Komplet przewodów do XM'a to wydatek okolo 800-1000zł + robocizna sprawa przy dobrych układach może zmaknąć sie w kwocie 1500-1700 zł. XM nawet z 89 nie jest na tyle stary aby wymieniac wszystkie węzyki. (Zwróć uwagę że jesli masz Hydroactiv to pewnie bedziesz chciał dorabiac węże gumowe), a zapomnij już całkiem o zastępowaniu stalowych rurek fi 6 (od pompy) rurkami miedzianymi - rozejdą sie na szwach wcześniej niż te które służą Ci od 20 lat.
Wg mnie warto wymienić rurki przy tylnym zaiwieszeniu i hamulcach, czasami też długie rurki idące z przodu do tyłu.
W XMie zdarzyło mi sie własnie wymienić jedną długą rurkę oraz jedna do zaworów diravi.
Ale np w BX'ie (23 lata) i w GS'ie(32 lata) praktycznie nie wymieniałem żadnej rurki, wszystkie są oryginalne i z tego co widzę to posłużą jeszcze z kolejne 10 lat.