Klub Cytrynki

Samochody => C5 => MK III (X7). => Wątek zaczęty przez: Przemysław Jakubowski w Grudzień 05, 2017, 21:49:06

Tytuł: błąd P0000
Wiadomość wysłana przez: Przemysław Jakubowski w Grudzień 05, 2017, 21:49:06
Drodzy forumowicze... mam następujący problem, kupiony samochód okazał się być po chip-tuningu - zwiększona moc o ok 20 KM.

Po przejechaniu dystansu ok 300 kilometrów włącza się check engine. Żadnych innych objawów raczej nie ma, auto nie szarpie, jedzie normalnie, motor pracuje równo (na tyle na ile sam jestem w stanie to stwierdzić). Chip-tuning został "cofnięty" ale kontrolka zapalała się tak przed jak i po cofnięciu. Na serwisie wyskakuje błąd P0000 (taki sam po i przed cofnięciem chip-tuningu).

Jeden serwis (ASO). w którym auto było nic nie umiał z tego błędu wyczytać, dziś drugi (też ASO) wskazał mi, że to jest błąd "usterka obwodu wtryskiwacza 2 albo 3"; miał może ktoś z Was podobny problem z autem? Jaka była u Was diagnoza? Taka sama? Jeżeli inna to jaka? Jak droga może być naprawa, jak skomplikowany to jest temat do ogarnięcia i czy podniesienie mocy mogło uszkodzić wtrysk paliwa?
Tytuł: błąd P0000
Wiadomość wysłana przez: Robert Piasecki w Grudzień 05, 2017, 23:01:05
Podepnij do lexie zwróć uwagę na parametr korekcji wtrysku, ciśnienie zadane a rzeczywiste , sprawdź zgodność parametrów, nawet sam wtrysk może pokazywać błąd wynikający z czegoś odległego


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Tytuł: Odp: błąd P0000
Wiadomość wysłana przez: Wojciech Kmera w Grudzień 05, 2017, 23:08:59
Sprawdź w Lexii czy i jak często wypala się FAP. Dystans który wskazujesz może mieć jakiś związek z niemożliwością jego regeneracji i wyrzuceniem błędu Check Engine. Jeżeli jest usterka obwodu wtryskiwacza 2 lub 3 to spróbuj na wyłączonym zapłonie odpiąć i wpiąć ponownie wtyczkę tego właśnie wtrysku. Być może jakiś pin nie styka i daje błąd.