Po wielu miesiącach udało się rozwiazac problem, ale po kolei:1. Jeżeli pompkę słychać po odpalenie na zimnym silniku należy sprawzdić działanie zaworu (ten przy głowicy) - najlepiej odkręcić oraz przyłożywszy do ust mocno dmuchnąć. Generalnie po odpięciu wężyka od pomki powinien być czysty jeżeli widać mocne zabrudzenia tzn że przepuszcza.2. Po odkręcenie zaworu należy przeczyścić kanały w głowicy za pomocą małego i długiego metalowego wyciorka (kupiłem taki do czysczenia rurek miedzianych i dospawałem przedłużkę). Pozostałości po czyszczeniu wydmuchać lub odessać odkurzaczem.3. Jeżeli to nie pomoże wymienić sondę lambda (pierwszą regulacyjną) - jest to układ samotestujący, tzn pompa jest włączana podczas pracy silnika na parę sekund co jakiś czas (dlatego błędy wyskakują czasami!). Sonda ma stwierdzić wzrost tlenu w spalinach i potwierdzić działanie układu. Jeżeli jest stara jej czas reakcji jest dłuższy niż czas testu i mamy błąd. Przy okazji na nowej sondzie poprawia się kultura pracy silnika. Sonda oczywiście tylko firmowa i najlepiej oryginalna (Bosch kosztuje ok 250 zł).PozdrawiamJ.