Klub Cytrynki
Samochody => C5 => MK III (X7). => Wątek zaczęty przez: Michal Wladyniak w Październik 22, 2014, 10:53:52
-
z pomocą kolegów z klubu Peugeot'a udało mi się założyć w moim C5 Navi.
Pozwolę sobie napisać też tu jak się to robi żeby nie trzeba było szukać w sieci.
Jak wiadomo potrzeba navi, ekranu i kabla łączącego te dwa elementy i anteny GPS.
Ja kupiłem antenę wewnętrzna i ukryłem ją pod deską.
teraz kwestia podłączenia ekranu i navi
trzeba do ekranu poprowadzić trzy przewody
z głównego złącza radia:
pin 9 podłączamy do 1 w wyświetlaczu
Pin 15 podłączamy do 3 i 6 ekranu - tu istotne żeby zrobić zworkę, jak po włączeniu ekran będzie wyświetlał obraz obrócony o 180st trzeba tę zworkę przerwać i podłączyć pod jeden pin w ekranie.
pin 33 w złączu b podłączamy do 2 w wyświetlaczu
W załączniku przesyłam trochę przydatnych schematów zdjęć itp
Po instalacji oczywiście trzeba za pomocą DB zmienić VIN w RNEG'u w BSI wyłączyć RD4 i w teleinformatyce zaznaczyć RNEG - tu oczywiście zaznaczamy sprzęt jaki zakładamy
-
BRAWO !! !! !!
Dodaj w tytule, że to GUIDE i niech go wrzucą do pobieralni, żeby nie zniknął.
-
Brawo to dla Pawła Jędrochy i innych kolegów z klubu Peugeot ;-)
Jak się ma pomóc merytoryczną to założenie trwa dwadzieścia minut ;-)
-
Co to za RNEG, jakie masz radio? Skąd w RNEG język polski?
-
RNEG jedynka, pochodzi z C4 Picasso - prawdopodobnie ;-)
Tylko w Picasso był język polski w RNEG
-
Michał Władyniak napisał:
RNEG jedynka, pochodzi z C4 Picasso - prawdopodobnie ;-)
Tylko w Picasso był język polski w RNEG
nope :P
to tylko w C5 III i C3 Picasso nie było polskiego w RNEG :evil:
-
Zrozum tu politykę PSA ;-)
Patryk to pewnie że moduł BT jest po lewej na dole po stronie kierowcy?
-
na dole po stronie kierowcy ale po prawej stronie kierowcy - gdzieś przy pedale gazu :P
swego czasu tam były, potem zdaje się przenieśli gdzieś ten moduł - ale jak już zajrzysz pod deskę to powinieneś go dość sprawnie rozpoznać jeśli widziałeś już takie coś na oczy kiedyś.
-
Piter nie mam pojęcia jak to wygląda :-D
-
to tylko w C5 III i C3 Picasso nie było polskiego w RNEG :evil:
Wszystkie RNEG mają j. polski problem w tym że C5 ma spięty z wyświetlaczem zegarów. Kolega montując navi nie ma połączenia z zegarami i dlatego może zmieniać sobie język dowolnie na jaki chce w navi.
Obecnie siedzę nad modyfikacją softu, jak jest ktoś chętny do pomocy to z chęcią powitam.
-
mam żółtawe podświetlenie RNEG'a więc z C5 nie pochodzi na pewno.
-
Michał Władyniak napisał:
mam żółtawe podświetlenie RNEG'a
jak się DB pobawisz to idzie to podregulować - można ciemniej lub jaśniej ustawić podświetlenie klawiszy.
-
Michal ,ile Cie to kosztowalo?
Michał Władyniak napisał:
z pomocą kolegów z klubu Peugeot'a udało mi się założyć w moim C5 Navi.
Pozwolę sobie napisać też tu jak się to robi żeby nie trzeba było szukać w sieci.
Jak wiadomo potrzeba navi, ekranu i kabla łączącego te dwa elementy i anteny GPS.
