Klub Cytrynki
Francuskie.pl - Twoja codzienna
porcja aktualności na temat marki Citroen

Autor Wątek: 2.2 HDI 204KM czy 2.0 Blue HDI 180KM w automacie, a może 3.0V6 241KM?  (Przeczytany 25073 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Łukasz Czarny

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 760
  • Skąd: Wrocław
  • Posiadany samochód: Citroen C5 III 2.0HDI Exclusive, Citroen C4 Cactus 1.2 Shine
  • Miejscowość: Wrocław
Odp: 2.2 HDI 204KM czy 2.0 Blue HDI 180KM w automacie, a może 3.0V6 241KM?
« Odpowiedź #50 dnia: Luty 03, 2018, 09:20:11 »
To jakiś IX przegląd kabaretów klubowych? :D

Offline Michał Citkowski

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 764
  • Skąd: Lublin
  • Posiadany samochód: Opel Signum 1.9CDTi '08, Opel Corsa C 1.3CDTi '06
  • Zainteresowania: motoryzacja
  • Miejscowość: Lublin
Odp: 2.2 HDI 204KM czy 2.0 Blue HDI 180KM w automacie, a może 3.0V6 241KM?
« Odpowiedź #51 dnia: Luty 03, 2018, 10:41:14 »
Jeden z zajadłością ciągle powtarza, że silnik jest problematyczny, drugi natomiast uparcie wszystkich przekonuje, że to super silnik. Może przeniesiecie się na PW i we własnym zaciszu będziecie się wzajemnie przekonywać?  Dziecinna wojenka rodem z for internetowych pokroju wp czy Interii.

Miałem okazję przejechać się zdrowym 3.0HDi i bardzo mi się podobało. Co nie znaczy, że chciałbym takie auto.  Za bardzo obawiam się awarii czy to silnika czy to automatu. Wolę poczciwe 2.0 w manualu ;-)
Zresztą w Lublinie ciężko o dobrego fachowca od cytryn także ja już tego mam dość i postanowiłem, że zmieniam markę ;-)

A co do dwóch rurek to w przypadku Laguny III są w standardzie już dla 130konnego 2.0 dCi. Dla mocniejszych odmian 2.0Hdi szkoda, że citroen nie montował. Od razu zadek bardziej zadziorny by był.
Wrzućcie na luz.
:::było: Saxo MkII 1.5 D, Xsara MkII 2.0 HDi, C5 mkI 2.0HDi
:::jest: Opel Signum 1.9 CDTi '08, Opel Corsa C 1.3CDTi '06

Offline Andrzej Mikulski

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 288
  • Skąd: Legnica
  • Posiadany samochód: Fiesta 1.5tdci, Tesla M3 LR, Audi Q5 3.0TDI
Odp: 2.2 HDI 204KM czy 2.0 Blue HDI 180KM w automacie, a może 3.0V6 241KM?
« Odpowiedź #52 dnia: Luty 03, 2018, 14:32:48 »
Nie ma żadnej wojenki. Nic nie mam do Pawła, bo niby dlaczego? Próbuję tylko ustalić jak najwięcej faktów i oddzielić je od mitów.
A to, że ktoś się obawia tego silnika i kosztów jakie może wygenerować w przypadku awarii, kolejny raz również nie dowodzi, że to zły silnik, mało tego, podobało Ci się a to początek do pozytywnej opinii o nim. Ja też się obawiam wielu rzeczy a to nie znaczy, że są złe lub wadliwe.
Piszę tu nie po to żeby z kimś toczyć wojnę lub robić tu kabaret, tylko po to żeby kiedyś chcący kupić C5 z silnikiem 3.0HDi nie miał zakodowane, że to wadliwy silnik, bo tak rozpisali się "dwólitrowcy" a żaden z "trójki" nie zabrał głosu.
Więcej już tego nie będę tłumaczył, wszystko co trzeba jest w tym wątku i normalnie myślący wyłowi co trzeba.

