Panowie, sprawa wyglada nastepujaco:
Wg mojego mechanika problem jest z zaciskami (zamowilem i wciaz czekam, oczywiscie uzywane) pisalem wczwsniej ze przy zgaszonym silniku nie ma problemu, ale sie mylilem. Po prostu przy zgaszonym silniku musze bardziej naciskac pedal hamulca noznego zeby problem sie pojawil.
Nie rozbieralem zaciskow (zrobie to jak dostane "nowe") i zobacze o co chodzi z ta kwadratowa uszczelka.
Podpielismy go pod komputer ale komputer okazal sie za slaby to jest jakis ogolny komputer i ma za malo opcji zeby posprawdzac rzeczy zwiazane z osprzetem do hamowania.
i tu pytanie da Was czy interfejs lexia (jak nizej) jest dobry? czy to nie jest jakas chinska podrobka czy cos w tym stylu? Duzo osob to kupilo i ja sie zastanawiam nad kupnem. Warto?
http://allegro.pl/interfejs-lexia-a-diagbox-peugeot-citroen-pl-i6298942444.htmlczy moze polecicie cos innego?
Jesli chodzi o reczny elektryczny (czarna skrzyna) kupilem uzywana ze wszystkimi sprawnymi linkami.
musze ja zamontowac, robil to juz ktos? chodzi mi o jakies instrukcje czy trzeba miec ten interfejs lexia zeby ustawic ten elektryczny reczny? nie wiem sile z jaka zaciaga zacisk i ile pozniej ma puscic? czy to odbywa sie jakos automatycznie.
Dodam ze ten elektryczny reczny kupilem z takimi samymi numerami.
I jesli moglby mi ktos powiedziec czy jest duzy problem z demontazem/montazem tej 3 linki (od awaryjnego odpuszczania recznego) zawleczka od niej znajduje sie w podlokietniku. Kawalek trzeba ja przeciagnac i nie wiem czy na ta czynnosc potrzebuje duzo czasu?
Pozdrawiam
Jak tylko bede cos wiecej wiedzial opisze wszystko. Moze komus na przyszlosc sie to przyda (oby nie)