Ja kupiłem antenę wewnętrzna i ukryłem ją pod deską.
teraz kwestia podłączenia ekranu i navi
trzeba do ekranu poprowadzić trzy przewody
z głównego złącza radia:
pin 9 podłączamy do 1 w wyświetlaczu
Pin 15 podłączamy do 3 i 6 ekranu - tu istotne żeby zrobić zworkę, jak po włączeniu ekran będzie wyświetlał obraz obrócony o 180st trzeba tę zworkę przerwać i podłączyć pod jeden pin w ekranie.
pin 33 w złączu b podłączamy do 2 w wyświetlaczu
W załączniku przesyłam trochę przydatnych schematów zdjęć itp
Po instalacji oczywiście trzeba za pomocą DB zmienić VIN w RNEG'u w BSI wyłączyć RD4 i w teleinformatyce zaznaczyć RNEG - tu oczywiście zaznaczamy sprzęt jaki zakładamy
-
Patryk, w kalkulatorze teleinformatyki to się reguluje ? powiem szczerze że nigdy nie widziałem opcji regulacji podświetlenia klawiszy radia :D
Tomasz, zależy jak trafisz. na all są ceny około 1700, są też okazje ja kupiłem za 1200zł
-
Tak, powinno być tam gdzieś zaszyte, z tym że nie wiem jak to w RNEG rozwiązali, ale w RD4 ta regulacja to nie jest po prostu wybór poziomów tylko wpisywanie odpowiedniego ciągu znaków (tzw. tabeli oświetlenia) - odpowiedniego dla danego modelu auta.
-
uuuuu to już ponad moje umiejętności :(
nawet nie wiem gdzie tego szukać i gdzie wprowadzać ten ciąg znaków :D
-
Świetna robota :)
-
z pomocą kolegów z klubu Peugeot'a udało mi się założyć w moim C5 Navi.
Pozwolę sobie napisać też tu jak się to robi żeby nie trzeba było szukać w sieci.
Jak wiadomo potrzeba navi, ekranu i kabla łączącego te dwa elementy i anteny GPS.
Ja kupiłem antenę wewnętrzna i ukryłem ją pod deską.
teraz kwestia podłączenia ekranu i navi
trzeba do ekranu poprowadzić trzy przewody
z głównego złącza radia:
pin 9 podłączamy do 1 w wyświetlaczu
Pin 15 podłączamy do 3 i 6 ekranu - tu istotne żeby zrobić zworkę, jak po włączeniu ekran będzie wyświetlał obraz obrócony o 180st trzeba tę zworkę przerwać i podłączyć pod jeden pin w ekranie.
pin 33 w złączu b podłączamy do 2 w wyświetlaczu
W załączniku przesyłam trochę przydatnych schematów zdjęć itp
Po instalacji oczywiście trzeba za pomocą DB zmienić VIN w RNEG'u w BSI wyłączyć RD4 i w teleinformatyce zaznaczyć RNEG - tu oczywiście zaznaczamy sprzęt jaki zakładamy
Co to za pinologia? Według niej napięcie zasilania wyświetlacza masz podpięte pod +12V i CAN+ a regulację jasności pod jakiś navi in+ :) Obstawiam, że sugerując się tą rozpiską mikrofon masz podpięty pod cd changer line (piny 3,9) :)
Jeżeli faktycznie pin 2 wyświetlacza podpiąłeś pod pin 33, to podejrzewam, że wyświetlacz nie ściemnia się automatycznie, gdy masz przełącznik świateł ustawiony na "auto".
-
Masz rację. Kolega który podrzucił mi rozpiskę pomylił się i podłączyłem to na odwrót. O tym temacie całkiem zapomniałem i zapomniałem go zmienić :-)
-
Masz rację. Kolega który podrzucił mi rozpiskę pomylił się i podłączyłem to na odwrót. O tym temacie całkiem zapomniałem i zapomniałem go zmienić :-)
Michał wlasciwie, kupiłeś komplet czy samo radyjo? ,ja szukam ng4 komplet w rozsądnych pieniądzach.
-
Temat dotyczył mojej pierwszej Navi RNEG. Którą kupiłem bardzo tanio z wszelkim prócz kabla który kupiłem w ASO za 80 zł. A że RNEG był czarny to szukałem czegoś jasnego. NG4 wyrwałem na szrocie w Nysie. Razem z wyświetlaczem HR panelem klimatyzacji kablem USB kompletna wiązka z pod deski. Brakowało tylko maskownicy ekranu, ale miałem starą. Ekran z ng4 jest niewiele większy od RNEG więc minimalnie nam uciety obraz. Cały czas szukam osłony z ng4
-
Odgrzebię stary temat - Michał, masz może opis do tego schematu z pierwszego posta? żeby było wiadomo, co oznaczają poszczególne elementy - np. 8480, 8408?
Rozumiem, że 8480 to RNEG, a 7215 to wyświetlacz. Co to za przewód łączący je, a oznaczony grubą czarną kreską i opisem (chyba) 10V? To kabel łączący radio z Wyświetlaczem? Jak tego szukać na rynku wtórnym?