Offline Marcin Hlibowski

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 47
  • Skąd: Wrocław
  • Posiadany samochód: C5 (X7) 2.2 HDI Exclusive 2012 r., Lancia Kappa 2.4 JTD
  • Miejscowość: Wrocław
Odp: 2.2 HDI 204KM czy 2.0 Blue HDI 180KM w automacie, a może 3.0V6 241KM?
« Odpowiedź #53 dnia: Luty 03, 2018, 23:31:22 »
Panowie


Bardzo wszystkim dziękuję za opinie.
Nie chciałem wywołać żadnej wojenki.
To są dwa różne silniki.


Oczywiście rozumiem, że 3.0V6 będzie miała większe koszty eksploatacyjne, większe spalanie niż 2.2 204KM. To normalne.
Tak samo jest mniejsza podaż silników 3.0V6. U nas tych jednostek jest mniej.
Szukam czegoś komfortowego, jednocześnie dającego frajdę z jazdy.
Miałem właśnie okazje przejechać się 2.2 204KM w kombi oraz 3.0V6 w sedanie.
Ten drugi ma wyraźnie lepszego kopa, chodzi wg mnie też ciszej. Czy jest to kwestia egzemplarza, czy w ogóle silnika, nie wiem.
Być może 2.2 po chipie będzie miał podobne osiągi.


Jeszcze pytania:
Jakie spalanie ma 3.0V6?
Czy ktoś ma porównanie do nowego 2.0 Blue HDI 180KM?


Pozdrawiam

Offline Andrzej Mikulski

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 288
  • Skąd: Legnica
  • Posiadany samochód: Fiesta 1.5tdci, Tesla M3 LR, Audi Q5 3.0TDI
Odp: 2.2 HDI 204KM czy 2.0 Blue HDI 180KM w automacie, a może 3.0V6 241KM?
« Odpowiedź #54 dnia: Luty 03, 2018, 23:50:06 »
W 3.0HDi  V6 spalanie głównie zależy od nogi.
Przy normalnym użytkowaniu średnio 8-8,5l. Producent podaje chyba 7,9l. Jak delikatnie się jedzie to ostatnio miałem średnią 7,1l, ale jechałem eko. To nie jest wiele jak na tą masę, moc i automat. Myślę, że jak będzie ciepło to będę bliżej 8. Z Francji ktoś nie skasował drugiej trasy na liczniku i z minimum 9999km, bo mógł nie kasować nigdy, miał u mnie średnią 7,6l.
Dostrzegłeś różnice, czyli to o czymś gdzieś pisałem, że silnik jest niesamowicie cichy i ma kopa. Nie był to egzemplarz tylko ten typ tak ma.
Mimo podobnych osiągów do 2.2 jest jednak różnica. A różnica robi różnicę  :)

Offline Henryk Guzicki

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 281
  • Skąd: Brande/Dania
  • Posiadany samochód: Seat Ateca FR TSI Citroen DS3 HDI
  • Miejscowość: Brande/Dania
Odp: 2.2 HDI 204KM czy 2.0 Blue HDI 180KM w automacie, a może 3.0V6 241KM?
« Odpowiedź #55 dnia: Luty 04, 2018, 00:21:02 »
Ja naprawde nie moge zrozumieć człowieka który chce kupić trzylitrowke a pyta się ile to pali, jak się ktoś porywa na taka pojemność to powinien się liczyć z tym że nie będzie palić tyle co motorynka,a doliczyc trzeba jeszcze większą ilość oliwy która też nie kosztuje tyle co olej kujawski.Ja osobiście też bym kupil V6 hdi tylko po pierwsze primo w dani praktycznie na rynku ich nie ma a podrugie secundo oplaty podatkowe coroczne są dwa razy większe aniżeli za 2.0.

Offline Andrzej Mikulski

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 288
  • Skąd: Legnica
  • Posiadany samochód: Fiesta 1.5tdci, Tesla M3 LR, Audi Q5 3.0TDI
Odp: 2.2 HDI 204KM czy 2.0 Blue HDI 180KM w automacie, a może 3.0V6 241KM?
« Odpowiedź #56 dnia: Luty 04, 2018, 00:32:14 »
Jaką większą ilość oliwy? Chodzi Ci o olej do silnika? W Lagunie 2.0DCi wchodziło mi ponad 7l, w 3.0HDi wchodzi ponad 6l.

