Paweł- wiem, że sequent nie chce chodzić na full grupie, ale mam dobrych gazownikow z siesi BRC we Wrocławiu- poradzili sobie ładnie, tylko troszkę szarpie mi przy niskich obrotach... ustawiane było na kablach z przebiciami i tam bylo super- zmieniłem kable i gorzej gaz chodzi, ale to pewnie kwestia lekkiego podbicia miesznki na danych obrotach...
Co do ceny wtrysków, fakt BRC jest dość drogie,niestety. Za całą listwę ok 450PLN. Ale wsparcie techniczne ze strony sieci BRC jest IMHO nieporównywalne z KME, czy innymi instalkami.
2.0 16v też jest na full grupie?
Jeśli tak, to jestem pełen podziwu dla waszych valteków;) U mnie czasy wtrysku wahały się w zakresie 1.5-4ms, nie szło tego wyregulować na dokładne chyba 2.2 (nie pamiętam jakie czasy mają u mnie być...). Druga kwestia to dysze- jakby ich nie dobierać tak albo lały, albo nawet nie przerzucal na gaz. Tylko, że u mnie przy KME i stagu był kłopot z komputerem PB, wskazywał bardzo wysokie dane na podciśnieniu, obroty się wachały, dignosta po przetestowaniu motoru jak się dało stwierdził tylko "krzywopodpięty sterownik lambdy", cokolwiek to znaczy, i przez to odczyty niby były dziwne.
Przez cały czas jak mam BRC nie widziałem cheka, nie łapie żadnych błędów. KME po świrowaniu na drodze lubiało wywalić czeka, przełączyć na PB i nie dać się przerzucić na gaz aż do skasowania checka.
Prawdopodobnie jakbym teraz zakładał LPG to byłoby to od razy BRC, albo KME Diego, tylko z lepszymi wtryskami.