Klub Cytrynki
Francuskie.pl - Twoja codzienna
porcja aktualności na temat marki Citroen

Autor Wątek: Co zamiast C5 X7...???  (Przeczytany 15042 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Krzysiek Morowiec

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 595
  • Skąd: Śląsk
  • Posiadany samochód: był totalny zamulacz Citroen C4 GP 1.8 LPG, SUPER Peugeot 508 2.0 HDI a jest C5 AirCross 2.0 blueHDI
  • Miejscowość: Śląsk
Odp: Co zamiast C5 X7...???
« Odpowiedź #150 dnia: Wrzesień 02, 2021, 20:08:13 »
Ja akurat prawie rok jeżdżę C5 AirCross 2.0HDI, bardzo polecam auto, do zawieszenia nie ma zastrzeżeń aczkolwiek nie jeździłem typowym pneumatykiem, no może poza maseratti ale wtedy co innego było ważne :) i na zawieszenie jakoś nie zwróciłem uwagi. C5A widać że citroen chciał zrobić coś fajnego i muszę powiedzieć że mu się udało.

Offline Jan Malinowski

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 091
  • Skąd: Jaworzno
  • Posiadany samochód: 2x C5 2.0 HDI (163KM), (180KM)
  • Zainteresowania: turystyka, podróże, muzyka dawna, technika/elektronika,...
  • Miejscowość: Jaworzno
Odp: Co zamiast C5 X7...???
« Odpowiedź #151 dnia: Wrzesień 02, 2021, 20:28:45 »
Trochę po bandzie poszli… Ni to SUV, ni to kombi…
Taka Skoda Yeti, trochę ładniejsza i 20cm większa…

Offline Piotr Puścian

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 8 072
  • Skąd: Sokołów Podlaski
  • Posiadany samochód: C5 FL 2.0 16V (RFJ) LPG + skrzynia 20MB06 + C-Nomade V2
  • Miejscowość: Sokołów Podlaski
Odp: Co zamiast C5 X7...???
« Odpowiedź #152 dnia: Wrzesień 02, 2021, 21:00:47 »
Trochę po bandzie poszli… Ni to SUV, ni to kombi…
Taka Skoda Yeti, trochę ładniejsza i 20cm większa…
Jak dla mnie Yeti było bardziej praktyczne

Offline Krzysiek Morowiec

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 595
  • Skąd: Śląsk
  • Posiadany samochód: był totalny zamulacz Citroen C4 GP 1.8 LPG, SUPER Peugeot 508 2.0 HDI a jest C5 AirCross 2.0 blueHDI
  • Miejscowość: Śląsk
Odp: Co zamiast C5 X7...???
« Odpowiedź #153 dnia: Wrzesień 02, 2021, 21:04:09 »
Ciężko mi dyskutować, nie znam YETI, nie siedziałem nawet. Co do C5A bardzo praktyczne, dużo fajnych wynalazków ułatwiających życie, co do wyglądu to już każdy gust inny.

Offline Piotr Puścian

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 8 072
  • Skąd: Sokołów Podlaski
  • Posiadany samochód: C5 FL 2.0 16V (RFJ) LPG + skrzynia 20MB06 + C-Nomade V2
  • Miejscowość: Sokołów Podlaski
Odp: Co zamiast C5 X7...???
« Odpowiedź #154 dnia: Wrzesień 02, 2021, 21:12:01 »
Ciężko mi dyskutować, nie znam YETI, nie siedziałem nawet. Co do C5A bardzo praktyczne, dużo fajnych wynalazków ułatwiających życie, co do wyglądu to już każdy gust inny.
Mam bezpośrednie porównanie. O ile stylistyka w Yeti jest... No dobra nie ma jej. To praktycznością nadrabia dużo. C5 AirCross dla mnie zwyczajnie jest ciasnym autem, dość ładnym ale naprawdę praktycznością nie porywa w moich oczach. Jeździłem C5 AirCross z tym nowym 1.5HDi czy jak to teraz tam się nazywa. Było przyjemne w prowadzeniu. Śmiem twierdzić że z 2.0HDi mogłoby być gorzej z racji wagi silnika, niestety nie miałem okazji sprawdzić.

