Otóż nie potwierdzam, że tylne gniazdko w tunelu ma zasilanie cały czas. Mam sedana z 2010r i w gniazdku w tunelu z tyłu mam "po stacyjce", być może w kombi jest cały czas. Próbowałem przeciągnąć przewód od aku do kabiny ale poddałem się, brak możliwości przejścia przez przednią grodź. Może ktoś dysponuje schematem, interesują mnie główne przewody zasilające najlepiej bezpośrednio od aku, ale już w kabinie.
U mnie w kombi też nie ma stałego napięcia na tylnej zapalniczce.
Wysłane z mojego Redmi Note 4X przy użyciu Tapatalka
U mnie nie ma stałych gniazd, chociaż zdziwiłem się że tak się też zdarza w kombi. Myślałem że tylko sedany tak mają.
W każdym razie jest dostępne zasilanie z radia - ale czy nie zaśnie wraz z BSI?
Właśnie dziś sprawdzilem, i wbrew temu co pisałem - lampka w podsufitówce nie nadaje się również, bo zanika wraz z uśnięciem BSI. Rejestrator nie ma więc stałego zasilania... Obawiam się że to samo bedzie jeżeli się wlutuję w zasilanie RT6.
Myślę że coś się znajdzie w bezpiecznikach, ale nie chciałbym w ciemno, bo znowu się okaże jak z lampką w suficie.
Krzysiek - jest gdzieś na forum zdjęcie wprowadzenia przewodu spod maski w prawym rogu, pod podszybiem, można wprowadzić w pobliżu schowka. Traktuję to jako ostateczność.
Skąd więc wziąć stale obecne +, poza aku oczywiście?
Przy okazji - ktoś może wyjął ten plastik co siedzi w nim gniazdo w tunelu dla pasażerów? Chciałem tam pod to gniazdo dać przetwornik do zasilania tabletów na zagłówkach, ale nie poradziłem z demontażem...