Klub Cytrynki
Samochody => C5 => MK III (X7). => Wątek zaczęty przez: Kamil Rygiel w Styczeń 02, 2017, 09:34:52
-
Witam. Dzisiaj przy odpalaniu silnika na mrozie wyskoczył mi błąd anti pollution system faulty. Po podłączeniu OBD odczytałem, że to błąd P0710 - błąd czujnika temp.
Zauważyłem, że zaraz po odpaleniu silnik nierówno pracował natomiast przy tłumiku dało się usłyszeć pewne stuki ( już wcześniej dało to się usłyszeć ). Natomiast po przejchaniu kilku metrów już wszystko wróciło do normy - lecz po ponownym uruchomieniu błąd nie chciał ustąpić. Czy ktos wie jaka może być przyczyna tego?
-
Jaka skrzynia?
-
manual
-
Czym zczytałes błąd?
-
Generalnie błędy zaczynające sie od P07.. sa związane z automatami.
-
Podłączyłem OBD2 i Torque. wersja x7 1.8 16V
tutaj screen
-
Tu widzę P0170 a nie P0710
-
boze jestem leszczem .. uznałem, że zapamiętałem a tu jednak na moją pamięć nie ma co liczyć. Czyli podejrzewam, że sonda lambda
-
przy tłumiku dało się usłyszeć pewne stuki ( już wcześniej dało to się usłyszeć ).
Oprócz problemów komunikatów które są tu rozważane, sprawdź też przyczynę banalną: u mnie odpadło mocowanie termicznej osłony tylnego tłumika, osłona trzymała się na dwóch srubkach z tyłu, a przednia jej część leżała luzem na puszcze tłumika. Hałasowało to mocno,zwłaszcza po rozruchu, kiedy silnik nie pracuje jeszcze tak gładko jak rozgrzany. Zanim odkryłem przyczynę, myślałem, że elementy wewnątrz puszki tłumika się posypały i czeka mnie wydatek. A było tylko 10 minut roboty w kanale.
-
ten program się myli jak cholera
podłączyłem to cudo do Grande punto, zamiast błędu związanego z podciśnieniem wyświetlał regulator ciśnienia paliwa na pompie wtryskowej. lepie sprawdzić na porządnym sprzęcie a nie zabawce na telefon
-
Moim zdaniem, olej to. Ja tak mam od kilku lat. Najpierw jechałem do kumpla, aby to przeczytać i usunąć. Wywalało podobnie brzmiący błąd (coś o sondzie lambda, ale nie mówił o której ;D ),a samochód zachowywał się nienagannie. I tak za kilka dni znowu pojawiał się "Antipollution....". Powtarzałem zabiegi ze trzy razy, aż się zrobiło cieplej i błąd zniknął. Pojawił się znowu przy temperaturze rzędu -2°C, w listopadzie . Olałem to, i błąd sam zniknął gdzieś w lutym. I znowu pojawił się pod koniec roku.... Aktualnie jeżdże na "Antipollution system faulty", jak zwykle od listopada... Czekam na ocieplenie :D
-
Ten sam błąd miałem i identyczne objawy, jednak bardziej nasilone (bez stuków z tłumika).
http://klubcytrynki.pl/forum/index.php?topic=103644.0
-
Witam. Skontaktowałem sie z rodzinnym mechanikiem i również powiedział, żeby to olać ( możliwe, że to przez LPG ). Skasowałem błąd i samochód jeździ bez problemów. Natomiast co do stuków to sytuacja opanowana. Osłonka od tłumika się odczepiła
-
Witam. Skontaktowałem sie z rodzinnym mechanikiem i również powiedział, żeby to olać ( możliwe, że to przez LPG ).
Niekoniecznie przez LPG, u mnie to też występuje od kilku lat ( jak wcześniej pisałem), a samochód nieskażony LPG....