Offline Krzysiek Morowiec

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 595
  • Skąd: Śląsk
  • Posiadany samochód: był totalny zamulacz Citroen C4 GP 1.8 LPG, SUPER Peugeot 508 2.0 HDI a jest C5 AirCross 2.0 blueHDI
  • Miejscowość: Śląsk
Odp: Co zamiast C5 X7...???
« Odpowiedź #155 dnia: Wrzesień 02, 2021, 21:20:18 »
w 2,0 HDI jet 180KM i 400Nm i uwierz mi mocy mu nie brakuje. Choć faktycznie mógłby być 30cm dłuższy jak np 508 SW czy 5008. No może z tyłu są niezależne fotele ale fakt skrajne nieco za blisko drzwi. Mnie to nie robi różnicy bo jeżdżę z przodu. Mam zamiar trafić jeszcze 5008 z tym silnikiem bo silnik naprawdę daję radę. Przy mojej ciężkiej nodze C5 spalało mi 9 litrów w automacie w C5A też automat i już tylko 7, zresztą identycznie jak poprzednie 508SW. A przy okazji, miałem Opla Signum (nie mylić z Insygnią) i to był mistrz miejsca z tyłu (niestety tylko na 2 osób).

Offline Piotr Puścian

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 8 072
  • Skąd: Sokołów Podlaski
  • Posiadany samochód: C5 FL 2.0 16V (RFJ) LPG + skrzynia 20MB06 + C-Nomade V2
  • Miejscowość: Sokołów Podlaski
Odp: Co zamiast C5 X7...???
« Odpowiedź #156 dnia: Wrzesień 02, 2021, 21:49:09 »
w 2,0 HDI jet 180KM i 400Nm i uwierz mi mocy mu nie brakuje. Choć faktycznie mógłby być 30cm dłuższy jak np 508 SW czy 5008. No może z tyłu są niezależne fotele ale fakt skrajne nieco za blisko drzwi. Mnie to nie robi różnicy bo jeżdżę z przodu. Mam zamiar trafić jeszcze 5008 z tym silnikiem bo silnik naprawdę daję radę. Przy mojej ciężkiej nodze C5 spalało mi 9 litrów w automacie w C5A też automat i już tylko 7, zresztą identycznie jak poprzednie 508SW. A przy okazji, miałem Opla Signum (nie mylić z Insygnią) i to był mistrz miejsca z tyłu (niestety tylko na 2 osób).
Nie chodzi mi o moc a prowadzenie. Jestem ciekaw jak zachowuje się to samo auto z większym silnikiem, niestety zwykle jest gorzej.

 Bardziej bawi mnie szybkie pokonywanie zakrętów niż gonienie na prostej. Tu akurat o dziwo stare miękkie C5 na dobrej oponie potrafi dużo i bez większych problemów można przegonić nie jedno nowsze A4 czy A6. Ciągle mam takie problemy że właśnie na łukach doganiam i muszę zwalniać przez "dobrze prowadzące się" niemieckie premium lub wychwalane przez wszystkich focusy.

A już system rozwala Renault Modus z 1.2 D4F - dużo szybciej takim pokonam łuki niż gdy pod maską będzie 1.6 K4M.

Nie szukałem w cudzym C5 AirCross granicy bezpiecznego wchodzenia w łuki... Ale z 1.5 miło mnie zaskoczył jeśli o to chodzi. Spodziewałem się że będzie gorzej.

Offline Krzysiek Morowiec

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 595
  • Skąd: Śląsk
  • Posiadany samochód: był totalny zamulacz Citroen C4 GP 1.8 LPG, SUPER Peugeot 508 2.0 HDI a jest C5 AirCross 2.0 blueHDI
  • Miejscowość: Śląsk
Odp: Co zamiast C5 X7...???
« Odpowiedź #157 dnia: Wrzesień 02, 2021, 22:18:27 »
Wiadomo SUV to SUV , wyższy , ale narzekać nie można, nie jest to 508 które było przyklejone do asfaltu bo akurat 508 wyjątkowo do mięciutkich nie należy . Ja do latania po winkalch mam moto :). No focus z zawieszeniem w autach seryjnych cywilnych ma małą konkurencję . Renowek praktycznie nie znam.