-
Kabel kup w ASO kosztuje poniżej 100 zł nie wiem czy znajdziesz na allegro z demontażu.
8408 to chyba złącze głośnikowe w radiu
-
Dzięki. Chciałem się przyjrzeć temu kabelkowi bez rozbebeszania auta, myślałem, że za jakieś 30 zł bym na Allegro wyrwał. Bo mi knuje się w głowie pewien pomysł...
-
chyba wiem co, na forum puga ktoś się wpinał w ten przewód żeby dać obraz na ekran
-
Ooo, właśnie. Kamera cofania mi się marzy. I jak mu poszło? Muszę poszukać wątku.
-
raczej nie znajdziesz malgrek vel bałagan pokasował wszystkie posty a to on to zrobił
z tego co pamiętam to się udało. chyba na jakimś zagranicznym forum też był jakiś wątek o tym
-
Uuu, to czemu pokazywał? Muszę poszukać albo zapytam go na PW
-
Będzie ciężko bo usunął konta
-
Focha strzelił? Spoko, ogarnę mimo to, trzeba będzie fotorelacje zrobić w takim razie
-
Z tego, co szukam, to on znalazł sposób na uruchomienie kamery cofania na rt6, nie RNEG. Było też coś o RNEG?
-
Kamera działa tylko na niektórych rt6 i chyba na smeg+
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
-
No wiem, ale na elektrodzie kiedyś pojawiło się info, że do RNEG w wiązce do wyświetlacza idzie normalny sygnał video. Wystarczyłoby go podmienić na czas wrzucenia wstecznego, czujniki cofania wyrzucić na zegary, bo z tym nie ma problemu, i byłoby fajnie.
Zresztą, jak przeglądam Vl2-c5 manual, to chyba zsada działąnia jest podobna, tam tylko jest to rozbudowane o przełączanie trzech opcjonalnych wejść video i pewnie nakładane jakoś z obrazem z navi - nie wiem.
-
z pomocą kolegów z klubu Peugeot'a udało mi się założyć w moim C5 Navi.
Pozwolę sobie napisać też tu jak się to robi żeby nie trzeba było szukać w sieci.
Jak wiadomo potrzeba navi, ekranu i kabla łączącego te dwa elementy i anteny GPS.
Ja kupiłem antenę wewnętrzna i ukryłem ją pod deską.
teraz kwestia podłączenia ekranu i navi
trzeba do ekranu poprowadzić trzy przewody
z głównego złącza radia:
pin 9 podłączamy do 1 w wyświetlaczu
Pin 15 podłączamy do 3 i 6 ekranu - tu istotne żeby zrobić zworkę, jak po włączeniu ekran będzie wyświetlał obraz obrócony o 180st trzeba tę zworkę przerwać i podłączyć pod jeden pin w ekranie.
pin 33 w złączu b podłączamy do 2 w wyświetlaczu
W załączniku przesyłam trochę przydatnych schematów zdjęć itp
Po instalacji oczywiście trzeba za pomocą DB zmienić VIN w RNEG'u w BSI wyłączyć RD4 i w teleinformatyce zaznaczyć RNEG - tu oczywiście zaznaczamy sprzęt jaki zakładamy
Co to za pinologia? Według niej napięcie zasilania wyświetlacza masz podpięte pod +12V i CAN+ a regulację jasności pod jakiś navi in+ :) Obstawiam, że sugerując się tą rozpiską mikrofon masz podpięty pod cd changer line (piny 3,9) :)
Jeżeli faktycznie pin 2 wyświetlacza podpiąłeś pod pin 33, to podejrzewam, że wyświetlacz nie ściemnia się automatycznie, gdy masz przełącznik świateł ustawiony na "auto".
To jak poprawnie powinno to być podłączone?
-
Panowie ja wiem że wróżenie z fusów, ale czy warto kupić uszkodzone rt6 rneg 2? Wszystko ponoć działa tylko dźwięku brak.. Chodzi o to że w jasnym kolorze a takiego właśnie szukam. I samo radio, bez reszty tj. ramki i wyświetlacza. Miałbym już zaczątek do zestawu navi. Ile można zapłacić za takie uszkodzone radio? Chcą ok.400pln...Czy wogóle bawić się w takie coś?
Nr radia 98 034 631 XH.
-
Kolego , jest na wiadomym portalu ng4 w jasnym kolorze .
