Jak jest 190 obrotów to jest gitarra.
Ostatnio mieliśmy podobny problem z Lanicią Kappa. Poszła do regeneracji pompa WC. Po naprawie zainstalowaliśmy pomę i auto odpaliło od strzała. Po dwóch dniach klient dzwoni, że auto stoi pod domem i nie może go odpalić. Wieczorem podjechał pod dom zgasił, poszedł spać a rano lipa, jak by ktoś mu zbiornik z paliwem zajumał
. Auto wróciło do nas na warsztat. Objaw jak u Ciebie, pompa w zbiorniku dawała ciśnienie, ale już za pompą WC ani kropli. Zatem podejrzenie poszło na lipną regenerację pompy. Odesłaliśmy urządzenie i niestety - sprawna. Ale!!! No właśnie było małe ale. Zakład, który robił regenerację kazał zwrócić uwagę na czystość paliwa w układzie bo zablokowany był zawór w pompie WC na wlocie paliwa. Dobra oczyścili i odesłali. Wymieniliśmy filtr paliwa, wypłukaliśmy układ za filtrem wkładamy pompę i auto działa jak ta lala. Oddajemy sprawny wózek dla klienta, który dzwoni na drugi dzień, że sytuacja się powtórzyła. Jedziemy zatem na miejsce i znowu to samo, pompa nie daje ani kropli paliwa na listwę CR. Zdejmujemy zatem przewód doprowadzający paliwo do pompy i ruszamy zaworkiem - oczywiście stał dęba. Rozruszaliśmy zaworek, przepłukaliśmy wlot, składamy i auto odpala i dzięki Bogu jeździ do dzisiaj, a minęło już 3 tygodnie
. Zatem możesz mieć ten sam problem, podczas wymiany filtra w układ po za nim mógł dostać się jakiś syfek i problem gotowy.
Poniżej masz zrzut parametrów podczas rozruchu. Obroty wału na poziomie 200, natomiast oczekiwane ciśnienie paliwa to 255, kiedy zmierzone tylko 3,6 czyli tyle ile daje pompka ze zbiornika.