Wysłane z mojego EVR-AL00 przy użyciu Tapatalka


Offline Błażej Banisz

  • Moderator
  • *****
  • Wiadomości: 4 595
  • Skąd: Gliwice
  • Posiadany samochód: C4 1.6 VTI 120KM 2009r; C5 2.0HDI (RHF) kombi 2010; Nieruchomość garażowa CX 1977 2.4ie; Służbowo 508SW R8 2.0BHDI
  • Miejscowość: Gliwice
Odp: Co zamiast C5 X7...???
« Odpowiedź #158 dnia: Wrzesień 02, 2021, 22:53:28 »
Intrygujące z tym Signum, zwłaszcza jak weźmie się pod uwagę, że do oparcia tylnej kanapy jest to w 100% Vectra... przynajmniej jeśli chodzi o podłogę.
Ilu ludzi przypada na jednego człowieka?

Offline Jan Malinowski

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 091
  • Skąd: Jaworzno
  • Posiadany samochód: 2x C5 2.0 HDI (163KM), (180KM)
  • Zainteresowania: turystyka, podróże, muzyka dawna, technika/elektronika,...
  • Miejscowość: Jaworzno
Odp: Co zamiast C5 X7...???
« Odpowiedź #159 dnia: Wrzesień 03, 2021, 07:16:11 »
Audi Q7…
Dowiesz się co to są koszty VAG.a  ;)

A propos - koszty serwisów, to chyba na osobny temat się nadaje...
Mnie już nic nie zdziwi - jakiś czas temu serwis Citroena wyliczył mi wymianę zbiornika mocznika oraz filtra FAP na ok. 9000PLN (czyli chyba z 40% obecnej wartości auta). Samochód odebrałem, nic z tym nie robiłem - jedynie zaaplikowałem 'Tunap'... Jeżdżę do tej pory bez wymiany tych części...

Offline Piotr Puścian

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 8 072
  • Skąd: Sokołów Podlaski
  • Posiadany samochód: C5 FL 2.0 16V (RFJ) LPG + skrzynia 20MB06 + C-Nomade V2
  • Miejscowość: Sokołów Podlaski
Odp: Co zamiast C5 X7...???
« Odpowiedź #160 dnia: Wrzesień 03, 2021, 08:40:26 »
Audi Q7…
Dowiesz się co to są koszty VAG.a  ;)

A propos - koszty serwisów, to chyba na osobny temat się nadaje...
Mnie już nic nie zdziwi - jakiś czas temu serwis Citroena wyliczył mi wymianę zbiornika mocznika oraz filtra FAP na ok. 9000PLN (czyli chyba z 40% obecnej wartości auta). Samochód odebrałem, nic z tym nie robiłem - jedynie zaaplikowałem 'Tunap'... Jeżdżę do tej pory bez wymiany tych części...
Nie osobny. 3.0TDI to koszmar serwisowy. 2.0HDi przy tym to jak promocja w markecie.  :D Nie ma się w sumie co dziwić, 6 cylindrów zawsze było dużo droższe w serwisie niż 4.

Offline Jan Malinowski

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 091
  • Skąd: Jaworzno
  • Posiadany samochód: 2x C5 2.0 HDI (163KM), (180KM)
  • Zainteresowania: turystyka, podróże, muzyka dawna, technika/elektronika,...
  • Miejscowość: Jaworzno
Odp: Co zamiast C5 X7...???
« Odpowiedź #161 dnia: Wrzesień 03, 2021, 10:35:55 »
Ale to było raczej w poprzedniej generacji - gdzie 4 łańcuchy rozrządu były. Przed 2010r.
Teraz są tylko dwa...




« Ostatnia zmiana: Wrzesień 03, 2021, 10:53:15 wysłana przez Jan Malinowski »

Offline Tadeusz Garbacik

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 700
  • Skąd: Lubin
  • Posiadany samochód: C5 X7 2.2 HDI 204, P308 2.0 HDI RHR,
  • Zainteresowania: motoryzacja
  • Miejscowość: Lubin
Odp: Co zamiast C5 X7...???
« Odpowiedź #162 dnia: Wrzesień 03, 2021, 10:46:02 »
Nic z tych rzeczy. W starych V6 były 4 łańcuchy w nowszych dali dwa ale od strony skrzyni biegów z tyłu (konieczne wyciągnięcie silnika). Tak czy inaczej koszt wymiany spory niezależnie od wersji silnika.
Co do prowadzenia C5AC wg testów 77kmh jedno z najlepiej jeżdzących "SUVów". Progresy dają radę. Dla porównania nowa RAV4 nie przechodzi testu łosia.

