Ja dzisiaj dokończyłem montaż świateł do jazdy dziennej.
Kupiłem model montowany w miejsce halogenów (i tak z nich nie korzystam nigdy). Na alledrogo za 149.
Dokończyłem bo zamontowałem tydzień temu i zostawiłem kable w okolicach akumulatora do podłączenia.
Trochę nie ogarniałem plusa po kluczyku bo przewody w skrzynce pod maską to czarna magia. Byłem u jednego elektryka (na Omulewskiej w w-wie) to mnie szybko zbył bo nigdy tego nie robił
A chłopaki dają radę jeśli chodzi o alternatory itp.
Mam xenony i wymagało to podłączenie przekaźnika.
Wykorzystałem te wskazówki:
http://citroen.auto.com.pl/forum/viewtopic.php?t=139936&start=0Plus po stacyjce wziąłem z tego samego przewodu co w linku powyżej. czyli z 19 pina środkowej wtyczki. (oczywiście najpierw sprawdziłem czy jest prąd i czy nie ucieka po jakimś czasie). U mnie był koloru zielonego i chyba troche cieńszy niż na fotkach w ww. linku.
Mase wziąłem (do LEDów i do przekaźnika) z fartucha obok aku - z fabrycznego punktu masy.
Ww. plus po stacyjce służy oprócz do zasilania LEDów, także do wysyłania +12V przez przekaźnik do automatu LEDów (żeby nie świeciły jak się włączy światła).
Plus do sterowania przekaźnikiem wziąłem z postojówki. W xenonach jest to cieńszy czerwony przewód we wtyczce, w dolnym rzędzie, pierwszy od zatrzasku.
Działa super. Jak jest wystarczająco jasno - świecą LEDy, jak się zrobi szarówka lub tunel - cyk xenony same się palą. Światła szwedzkie zdeaktywowałem sobie sami wiecie czym bo mam kabelek