Zanim zaczniesz zmieniać siłowniki to najpierw sprawdź czy nie masz za dużo lds. U mnie tez były zapocone oba tylne siłowniki i okazało się, że było ok. 1L za dużo lds, a auto serwisowane było w ASO. Po spuszczeniu nadmiaru przestały się pocić. Do MK3 musisz mieć lexie albo DB aby sprawdzić poziom płynu, bo po opuszczeniu na najniższą pozycję trzeba jeszcze spuścić ciśnienie fejsem. Niektórzy myślą, że sprawdza się tak samo jak w MK1 i MK2 i dolewają za dużo płynu. Jak ktoś ma korek starego typu i przy wymianie opon nie podniesie auta w pozycję max i nie odkręci korka to ciśnienie może rozerwać zbiornik.
Przeszukując historię natrafiłem na takie wpisy:
- Płyn hydrauliczny LDS, ilość 0.5, 30zł (2016)
- Płyn hydrauliczny LDS, ilość 0.6, 36zł (2017)
- Wymiana czujnika różnicy ciśnień (2018)
- Czujnik ciśnienia różnicowego (2018)
- Płyn hydrauliczny LDS, ilość 0.5, 37,50zł (2018)
- Płyn hydrauliczny LDS, ilość 0.5, 35,56zł (2018)
Od początku do 2015 czysto, w 2016 pierwsza dolewka LDSu, potem co roku, w 2019 nie ma nic na fakturze odnośnie hydrauliki. Czyli w międzyczasie ASO dolało ponad 2L płynu LDS?