W poprzedniej Xantii też rozwiercałem dławiki. Miałem auto z HA, tak więc średnica dławika, to było 0,6 mm. Wierciłem trzy razy, coraz grubszymi wiertłami, dochodząc do 1,2 mm. Była poprawa, ale nadal to nie było to, czego się spodziewałem.
Wierciłem trzymając gruszkę dławikiem w dół i myślę, że żadne opiłki nie dostały się do środka. Jeździłem tak przez ponad rok i nie było żadnych problemów.
Co do zastosowania gruszek od Xantii w C5 X7. Kiedyś czytałem, że nie wolno tego robić, ze względu na materiał z którego jest zrobiona membrana. W Xantii był stosowany LHM - olej mineralny, w C5 LDS - olej syntetyczny. I właśnie LDS ponoć źle działał na membrany zastosowane w gruszkach do Xantii. Nie wiem ile w tym prawdy, niech wypowiedzą się osoby, które robiły już taką podmianę albo mają wiedzę na ten temat
Ja w swojej Xantii założyłem gruszki od C5 (szare) i nie było problemu.