Offline Marcin Hlibowski

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 47
  • Skąd: Wrocław
  • Posiadany samochód: C5 (X7) 2.2 HDI Exclusive 2012 r., Lancia Kappa 2.4 JTD
  • Miejscowość: Wrocław
Odp: 2.2 HDI 204KM czy 2.0 Blue HDI 180KM w automacie, a może 3.0V6 241KM?
« Odpowiedź #57 dnia: Luty 04, 2018, 07:51:38 »
Ja naprawde nie moge zrozumieć człowieka który chce kupić trzylitrowke a pyta się ile to pali


Czyli nie powinienem się podpytać o spalanie, mimo że napisałem wcześniej, że rozumiem, że ten silnik będzie palił więcej niż 2.2?

Offline Wojciech Krzyścin

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 136
  • Skąd: Górki Wielkie
  • Posiadany samochód: Citroen c5 x7 2.2 hdi 2012
  • Miejscowość: Górki Wielkie
Odp: 2.2 HDI 204KM czy 2.0 Blue HDI 180KM w automacie, a może 3.0V6 241KM?
« Odpowiedź #58 dnia: Luty 04, 2018, 09:50:13 »
Mi 2.2 204 pali około 8-8,5 ale na takim jeżdżeniu, gdzie bardzo nie może się zagrzać, jeszcze teraz w zimie. Ale też, że tak powiem, lubie poczuć moc na plecach, bo da się bez problemu zejść do 7. Ale tylo raz chciało mi się sprawdzać. Na trasie to i 5 raz wyszło wg wskazań komputera.
Coś za coś, ja bym może wolał 3.0 ale jak mówię, jak coś było to sprzed nosa zgarniali. Jak gdzieś dalej się jedzie, załadowanym samochodem osobami i bagażem, to mocy nie brakuje do wyprzedzania.
Mój 2.2 204 jest po chipie, sam go nie hamowałem, ale podobno ma 226 km i 520 nm.

Offline Andrzej Mikulski

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 288
  • Skąd: Legnica
  • Posiadany samochód: Fiesta 1.5tdci, Tesla M3 LR, Audi Q5 3.0TDI
Odp: 2.2 HDI 204KM czy 2.0 Blue HDI 180KM w automacie, a może 3.0V6 241KM?
« Odpowiedź #59 dnia: Luty 04, 2018, 09:53:02 »
Jasne, że powinieneś pytać, każdy pyta i to jest jedno z pierwszych pytań jak chce się kupić auto.
Napisałeś, że chcesz komfortowe i dające frajdę z jazdy. C5 z silnikiem 3.0HDi spełnia to w 100%. Wśród wielu aut w przeszłości miałem kiedyś Touarega 4,2l 320hp z pneumatycznym zawieszeniem był ok, ale w C5 mam większą frajdę z jazdy przez niespotykany komfort, ciszę, łatwe, bezpieczne wyprzedzanie i poczucie zapasu mocy. Polecam!

Offline Henryk Guzicki

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 281
  • Skąd: Brande/Dania
  • Posiadany samochód: Seat Ateca FR TSI Citroen DS3 HDI
  • Miejscowość: Brande/Dania
Odp: 2.2 HDI 204KM czy 2.0 Blue HDI 180KM w automacie, a może 3.0V6 241KM?
« Odpowiedź #60 dnia: Luty 04, 2018, 11:23:06 »
Ja w swoim życiu miałem kilkanaście aut i nigdy nie patrzyłem na parametr spalania przy wyborze kupna a tylko na to do czego będzie mi służył i czy będzie to kombi,seden czy cupe.Dla mnie ważniejszym parametrem jest to czy dany model jest pozbawiany jakiś wad produkcyjnych i czy silnik też nie jest w jakiś szczególny sposób genetycznie obciążony usterkami.