-
Kolego , jest na wiadomym portalu ng4 w jasnym kolorze .
Zgadza się. Ale nie dość, że trochę drogo, bo ok. 2500pln to jeszcze od niepolecanego tutaj pana...
Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
-
Pozatym NG4 ma blokadę wejścia wideo którą żeby ominąć trzeba wydać trochę $.
W RT6 można wyłączyć blokadę poprzez mirascipts?
-
Kolego , jest na wiadomym portalu ng4 w jasnym kolorze .
Zgadza się. Ale nie dość, że trochę drogo, bo ok. 2500pln to jeszcze od niepolecanego tutaj pana...
Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
Nie od niego ,jest i od innego gościa ,
-
Pozatym NG4 ma blokadę wejścia wideo którą żeby ominąć trzeba wydać trochę $.
W RT6 można wyłączyć blokadę poprzez mirascipts?
O jakiej blokadzie mówisz?
-
o wejściu wideo w schowku. Powyżej 5 km/h NG4 blokuje obraz
-
Mam pytanie do osób,które dokładały NG4.
Co trzeba dołożyć czy wymienić aby uruchomić czytnik karty SIM w schowku?
Czy to wystarczy aby przyciski SOS i Citroen zadziałały?
-
Hej wszystkim,
Bardzo dziękuje za przyjęcie do grupy.
Jestem świeżo upieczoną mamą cytrynki.
Jako kobiecie bardzo zależy mi na fajnym, ładnym wyglądacie deski rozdzielczej. Niestety moja C5 posiada radio RD4.
Czy jest tu ktoś miły kto pomógł by mi przy wstawieniu radia z nawigacją z ekranem?
Odwdzięczę się butelką dobrego trunku :)
Nie chce oddawać auta do audio serwisu, wole zaufać cytryniarzowi.
-
Pozatym NG4 ma blokadę wejścia wideo którą żeby ominąć trzeba wydać trochę $.
W RT6 można wyłączyć blokadę poprzez mirascipts?
Zgadza się taką blokadę można usunąć za pomocą czarnej skrzyneczki TV-Free koszt ok 400 pln . Niemniej kolega pracujący w serwisię mówił mi ,że mozna to zrobic zmieniając region ale nie testowałem gdyż założyłem TV-free . Pozdrawiam
-
Hej wszystkim,
Bardzo dziękuje za przyjęcie do grupy.
Jestem świeżo upieczoną mamą cytrynki.
Jako kobiecie bardzo zależy mi na fajnym, ładnym wyglądacie deski rozdzielczej. Niestety moja C5 posiada radio RD4.
Czy jest tu ktoś miły kto pomógł by mi przy wstawieniu radia z nawigacją z ekranem?
Odwdzięczę się butelką dobrego trunku :)
Nie chce oddawać auta do audio serwisu, wole zaufać cytryniarzowi.
Nie pomogę fizycznie, bo jestem za daleko, ale już dokładałem różne nawigacje w C5 i mogę doradzić odnośnie sprzętu albo elektryki.
To RD4 masz z modułem Bluetooth? Jak tak to dobrze, bo nie trzeba ciągnąć kabli do mikrofonu w podsufitkę.
RNEG jest jedną z tańszych opcji, ale wygląda już dość leciwie. Jeżeli fundusze pozwalają to można byłoby dołożyć do RT6 (RNEG2).
-
Hej Jacek,
Niestety bez bluetooth :(
-
No to potrzeba radio, ekran, wtyczkę ekranu, ramkę ekranu, kabel ekran<>radio, mikrofon z panelu na podsufitce.
Z prac do zrobienia jest demontaż obecnej ramki małego ekranu, demontaż obecnego radia, demontaż panelu podsufitki. To minimum. Kable do do mikrofonu pewnie można by puścić prawym słupkiem, pewnie da radę bez demontażu osłony.
Trzeba położyć kabel od radia do ekranu i zmienić kilka pinów we wtyczce radia.
Na koniec trzeba podpiąć się Diagboxem i wpisać VIN Twojego auta do radia oraz przestawić kilka parametrów.
Ogólnie nic strasznego.
RNEG i RT4 będą najtańsze. Ciekawą opcją jest RT6, przy odpowiednim radiu można dołożyć kamerę cofania.
-
Szanowni,
podepnę się pod temat.
Mam w samochodzie RD4 B5 N1. Samochód jest bez dużego ekranu nawigacji.
Chciałbym zmienić to na nawigację, celuję w RNEG2 RT6 ponieważ potrzebuję kamery dla żony.
