I ja walczę z wysokością zawieszenia. Nie dochodził do górnej pozycji i na oko było widać, że tył jest za wysoko. Jeszcze w styczniu byłem ma regulacji w warsztacie co sie zna i zawieszenie niby wyregulowane, ale wtedy zapomniałem powiedzieć, że górnej pozycji nie osiąga. Dopiero na drugi dzień po regulacji sprawdziłem i nadal nie osiągał a pompa chodziła. Postanowiłem, że zrobię to sam. W międzyczasie kupiłem interfejs, a przyszedł w końcu czas na założenie letnich czyli u mnie 18 cali, zimowe 17.
Pomierzyłem i przód około 41 cm od osi, tył tak samo, a nawet 41,5 (po regulacji w warsztacie).
Podpiąłem diagboxa i połączył sie z zawieszeniem (nie zrobiłem zrzutów ekranu, ale tył był chyba na wysokości 120), ale postanowiłem najpierw lekko opuścić mechanicznie na obejmie co mi się udało do 40 cm z tyłu. Sprawdziłem i zaczął podnosić się na górne położenie jak i na wszystkie pozostałe. Od tego momentu przy teście globalnym już mi nie połączył się z zawieszeniem, a jak przejechałem się trochę, to ponownie nie osiąga górnego położenia, a także z ustawieniem normal długi idzie, ale w końcu pokazuje że "jest", przy czym tył nadal jest za wysoko
Niestety było już późno, a korzystałem z czyjegoś kanału więc nie mogłem dalej przy tym grzebać i chyba dopiero w niedzilę zajrzę ponownie.
Martwi mnie to, że po mechanicznej regulacji Diagbox nie łączy się z zawieszeniem (błąd komunikacji).