Offline Jan Malinowski

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 091
  • Skąd: Jaworzno
  • Posiadany samochód: 2x C5 2.0 HDI (163KM), (180KM)
  • Zainteresowania: turystyka, podróże, muzyka dawna, technika/elektronika,...
  • Miejscowość: Jaworzno
Odp: Co zamiast C5 X7...???
« Odpowiedź #163 dnia: Wrzesień 03, 2021, 10:52:38 »
Tak, faktycznie dwa... Skorygowałem...
Chociaż gwoli ścisłości - to jeden do rozrządu, a jeden do pompy oleju...



Hmmm... Mechanicznie to chyba prostsza konstrukcja wychodzi niż HDI. Bo jeszcze pasek jest w HDI...

Offline Piotr Puścian

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 8 072
  • Skąd: Sokołów Podlaski
  • Posiadany samochód: C5 FL 2.0 16V (RFJ) LPG + skrzynia 20MB06 + C-Nomade V2
  • Miejscowość: Sokołów Podlaski
Odp: Co zamiast C5 X7...???
« Odpowiedź #164 dnia: Wrzesień 03, 2021, 14:27:52 »
Tak, faktycznie dwa... Skorygowałem...
Chociaż gwoli ścisłości - to jeden do rozrządu, a jeden do pompy oleju...



Hmmm... Mechanicznie to chyba prostsza konstrukcja wychodzi niż HDI. Bo jeszcze pasek jest w HDI...
Zależy który HDi  :D

Offline Andrzej Makowski

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 5 132
  • Skąd: Warszawa
  • Posiadany samochód: C5A 1.6PT/EAT8, C4 Picasso II 2.0 BlueHDi/EAT6
  • Zainteresowania: DIY
  • Miejscowość: Warszawa
Odp: Co zamiast C5 X7...???
« Odpowiedź #165 dnia: Wrzesień 03, 2021, 15:25:30 »
Trochę po bandzie poszli… Ni to SUV, ni to kombi…
Taka Skoda Yeti, trochę ładniejsza i 20cm większa…
Yeti długość 422cm a C5A 450cm więc chyba nie w tą stronę te 20cm jeśli odnosisz się do postu przedmówcy.
To jest moja opinia w dniu dzisiejszym dlatego zastrzegam sobie prawo do jej zmiany w dowolnym i dogodnym dla mnie terminie

Offline Maciej Dudziak

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 505
  • Skąd: Międzybrodzie Żywieckie
  • Posiadany samochód: Citroen C5 X7 2.0HDI 163km 2009r.
  • Miejscowość: Międzybrodzie Żywieckie
Odp: Co zamiast C5 X7...???
« Odpowiedź #166 dnia: Wrzesień 03, 2021, 16:51:05 »
Nic z tych rzeczy. W starych V6 były 4 łańcuchy w nowszych dali dwa ale od strony skrzyni biegów z tyłu (konieczne wyciągnięcie silnika). Tak czy inaczej koszt wymiany spory niezależnie od wersji silnika.
Co do prowadzenia C5AC wg testów 77kmh jedno z najlepiej jeżdzących "SUVów". Progresy dają radę. Dla porównania nowa RAV4 nie przechodzi testu łosia.

Nie tyle wyciągnięcie silnika co zdjęcie skrzyni, szybciej i prościej.

Offline Piotr Puścian

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 8 072
  • Skąd: Sokołów Podlaski
  • Posiadany samochód: C5 FL 2.0 16V (RFJ) LPG + skrzynia 20MB06 + C-Nomade V2
  • Miejscowość: Sokołów Podlaski
Odp: Co zamiast C5 X7...???
« Odpowiedź #167 dnia: Wrzesień 03, 2021, 21:23:23 »
Nic z tych rzeczy. W starych V6 były 4 łańcuchy w nowszych dali dwa ale od strony skrzyni biegów z tyłu (konieczne wyciągnięcie silnika). Tak czy inaczej koszt wymiany spory niezależnie od wersji silnika.
Co do prowadzenia C5AC wg testów 77kmh jedno z najlepiej jeżdzących "SUVów". Progresy dają radę. Dla porównania nowa RAV4 nie przechodzi testu łosia.