Polecicie jakieś miejsce (poza ASO), w którym mógłbym kupić , zainstalować i skonfigurować pod VIN a także podpiąć kamerę cofania z ramki tablicy rejestracyjnej?Jestem z okolic Warszawy ale jeśli jest gdzieś w kraju dobry punkt to i dojadę.
-
Witam,
Jak poprawnie powinno być podłączone, żeby działało to sciemnianie w trybie auto?
Pozdrawiam
-
Właśnie dziś zmieniłem z rd45 na rneg. W sumie rd45 pasowało mi bo był streaming bt i czytało mp3 z pendrive ale niestety zaczął klękać wyświetlacz a zestaw navi kupiłem w dobrej cenie.
I tu jest problem.
Dodałem rneg do bsi , usunąłem rd4 z listy. Dopisałem vin.
Wszystko ruszyło ale ,
Nie działa wbudowany jack aux in , nie działa wbudowany mikrofon , nie ściemnia się ekran.
Czy tam jest jakiś extra moduł bo jak dotykam piny w rneg na wejściu aux to słuchać brum
Podobnie w trakcie połączenia telefonicznego dotknięcie PINu mikrofonu powoduje u rozmówcy charakterystyczne pukanie.
Wyglada jakby mikrofon nie szedł bezpośrednio tylko JesCze przez coś.
Działa sterowanie w kierownicy ale pozatym nie wyświetla info z klimy itp.
Co robię nie tak ?
Dzięki za odpowiedzi
-
Właśnie dziś zmieniłem z rd45 na rneg. W sumie rd45 pasowało mi bo był streaming bt i czytało mp3 z pendrive ale niestety zaczął klękać wyświetlacz a zestaw navi kupiłem w dobrej cenie.
I tu jest problem.
Dodałem rneg do bsi , usunąłem rd4 z listy. Dopisałem vin.
Wszystko ruszyło ale ,
Nie działa wbudowany jack aux in , nie działa wbudowany mikrofon , nie ściemnia się ekran.
Czy tam jest jakiś extra moduł bo jak dotykam piny w rneg na wejściu aux to słuchać brum
Podobnie w trakcie połączenia telefonicznego dotknięcie PINu mikrofonu powoduje u rozmówcy charakterystyczne pukanie.
Wyglada jakby mikrofon nie szedł bezpośrednio tylko JesCze przez coś.
Działa sterowanie w kierownicy ale pozatym nie wyświetla info z klimy itp.
Co robię nie tak ?
Dzięki za odpowiedzi
A jesteś pewny, że miałeś RD45 a nie RD4+Nomade V2? w C5 nigdy fabrycznie RD45 nie było... Jeśli miałeś RD4 to mikrofon i AUX idą do modułu BT.
-
No i kolego wlasnie sie spozniles z odpowiedzia , ale bym cie ozlocil...
Dokladnie tak wlasnie bylo.
Mialem zwyklego rd4 z mp3 i do tego modul pozwalajacy na streaming audio po bluetooth. Dlatego wszystko idzie w modul i radio nie mialo lacznosci z mikrofonem. Zastanawiam sie czy nie daloby sie wykorzystac tego modulu podlaczajac go pod wejscie aux RNEG'a i uzywac do streamingu audio po BT ::)
-
Z tego co wiem, to nie ma możliwości zmusić Nomade do współpracy z RNEG... ten moduł komunikuje się z radiem po CAN i to radio przełącza źródła w module (a do wyboru jest jeszcze chociażby gniazdo USB). W RNEG, tak jak piszesz, potrzebny jest jakiś moduł, który wpina się po AUX - oczywiście stracisz wtedy wyświetlanie nazw utworów (bo tam tylko dźwięk wchodzi do radia) albo coś co symuluje zmieniarkę CD.
-
Co robię nie tak ?
Wymiana audio to nie jest P&P, powinieneś najpierw porównać schematy obu zestawów audio, zwłaszcza jak masz moduły SOS i BT.
-
Cześć.
Mam zwykłe radio z cd i bluetooth, C5 X7 2008.
Chce zmienić na rt3, mam (wydaje sie) ciekawą ofertę na komplet z ekranem, kablami i osłoną ekranu na deskę za 900.
Nie jest mi potrzebna kamera.
Natomiast ponieważ mam teraz bluetooth chciałbym go po przełożeniu dalej mieć.
Jest to możliwe, bo chyba rt3 nie obsługuje BT?
-
W tym roczniku bt i usb to oddzielny moduł, podłączony do radia rd4. Szkoda kasy na rt3.
