Klub Cytrynki
Samochody => C5 => Nasze samochody => Wątek zaczęty przez: taniak w Sierpień 05, 2017, 18:36:21
-
posiadam od poł roku citroena c5 x7 jestem zachwycony awariami po zakupie pękła mi przednia szyba po miesiącu przestały działac wycieraczki,szybe kierowcy otworzyłem i nie moge teraż zamknąć,terażniejsza awaria nie do zrobienia pompa bhi.regenerowałem ją w lipniku 700zł zapłaciłem pompa chodzi, ale się nie wyłącza .samochodem zrobiłem ok 2000tys km a teraz nikt go nie chce kupić .super cytrynka ładnie wygląda w krzakach.
-
napisz cos więcej.Np.ile zapłaciłeś i jaki rocznik,jaka wersja?
Bo wyglada mi na Mega Okazje za np.25 tyś rocznik 2010 :)
Niestety tak niekiedy jest.Problemem nie jest auto a poprzedni właściciel.
-
regenerowałem ale w pompie nie leży problem tylko nie wiadomo gdzie .samochód jest w wersji excusive ma orginalny przebieg 325tys z wyglądu jak by wyjechał z salonu nic się nie tłucze wycieków brak.ta pompa spaliła sie wczesniej ponieważ jest ten problem jak bym jej ręcznie nie wyłączył to ponownie by spłoneła ręce opadają.
-
witam jest to wersja exlusive skóra navi itd.ma przejechane 324tyś oryginał wygląd nowego auta. servis poprzedniego właściciela zielona góra .pompa jak pisałem regenerowana na kompie błędy uszkodzone przedni i tylny czujnik wysokości były podmieniane z dobrego auta.i pompa dalej pracuje jak w tryb ekonom wejdzie to sie wyłączy ele drzwiami trzepne i chodzi na okrągło.
-
vin vf7rwrhrh54007946 przebieg jest oryginalny mam wszystkie wpisy rozrządy i inne. jak kupowałem oglądałem te ze 180tys przebiegu to wyglądały mi na 500tys .
-
kupiłem go za 16500 był przetarty bokiem wymieniłem oboje drzwi i błotnik w kolorze nadwozia .ale co do spraw technicznych to nikt nie jest w stanie powiedzieć co będzie póżniej.samochód jeżdzi bardzo dobrze zero luzów dwumasa cicha skrzynia ideał silnik super.tylko te nieszczęsne zawieszenie.
-
stan techniczny prócz zawieszenia określm na salonowy.dużo lepiej mi się nim jeżdzi niż bmw f10 jest cichsze i bardziej komfortowe .a tak naprawde to zapłaciłem 11tyś kupiłem go z aukcji ubezpieczeniowej .mam kontakt z pierwszym właścicielem on tyle nastukał km ale z zawieszeniem nie miał problemów.może przyjdzie czas ze ktoś to ogarnie.
-
witam widze że jesteś z krakowa ponad miesiąc temu sprzedałem c5 z 12roku salon polski kombi też hydro jeżdzi na taxi taki starszy człowiek kupił sprzedałem mu za 24tys prawie cały w oryginale .srebrny może go gdzieś zobaczysz.
-
ja ogólnie zajmuje sie mechaniką i blacharką mam dojście do aut lekko uszkodzonych tego citroena 12r kupiłem był dosłownie uszkodzony narożnik prawy wymiana blach na drugie i jak nowy,bez ingerencji w konstrukcje auta.co do elektroniki nie mam pojecia wogóle.mechanike mam w jednym palcu.tego ecklusiva kupiłem dla siebie ma prawie wszystko w szczególności hak.ciągam nim przyczepe.ale te zawiesenie mnie wku...ło.teraz musiałem kupić tymczasowo inne auto dopuki tego nie zrobie.
-
kupiłem go za 16500 był przetarty bokiem wymieniłem oboje drzwi i błotnik w kolorze nadwozia .ale co do spraw technicznych to nikt nie jest w stanie powiedzieć co będzie póżniej.samochód jeżdzi bardzo dobrze zero luzów dwumasa cicha skrzynia ideał silnik super.tylko te nieszczęsne zawieszenie.
Nie mam więcej pytań.....
Za tyle to się kupuje C5II z lat 2005-2007 w stanie dobrym. Moje z 2007 poszło za 22 kPLN.
Jak się ktoś zna to dokładnie Ci powie co w trawie piszczy. To kosztowało tyle nie z powodu przebiegu na liczniku, czy wyglądu, tylko stanu technicznego....
Nie ma co uogólniać, mój z 2011 kosztował 4300EUR (też po przycierce) i złego słowa na mechanikę nie powiem... mimo, że teoretycznie za tyle to się kupuje C5 wcześniejszej gen.
-
Przez porównanie do C5II tak to zabrzmiało, ale jeśli nie był taki zamiar, to zwracam honor :D
-
od tych co piszesz też kupowałem auta ale ja biore tylko takie co co są uszkodzone powierzchownie nie ingeruje w konstrukcje auta .miał ostatnio srebrne c5 12r ale ten to się nadawał tylko na części.co prawda ma też lekko uszkodzone i to w kobrej kasie.
-
siema paweł .podnosi się we wszystkie pozycje o opuszcza się również dziś byłem tylko u zwykłego elektryka stwierdził że cały czas mam prąd podawany na silnik pompy bhi ale ten załączający mały .nawet jak samochód wyłączy wszystkie zasilania te główne co idą do pompy dwa grube to na małym jest zasilanie nie wie co jest grane.
-
nie niestety tam nigdy nie byłem mam tu na miejscu znajomych co licytują auta z ubezpieczalni dwonią do mnie. jak coś ciekawego to wezme a jak widze że roboty kupa to dziękuje.robie te samochody hobbystycznie .jak nie zrobie go do końca wakacji to zakładam zwykłe zawiasy i żegnaj hydro.
-
wysokości samochodu są normalne. płyn jest. jak go opuścisz to na sitku pokazuje sie płyn . przekażnik wyłącza się. zasilnie też ale tylko na grubych kablach a na cieńkim jest prąd non stop.
-
no właśnie taki schemat by moze rozwiązał sprawe .ja w sprawach elektrycznych jestem noga.moge ewentualnie wymienić żarówke.
-
jutro to pomierze .
-
Sorry że się wtrącam ale mógłby ktoś tak łopatologicznie krok po kroku wytłumaczyć jak się powinno mierzyć wysokość auta.
Ale tak począwszy od - ustaw auto na normalnej wysokości itp...
-
Które z zaznaczonych pomiarów robię A czy B i C czy D:
i czy dla silnika 2.7 te wysokości są takie same jak dla innych?
(https://images82.fotosik.pl/737/191e9e4a5a9fa65a.jpg) (https://www.fotosik.pl/zdjecie/191e9e4a5a9fa65a)
-
mierzymy od środka dekielka felgi z logo Citroen.Tutaj nie ma znaczenia wielkość koła,felgi czy ilość powietrza w oponie.
-
Dobra - teraz kumam - zmierzę i sprawdzę jak u mnie siedzi.
-
jutro to pomierze .
Udało sę naprawić?