Offline Andrzej Mikulski

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 288
  • Skąd: Legnica
  • Posiadany samochód: Fiesta 1.5tdci, Tesla M3 LR, Audi Q5 3.0TDI
Odp: 2.2 HDI 204KM czy 2.0 Blue HDI 180KM w automacie, a może 3.0V6 241KM?
« Odpowiedź #61 dnia: Luty 04, 2018, 14:55:33 »
I masz do tego prawo. Zdecydowana większość jednak patrzy na spalanie, często to jest pierwsze pytanie "a ile pali?". Ja też pytam i nie kupiłbym 3.0HDi jakby mi palił średnio dychę, bo mi by to już nie pasowało w porównaniu do poprzedniego auta, które też miało dobrą dynamikę i paliło 7l. Za duży koszt a za mały efekt by był dla mnie, ale komuś może to nie przeszkadzać. Każdy ma inne kryteria i potrzeby.

Offline Piotr Kniaź

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 65
  • Skąd: Siedlce
  • Posiadany samochód: C5 citroen 2010 r 2.0 HDI Fap 163km tourer
  • Zainteresowania: film
  • Miejscowość: Siedlce
Odp: 2.2 HDI 204KM czy 2.0 Blue HDI 180KM w automacie, a może 3.0V6 241KM?
« Odpowiedź #62 dnia: Luty 04, 2018, 17:27:34 »
Andrzeju czy Twoje auto jest po programie czy seria?

Offline Andrzej Mikulski

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 288
  • Skąd: Legnica
  • Posiadany samochód: Fiesta 1.5tdci, Tesla M3 LR, Audi Q5 3.0TDI
Odp: 2.2 HDI 204KM czy 2.0 Blue HDI 180KM w automacie, a może 3.0V6 241KM?
« Odpowiedź #63 dnia: Luty 04, 2018, 18:31:00 »
Nie mam żadnego programu. Skoro producent skrzyni zaleca maksymalny moment 450nm to podziwiam tych co chipują auta powyżej tego parametru.
Dla mających ambicje wysoce sportowe to zmulony skrzynią silnik, choć większość z nich jeździ dwulitrowymi dieslami i nigdy go nie próbowali. Zapewniam Cię, że seryjne 241KM, sprawna skrzynia biegów i zawieszenie są wystarczające dla 99% osób żeby mieć dużą frajdę z jazdy tym autem i poczucie, że jeżdżą czymś nieprzeciętnym. Auto jeździ jak rakieta, wiem co mówię, miałem kilka szybkich aut V6 benzynę i V8 diesla. Nie chodzi tu tylko o dół- start, piękna jest też góra jak trzeba wyprzedzić. Poczucie sprawności tego auta potęguje cisza z jaką się zbiera to auto. Dziwisz się, ze jest już 150 na liczniku a nie słyszysz specjalnego wysiłku silnika. Jednym ta cisza nie przypasuje, sam wiem jak potrafi pięknie ryczeć V6 lub V8. Z wiekiem jednak ta cisza mi bardzo pasuje.
Jak komuś to wszystko nie wystarcza, to polecam sztywne taczki typu RS itp.

Offline Piotr Kniaź

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 65
  • Skąd: Siedlce
  • Posiadany samochód: C5 citroen 2010 r 2.0 HDI Fap 163km tourer
  • Zainteresowania: film
  • Miejscowość: Siedlce
Odp: 2.2 HDI 204KM czy 2.0 Blue HDI 180KM w automacie, a może 3.0V6 241KM?
« Odpowiedź #64 dnia: Luty 04, 2018, 18:51:40 »
ja mam stara s3 8l 330 km i  tez daje rade :) coś tu wyczytałem  ze  ten motor ma obniżony nm przez skrzynie biegów  dlatego pytam  czy to prawda? a jaka masa jest w takiej c 5  z trójka pod maska ?

Offline Artur Juchniewicz

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 3 873
  • Skąd: Kielce
  • Posiadany samochód: Był C5, 2,2 HDI, 2001; jest MKIII tourer 3.0 HDI 2011
  • Miejscowość: Kielce
Odp: 2.2 HDI 204KM czy 2.0 Blue HDI 180KM w automacie, a może 3.0V6 241KM?
« Odpowiedź #65 dnia: Luty 04, 2018, 19:05:33 »
I masz do tego prawo. Zdecydowana większość jednak patrzy na spalanie, często to jest pierwsze pytanie "a ile pali?". Ja też pytam i nie kupiłbym 3.0HDi jakby mi palił średnio dychę, bo mi by to już nie pasowało w porównaniu do poprzedniego auta, które też miało dobrą dynamikę i paliło 7l. Za duży koszt a za mały efekt by był dla mnie, ale komuś może to nie przeszkadzać. Każdy ma inne kryteria i potrzeby.

