albo te
jak myslicie ktore lepsze?
http://allegro.pl/philips-2-x-h7-x-treme-vision-100-wiecej-swiatla-i2709365745.html
http://allegro.pl/philips-2x-h7-blue-vision-ultra-xenon-effect-2x5w5-i2728942749.html
jeszcze sie zastanawam nad osramem nightbreaker
-
Co do Hella to się zgodzę i nie koniecznie long life. Kupiłem takową na stacji paliw za 20PLN i 1,5 roku spokój. Zaraz potem poszła żarówka w lewym reflektorze do którego kupiłem żarówkę w Carrefour za 16PLN pakowaną w blister(nie bottari i niech was ręka boska broni przed tym wyrobem) i też swieci do dziś. Zresztą w lewej lampie można próbować bo wymiana żarówki nie sprawia żadnych problemów po za tym że trzeba wyjąć akumulator. Zresztą to też nie jest problem bo tu akurat Citroen wymyślił bardzo fajne mocowanie, szybkie i bez narzędzi.
-
Jakoś do mnie nie przemawiają takie przeróbki. Albo reflektor oryginalny z xenonami albo wcale. Również nie jestem zwolennikiem żarówek typu 50% lub 100% więcej światła a cena z kosmosu i żywotność przynajmniej połowę krótsza nie mówiąc tu o groźbie zniszczenia odbłyśnika reflektora. A efekt nie tak w porównaniu do oczekiwań. Znam też przypadki gdzie kierowcy (nie C5) wkładali żarówki o mocy 100W zamiast 55W i potem płacz że przełączniki od świateł się powytapiały. Wszystko powinno mieć swój umiar.
-
Łukasz Oleksy napisał:
a co myslicie o czyms takim?
http://allegro.pl/zestaw-xenon-hid-cyfrowy-h1-h3-h4-h7-gwarancja-i2733904111.html
Co myślę?
Przecież w opisie produktu zawarte jest słowo które opisuje co to jest: "KIT H1 H3 H4 H7"
Toż to nic innego jak "wsiowy tjuning".
-
Popieram swierdzenie, dosadne ale prawdziwe KIT HIT i wielka kupa.
-
Dokladnie jak koledzy pisza - chcesz ksenony to albo zrob kompletna instalacje (lampy, poziomowanie, spryski etc) albo dorwij nowe auto z tym..
Takie cos jak przedstawione to nie dosyc ze wiejski tuning to jeszcze nieobliczalne co do zachowania i tego jak bedzie dzialac za czas jakis.. Nie mowiac o homologacji i calej reszcie..
W C5 mialem zwykle swiatla, teraz jezdze na xenonach i sa tego warte jak sie lata duzo po trasach/w nocy po za miastem - roznica w oswietleniu spora, duzo ladniej wszystko widac i ladniej swieci. Minus jak padnie zarnik (jeden padl totalnie, drugi umiera wlasnie) - wtedy koszty spore - same zarniki (w O2) kolo 200-300PLN za sztuke + wymiana z ustawieniem - to nie halogen ze wlozysz nowa zarowke i dziala - trzeba ustawic je niestety.
Co do zarowek o X% mocniejszych - cudow nie ma, swiatlo nie wezmie sie znikad, a wieksza moc moze CI wypalic odblysniki, bo nie byly przewidziane do takiego obciazenia (i temperatury, w koncu w cieplo idzie wiekszosc pradu z klasycznych zarowek). Dlatego tez trzeba zachowac umiar, choc markowe zarowki swieca znacznie lepiej niz tanie odpowiedniki..
-
no dobra zakonczmy sugestie xenonow itp a kontynujmy o h4 i h7
czekam na kolejne propozycje
-
Ja kupuje zwykłe, najzwyklejsze Hella lub Tungsram, bez jakichkolwiek plusów i innych bajerów. Ma się mieścić w 55W i mieć przezroczyste szkło bańki. Pozatym przy mokrej nawierzchni lepszą widoczność zapewniają te o barwie nieco zółtawej niż "hiper mega super białe"
-
Łukasz Oleksy napisał:
no dobra zakonczmy sugestie xenonow itp a kontynujmy o h4 i h7
czekam na kolejne propozycje
Ja powiem tak.Kupiłem auto w styczniu i właśnie spaliła mi się druga drogowa.Nie pisze o postojowych bo to inna bajka.Zamierzam teraz kupić H7 osram ultralife (do 3 razy dłuższa żywotność od normalnych) co do H1 to chyba się pokuszę o osram nightbreaker plus.Używałem do tej pory w innym aucie takich H4 pierwszego wypustu teraz mam plusy . Naprawdę dobre światło żywotność może krótsza od normalnej ,ale mimo wszystko biorę to co do Philipsów to nie wypowiem się bo nie używałem.
A co do tych pseudo ksenonów z allegro to daj sobie chłopie spokój.
-
Jak ma byc mowa o zwyklych zarowkach.. Drogowych przez 60tys km nie wymienialem, mimo ze sporo na nich jezdzilem po nocy..
Mijania chyba z 2 albo 3x polecialy - poczatkow tanie tungsramy, potem jednak przeszedlem na markowe (philips? osram? skleroza..) i trzymaly dluzej, nie mowiac ze swiatlo lepsze.. Oczywiscie nie jakies super hiper +milion %, ale porzadne, z moca 55W.
-
No to właśnie wymieniłem H7 osram ultralife i H1 Nightbreaker+ światło z utralife może trochę lepsze od normalnych może takie same ale jak się przełączy na długie to H1 robią robotę.Mam nadzieję ,że taki zestaw posłuży mi na trochę.Koszt zestawu 90 zł
-
Mam pytanko odnosnie żarówek. Czy rzeczywiście były cepiątki z H1 czy tylko tak niektórzy piszą błędnie? U mnie są H7 i H4. Czy chodzi o to, że mam światła przeciwmgielne zespolone ze światłami drogowymi? Myślałem, że to standard w C5.
-
Przeciwmgielne + drogowe = H4
Mijania H7. Czy były MkI z H1 ? Nie sądzę...
-
Artur Juchniewicz napisał:
Mam pytanko odnosnie żarówek. Czy rzeczywiście były cepiątki z H1 czy tylko tak niektórzy piszą błędnie? U mnie są H7 i H4. Czy chodzi o to, że mam światła przeciwmgielne zespolone ze światłami drogowymi? Myślałem, że to standard w C5.
Ja mam MKII H7+H1
-
Temat dotyczy MkI. Kolega ma MkI, dlatego podałem informacje o MkI.