Klub Cytrynki
Samochody => C5 => MK I => Wątek zaczęty przez: Rafał Stolarz w Czerwiec 15, 2019, 06:38:19
-
Praktycznie od dwóch lat mam luz na lewym kole z tyłu, już wtedy mechanik stwierdził łożysko ale jeżdżę codziennie i niby nic się nie dzieje, koło nie halasuje, nie grzeje się ale pasowałoby go zmienić, nawet jak złapie od góry za oponę i pobujam to słychać takie pykanie, gdzie z drugiej strony na kole tego nie ma, stąd pytanie jakie łożysko polecacie aby się szybko nie rozleciało i czy dużo z tym roboty?
-
Z tyłu masz piastę razem z łozyskiem cena od 60 zl. w góre na aledrogo. A z robotą to jest tyle co zdjać kolo odkręcić zacisk ,tarcze hamulcową i nakrętkę od piasty tylko nie pamietam jaki tam jest klucz.
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
-
A wybór ? To już zależy od ciebie ile chcesz wydać.
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
-
Artur widzę że mamy auta w tym samym pięknym kolorze hehe :) a tak dla przypomnienia, jak to było ze sprawdzeniem luzu na lożysku? Bo kiedyś słyszałem ze zależy jak się ręce ułoży na kole, można na godzinę 6 i na godzinę za 15 trzecia, można było w ten sposób dwa luzy sprawdzić tylko nie pamiętam który był dla łożyska
-
Bo kiedyś słyszałem ze zależy jak się ręce ułoży na kole, można na godzinę 6 i na godzinę za 15 trzecia, można było w ten sposób dwa luzy sprawdzić tylko nie pamiętam który był dla łożyska
Dla tylnego łożyska, bez różnicy(układ zawieszenia-wahacz wleczony)....ważne jedynie czy po zaciśnięciu hamulca znikają....
-
Czyli z tyłu jeżeli zacisne hamulec to luz powinien zniknąć? Bo nie rozumiem
-
Najprosciej sprawdź góra dół i na boki .a niemasz przypadkiem luzu na łozyskach wachacza?
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
-
Z tego co pamiętam na oba sposoby miało luz, a te łożyska wahacza to te łożyska w belce? Te droższe rozumiem? Te co odpowiadają za bujanie tyłu?
-
Tak to w wachaczu. A skoro miales luz na kole to piasta do wymiany.
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
-
Artur widzę że mamy auta w tym samym pięknym kolorze hehe :) a tak dla przypomnienia, jak to było ze sprawdzeniem luzu na lożysku? Bo kiedyś słyszałem ze zależy jak się ręce ułoży na kole, można na godzinę 6 i na godzinę za 15 trzecia, można było w ten sposób dwa luzy sprawdzić tylko nie pamiętam który był dla łożyska
No kolor ten sam. Ale ty masz 2.0 zwykle a ja 2.0 hpi ulubiony silnik wielu fachowców
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
-
Czyli z tyłu jeżeli zacisne hamulec to luz powinien zniknąć? Bo nie rozumiem
Tak...