Dla kogoś kto kupuje nowe auto silnikiem 3L i większym, spalanie jest na ostatnim miejscu w jego kryterium wyboru, bo za cenę tego auta spokojnie mógłby sobie kupić 2 lub więcej takich aut w wersji z podstawowym silnikiem. Na rynku używanych już jest z tym różnie, bo z reguły auta z tymi największymi silnikami nie odstają dużo cenowo od tych z podstawowych wersji i podobnym wyposażeniu. Jak ktoś chce sobie kupić auto z 3L dieslem i jego głównym kryterium jest aby mało paliło i było oszczędne w eksploatacji to chyba do końca nie wie co robi. Takie auta kupuje się głównie dla przyjemności z jazdy. 3.0 hdi w tej gamie i tak jest bardzo oszczędnym i mało wymagającym silnikiem na tle konkurencji i z tego co pamiętam to nawet zdobył tytuł silnika roku w swojej kategorii.
Poniżej trochę informacji o zmianach jakie zostały dokonane w 3.0 hdi po modernizacji z 2,7 hdi oraz opinia z testu w Auto Świat. Jedyną jego wadą była cena :)
http://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/citro-n-nowy-silnik-v6-hdi-240-fap-dla-modeli-c5-i-c6/yjd93
http://www.auto-swiat.pl/nowe/citroen-c5-3-0-v6-hdi-prawie-bezkonkurencyjny/71995

Offline Artur Juchniewicz

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 3 873
  • Skąd: Kielce
  • Posiadany samochód: Był C5, 2,2 HDI, 2001; jest MKIII tourer 3.0 HDI 2011
  • Miejscowość: Kielce
Odp: 2.2 HDI 204KM czy 2.0 Blue HDI 180KM w automacie, a może 3.0V6 241KM?
« Odpowiedź #66 dnia: Luty 04, 2018, 19:23:26 »
ja mam stara s3 8l 330 km i  tez daje rade :) coś tu wyczytałem  ze  ten motor ma obniżony nm przez skrzynie biegów  dlatego pytam  czy to prawda? a jaka masa jest w takiej c 5  z trójka pod maska ?

Silnik ma trochę obniżony moment i moc aby skrzynia mogła z nim pracować bezawaryjnie, bo PSA nie ma mocniejszej skrzyni niż AM6. Z drugiej strony maksymalny moment jest uzyskiwany już przy bardzo niskich obrotach, co częściowo rekompensuje te ograniczenia i silnik jest niewysilony, więc powinien być mniej awaryjny. Moja C5 waży 1942kg.

Offline Piotr Kniaź

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 65
  • Skąd: Siedlce
  • Posiadany samochód: C5 citroen 2010 r 2.0 HDI Fap 163km tourer
  • Zainteresowania: film
  • Miejscowość: Siedlce
Odp: 2.2 HDI 204KM czy 2.0 Blue HDI 180KM w automacie, a może 3.0V6 241KM?
« Odpowiedź #67 dnia: Luty 04, 2018, 19:53:47 »
to sporo blisko 2 t wagi  robi swoje :P  dzięki za odpowiedz 

Offline Michał Citkowski

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 764
  • Skąd: Lublin
  • Posiadany samochód: Opel Signum 1.9CDTi '08, Opel Corsa C 1.3CDTi '06
  • Zainteresowania: motoryzacja
  • Miejscowość: Lublin
Odp: 2.2 HDI 204KM czy 2.0 Blue HDI 180KM w automacie, a może 3.0V6 241KM?
« Odpowiedź #68 dnia: Luty 04, 2018, 20:02:51 »
Jak komuś to wszystko nie wystarcza, to polecam sztywne taczki typu RS itp.