Jeśli się upierasz to potrzebne są schematy, żeby niepotrzebne kable zlikwidować i odpowiednio podłączyć rt3. No i na koniec trzeba zaprogramować BSI oraz zmienić nr vin w rt3
-
Andrzej Makowski (http://klubcytrynki.pl/forum/index.php?action=profile;u=58324)
Dzięki za odpowiedź.
Chciałem w dobrej cenie to złapać, a 900 wydaje się ok.
Jak mam wydać 1500-2500 (takie kwoty też widziałem) to lepiej tą kasę wykorzystam ;D
Słyszałem że jesli nie mam wersji Exclusive to podłączenie NG4 jest problematyczne (brak głosników i suba z tej wersji)
Podsumowując:
żeby mieć i navi i BT albo NG4 albo RNEG?
-
Jeśli cieszą cię mocne kombinacje z mapami to tak. Wsparcie Citroena dla starszych nawigacji jest obecnie tylko dla map RT6(RNEG2) i SMEG oraz oczywiście najnowszy NAC.
RT3/4/5, RNEG oraz NG4 nie są już aktualizowane
NG4 będzie działało w każdej wersji wyposażenia bo wzmacniacz był opcją nawet w wersjach Exclusive.
-
Ano widzisz, co człowiek to inna sytuacja.
Sprzedawca z alle opowiadał że sprzedał NG4 z kompletem , kupujący założył, ale nie działało dobrze (przerywało, falowało itp) oddał to i kupił u innego sprzedającego, po czasie okazało się że ma te same objawy z innym zestawem, ale podobnym.
W serwisie powiedzieli mu że to wina brakujacyh elementów z wersji Exclusive, są tam podobnież inne głośniki i to ich brak powodował min problemy.
Słyszeliście o czymś takim?
Jakie są najczęstsze problemy po podłączeniu NG4?,
Mój problem z navi jest taki, ze po prostu chce mieć ekran 8) , wiem że nie jest to do końca logiczne, no aleeee...
Mam mapy z 2015 roku do RNEG2, często uzywałem w poprzednim aucie navi w miastach, tam gdzie specjalnie mało się zmienia.
-
Bardziej mi to wygląda na kłopoty z antenami niż z głośnikami. Głośnik to głośnik gra lepiej lub gorzej ale gra tak jak mu wzmacniacz pozwala.
NG4 nigdy nie montowałem, RNEG tylko demontowałem ale po doświadczeniach z różnymi montażami audio w Citroenie, nie wydaje mi się aby NG4 było jakieś szczególnie "wrażliwe". Raczej obstawiam problemy techniczne montującej go osoby z powodu braku odpowiednio przerobionej instalacji pod NG4.
-
Widzę ze bez ogarniętej osoby lepiej tego nie ruszać, to nie jest prosta zabawa p&p.
To jest dużo zabawy żeby taką instalację przygotować pod NG4?
a w ogóle miejscem na NG4 jest stare radio i zamykany schowek pod radiem?
A może coś podobnego?
Ekran z navi?
RADIO 2 DIN ANDROID VW GOLF V VI 5 6 PASSAT B6 B7 - Sklep internetowy AGD i RTV - Allegro.pl (https://allegro.pl/oferta/radio-2-din-android-vw-golf-v-vi-5-6-passat-b6-b7-9601798344)
-
Mam C4 Grand Picasso 2010r. z RNEG2 (Radio z navi). Czy wyświetlacz mogę zastąpić jakimś chińczykiem z Androidem i zostawić radio. Mam czujniki parkowania tył i przód. Wyświetlacz ma dwie wtyczki brązowa 2x3=6pin i metalowo-biała 2x5=10pin
-
Czy wyświetlacz mogę zastąpić jakimś chińczykiem z Androidem i zostawić radio.
Mój chińczyk, gdy wywoła ekran kamery cofania, pokazuje również ikonę samochodu z czujnikami, więc powinien być sposób na podpięcie ich, skoro jest przygotowany software.
Wysłane z mojego BL5000 przy użyciu Tapatalka
-
Jest sposób, trzeba mieć dedykowany moduł CAN "tłumaczący" info z sieci CAN auta na sygnał dla andka. Porządni sprzedawcy na alli.. dokładają taki moduł do zestawu dedykowanego do aut danego producenta. Aczkolwiek pomimo modułu mogą działać tylko tylne czujniki. Tak było przynajmniej jeszcze rok/dwa lata temu.