Nie tyle wyciągnięcie silnika co zdjęcie skrzyni, szybciej i prościej.
Można i tak... Jest tylko mały problem tego typu że i tak zwykle trzeba jeszcze wymienić sporo uszczelnień. Wymienić rozrząd aby wymienić to nie sztuka. Niestety gdy przychodzi czas na rozrząd, wypada wymienić sporo innych uszczelek. A to robi się dużo wygodniej gdy silnik jest wyjęty. Te potworki mają dużo uszczelek w dziwnych miejscach gdzie wymiana bez wyjęcia silnika to gimnastyka artystyczna. Nie ma co ukrywać V6 jest zwyczajnie drogie w serwisie... Nie ważne jakiego producenta.

Offline Henryk Guzicki

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 281
  • Skąd: Brande/Dania
  • Posiadany samochód: Seat Ateca FR TSI Citroen DS3 HDI
  • Miejscowość: Brande/Dania
Odp: Co zamiast C5 X7...???
« Odpowiedź #168 dnia: Wrzesień 04, 2021, 18:53:06 »
Jeśli mowa o nowej C5A to ja już dałem nawet 10%xaliczki ale w ostatniej chwili ją wycofałem bo kiedy emocje opadły to doszedłem do wniosku że środek czyli deska i boczki to jest mega porażka.W szczególności deska od strony pasażera z tym paskiem dodanym od czapy,porostu materiały i design jak dla farmera(nie piszę tu o top wersji),tylne fotele też nie powalają ergonomią i zapięcia które mają służyć do pasów a nie żeby na nich siedzieć.

Offline Krzysiek Morowiec

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 595
  • Skąd: Śląsk
  • Posiadany samochód: był totalny zamulacz Citroen C4 GP 1.8 LPG, SUPER Peugeot 508 2.0 HDI a jest C5 AirCross 2.0 blueHDI
  • Miejscowość: Śląsk
Odp: Co zamiast C5 X7...???
« Odpowiedź #169 dnia: Wrzesień 04, 2021, 20:25:45 »
Coś kolego przesadzasz, z farmerstwem niewiele mam wspólnego. Nawiasem mówiąc znam kilku rolników i niby jakie materiały są dla nich dostosowane? Hmm powiem więcej, farmerzy raczej topowe wersje z tego co widziałem nowe ciągniki :) Nie bardzo rozumiem związek farmera z jakością. Wytłumacz mi proszę. Do zapięć nie mam zastrzeżeń choć fotele przez to że 3 niezależne niestety za blisko drzwi. Dla szerszych może być problem. Kurcze ja można dać zaliczkę a później wycofać bo Ci pasek na desce przeszkadza ? ;)

Offline Piotr Puścian

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 8 072
  • Skąd: Sokołów Podlaski
  • Posiadany samochód: C5 FL 2.0 16V (RFJ) LPG + skrzynia 20MB06 + C-Nomade V2
  • Miejscowość: Sokołów Podlaski
Odp: Co zamiast C5 X7...???
« Odpowiedź #170 dnia: Wrzesień 04, 2021, 21:18:53 »
Coś kolego przesadzasz, z farmerstwem niewiele mam wspólnego. Nawiasem mówiąc znam kilku rolników i niby jakie materiały są dla nich dostosowane? Hmm powiem więcej, farmerzy raczej topowe wersje z tego co widziałem nowe ciągniki :) Nie bardzo rozumiem związek farmera z jakością. Wytłumacz mi proszę. Do zapięć nie mam zastrzeżeń choć fotele przez to że 3 niezależne niestety za blisko drzwi. Dla szerszych może być problem. Kurcze ja można dać zaliczkę a później wycofać bo Ci pasek na desce przeszkadza ? ;)
No zwyczajnie można. Klient płaci i wymaga. A jak już wcześniej mówiłem... Mi te auto naprawdę wydaje się ciasne.