Dlaczego z taką pogardą? Czy każde auto bez hydro to teraz sztywna taczka? Raczej w kwestii przyspieszeń, prędkości i przeciążeń to każdy współczesny prawdziwy RS zostawi Twoje cudo w tyle. Rs musi być sztywny bo taka jego natura. Przy 400 koniach raczej  słabo byloby gdyby bujal sie na zakretach. Nie każdy do szczęścia potrzebuje bujania. Ja mam hydro i lubię jak buja ale bez przesady.
Jeszcze nie mam aż takich problemów z kręgosłupem bym nie mógł mówić o komforcie w jakimkolwiek aucie bez hydro.
:::było: Saxo MkII 1.5 D, Xsara MkII 2.0 HDi, C5 mkI 2.0HDi
:::jest: Opel Signum 1.9 CDTi '08, Opel Corsa C 1.3CDTi '06

Offline Artur Juchniewicz

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 3 873
  • Skąd: Kielce
  • Posiadany samochód: Był C5, 2,2 HDI, 2001; jest MKIII tourer 3.0 HDI 2011
  • Miejscowość: Kielce
Odp: 2.2 HDI 204KM czy 2.0 Blue HDI 180KM w automacie, a może 3.0V6 241KM?
« Odpowiedź #69 dnia: Luty 04, 2018, 20:18:21 »
to sporo blisko 2 t wagi  robi swoje :P  dzięki za odpowiedz 
Większość waży ok, 100kg mniej, ale dużo to nie zmienia. C5 z tym silnikiem to głownie przyjemność z komfortowej jazdy, do samego ścigania to sobie można focusa RS kupić albo audi RS3.

Offline Piotr Kniaź

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 65
  • Skąd: Siedlce
  • Posiadany samochód: C5 citroen 2010 r 2.0 HDI Fap 163km tourer
  • Zainteresowania: film
  • Miejscowość: Siedlce
Odp: 2.2 HDI 204KM czy 2.0 Blue HDI 180KM w automacie, a może 3.0V6 241KM?
« Odpowiedź #70 dnia: Luty 04, 2018, 20:30:00 »
1717 to nie sto kilo tylko ponad 200 a waga robi swoje .   

Offline Artur Juchniewicz

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 3 873
  • Skąd: Kielce
  • Posiadany samochód: Był C5, 2,2 HDI, 2001; jest MKIII tourer 3.0 HDI 2011
  • Miejscowość: Kielce
Odp: 2.2 HDI 204KM czy 2.0 Blue HDI 180KM w automacie, a może 3.0V6 241KM?
« Odpowiedź #71 dnia: Luty 04, 2018, 20:32:27 »
Piszę tylko o 3.0hdi i ewentualnie 2,2 hdi. Pozostale C5 ważą od ok. 1570kg w górę.

Offline Piotr Kniaź

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 65
  • Skąd: Siedlce
  • Posiadany samochód: C5 citroen 2010 r 2.0 HDI Fap 163km tourer
  • Zainteresowania: film
  • Miejscowość: Siedlce
Odp: 2.2 HDI 204KM czy 2.0 Blue HDI 180KM w automacie, a może 3.0V6 241KM?
« Odpowiedź #72 dnia: Luty 04, 2018, 20:36:16 »
to nie wiem z Kad te dane skoro mój ma  w dowodzie 1717 kg masa własna .

Offline Artur Juchniewicz

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 3 873
  • Skąd: Kielce
  • Posiadany samochód: Był C5, 2,2 HDI, 2001; jest MKIII tourer 3.0 HDI 2011
  • Miejscowość: Kielce
Odp: 2.2 HDI 204KM czy 2.0 Blue HDI 180KM w automacie, a może 3.0V6 241KM?
« Odpowiedź #73 dnia: Luty 04, 2018, 20:38:20 »
A masz 3.0 hdi kombi?

Offline Piotr Kniaź

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 65
  • Skąd: Siedlce
  • Posiadany samochód: C5 citroen 2010 r 2.0 HDI Fap 163km tourer
  • Zainteresowania: film
  • Miejscowość: Siedlce
Odp: 2.2 HDI 204KM czy 2.0 Blue HDI 180KM w automacie, a może 3.0V6 241KM?
« Odpowiedź #74 dnia: Luty 04, 2018, 20:39:17 »
sorki nie doczytałem do końca .  ale różnica 2.0 hdi  to tylko chyba kwestia kola zapasowego , ew  wyposażenia