Offline Henryk Guzicki

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 281
  • Skąd: Brande/Dania
  • Posiadany samochód: Seat Ateca FR TSI Citroen DS3 HDI
  • Miejscowość: Brande/Dania
Odp: Co zamiast C5 X7...???
« Odpowiedź #171 dnia: Wrzesień 04, 2021, 21:43:26 »
Chodzi o to że te auto w Danii kosztuje 1.6 HDI w tej wersji co zaliczkowałem ponad 170 koła i za tą kasę jakość użytych materiałów no to sorry bardzo ale nie powala,boczki drzwi jak w cactusie i deska to samo nie do zaakceptowania i za każdym razem jak bym wsiadał do tego auta to bym żucał ujami że wydałem tyle kasy.A że dla farmera bo właśnie te materiały są z lekka toporne i podatne na zarysowania które mogły by być użyte w samochodzie do przewozu ziemniaków luzem a nie w furze której cena się zaczyna od ok.150 kafli a kończy za grubo ponad 200.Sam wygląd zewnętrzny i bryła dalej mi się podoba.

Offline Jan Malinowski

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 091
  • Skąd: Jaworzno
  • Posiadany samochód: 2x C5 2.0 HDI (163KM), (180KM)
  • Zainteresowania: turystyka, podróże, muzyka dawna, technika/elektronika,...
  • Miejscowość: Jaworzno
Odp: Co zamiast C5 X7...???
« Odpowiedź #172 dnia: Wrzesień 04, 2021, 22:07:48 »
Półka wyższa jakościowo w PSA to DS…
A wszystko co poniżej - to wiadomo - oszczędności, cięcie kosztów, połowiczne rozwiązania,…
Ja też np. zwracam uwagę na tylną kanapę/siedzenia…
I np. załamałem się jak usiadłem z tyłu w nowej RAV4 - normalnie deska z kilkoma cm gąbki, obita dermą… Jak w starym Żuku albo Nysce…

Offline Krzysiek Morowiec

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 595
  • Skąd: Śląsk
  • Posiadany samochód: był totalny zamulacz Citroen C4 GP 1.8 LPG, SUPER Peugeot 508 2.0 HDI a jest C5 AirCross 2.0 blueHDI
  • Miejscowość: Śląsk
Odp: Co zamiast C5 X7...???
« Odpowiedź #173 dnia: Wrzesień 04, 2021, 22:50:27 »
Heniu prócz farmerów są więksi szkodnicy w postaci dzieci i takie obicia drzwi są genialne. Mało tego to auto ma genialne drzwi z innego powodu. Drzwi zakrywają próg auta i wchodzą w czymś długim, płaszcz, sukienka nie uwalisz sobie ciuchów od błota na progu. Jak mówiłem z tyłu dzieci a dla nich miejsca aż za dużo. Największym mankamentem jest brak 4x4, bo moment ogromny jak na 2litry i aż się prosi. Do jakości plastików nie mam żądnych zastrzeżeń. Deska ładna, nowoczesna, funkcjonalna i wreszcie mogę zastąpić obrotomierz który w automacie kompletnie bez sensu za poczet innych ważniejszych rzeczy. Fakt 170tys za lichą wersję bez sesnu. RAV4 wziąłem na testy, pojeździłem godzinę z 4x4 i 225KM i to auto nie jedzie. Ten sam silnik w Camry zwija asfalt.

Offline Tomasz Strzelczak

  • Sponsor
  • *****
  • Wiadomości: 1 749
  • Skąd: Poznań
  • Posiadany samochód: BXy, C5 2.0 hdi bva am6, Xantia v6 do pracy Transit. Były Xantie, Bxy, AXy...
  • Miejscowość: Poznań, Sady
Odp: Co zamiast C5 X7...???
« Odpowiedź #174 dnia: Wrzesień 04, 2021, 23:49:55 »
Pozwolę się tylko wtrącić odnośnie prowadzenia c5 aircross.
Bardzo mi się podoba to auto i kiedyś je kupię.
Jeździłem 1.6 puretech i 2.0 hdi kilka godzin. Kręte, faliste drogi, lasy, polne, full test.
Prowadzi się bardzo dobrze. Szczególnie delikatne łuki na suchym 130 można brać. Przy takim wysokim i miękko zawieszonym aucie jest to zaskakujące.
1.5 hdi pojeździłem w salonie pił godziny. Tragedia za mało NM. Nie wiadomo czy brać się za jazdę czy toczyć.
2.0 HDi ma lub bardziej można pisać miało piorunujący moment 400 NM to już jakoś jedzie.
Brakuje tam 300 kucy i 4x4
Posiadaczy i miłośników BX'a zapraszam na grupę Facebookową pod tytułem "Citroen BX klub Polska" :-)