Klub Cytrynki
Samochody => C5 => MK III (X7). => Wątek zaczęty przez: Anna Owa w Październik 20, 2018, 14:44:06
-
Witam wszystkich
Czy możecie proszę powiedzieć mi w ktorym dokladnie miejscu jest umieszczony EGR
C5 lll 2.0hdi 163cv 2010 disel automat.
Pozdrawiam
Anna
-
Z tyłu silnika, żeby go zobaczyć musisz się wychylić w stronę ściany grodziowej
Paweł !
W 2.0 HDI 163KM Jest z przodu silnika za przepustnicą.
Proszę nie wprowadzać w błąd.
Pozdrawiam
Paweł
-
Dziękuję Paweł Glibowski,
owszem jest z przodu za przepustnicą.
Co trzeba zdemontować żeby wyciągnąć EGR ?
(Żeby było jak najprostsze dojście,)
-
Dziękuję Paweł Glibowski,
owszem jest z przodu za przepustnicą.
Co trzeba zdemontować żeby wyciągnąć EGR ?
(Żeby było jak najprostsze dojście,)
Dlaczego chcesz demontować egr ?
Wysłane z mojego HTC Desire 626 przy użyciu Tapatalka
-
W cela wyczyszczenia.
-
W cela wyczyszczenia.
U mnie miałem błąd jakości spalin i wystarczyło rozruszać dźwignię która sterowana jest podciśnieniem. Poprosi się zacięła w górnym położeniu.
Wysłane z mojego HTC Desire 626 przy użyciu Tapatalka
-
Jak tego dokonałeś?
-
A jakie objawy że decydujesz się na wyciągnięcie ?
Wysłane z telefonu przy użyciu Tapatalka
-
Błąd na kompie i brak mocy.
Możesz mi napisać teraz proszę
1. jak rozruszać dźwignię?
2. Co trzeba zdemontować by wyciągnąć EGR jak najprościej?
Dziekuje
-
Wyciągnięcie EGR to
1. Opróżnienie układu chłodzenia.
2. Demontażu dozownika powietrza
3. Demontaż wspornika od dozownika
4. Demontaż rurki od bagnetu
5. No i trochę gimnastyki z odkręceniem i wyjęciem.
Wysłane z telefonu przy użyciu Tapatalka
-
Błąd na kompie i brak mocy.
Możesz mi napisać teraz proszę
1. jak rozruszać dźwignię?
2. Co trzeba zdemontować by wyciągnąć EGR jak najprościej?
Dziekuje
Zdejmiesz osłonę górną silnika i zdejmujesz przewód podcisnienia z gruszki sterujacej. Podłączasz pompkę wytwarzajacą podciśnienie i pompujesz. Ja po tym zabiegu przesmarowalem jeszcze os dźwigni i wszystko jest ok. Postaram się zrobić zdjęcie i podeślę.
Wysłane z mojego HTC Desire 626 przy użyciu Tapatalka
-
Czy 508 z tym silnikiem ma w tym samym miejscu egr?
Wysłane z mojego ONEPLUS A6003 przy użyciu Tapatalka
-
Czy 508 z tym silnikiem ma w tym samym miejscu egr?
Wysłane z mojego ONEPLUS A6003 przy użyciu Tapatalka
Tak, lecz w zależności od rocznika auta sam EGR różni się nieco.
Wysłane z mojego HTC Desire 626 przy użyciu Tapatalka
-
Zdejmiesz osłonę górną silnika i zdejmujesz przewód podcisnienia z gruszki sterujacej. Podłączasz pompkę wytwarzajacą podciśnienie i pompujesz. Ja po tym zabiegu przesmarowalem jeszcze os dźwigni i wszystko jest ok. Postaram się zrobić zdjęcie i podeślę.
Wysłane z mojego HTC Desire 626 przy użyciu Tapatalka
Ktoś wie, czy ta dźwignia od podciśnienia nie jest sprzężona w środku EGR z elektronicznym silniczkiem? Na zgaszonym silniku próbowałem ją ruszyć ręcznie śrubokrętem i nie dało rady. Na zapalonym przy teście Diagboxem bez problemu się rusza. :D
-
Ja pisałem o dźwigni i krućcu załączonym na zdjęciu(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20181028/c2787d9a7c0688cb538760908ae55b16.jpg)
Wysłane z mojego HTC Desire 626 przy użyciu Tapatalka
-
I właśnie tego nie mogłem ruszyć na zgaszonym silniku. Zagalopowałem się i zacząłem się z tym siłować aż usłyszałem pyknięcie i dźwięk silniczka elektrycznego powyżej, który jakby z powrotem coś domknął. :)
-
I właśnie tego nie mogłem ruszyć na zgaszonym silniku. Zagalopowałem się i zacząłem się z tym siłować aż usłyszałem pyknięcie i dźwięk silniczka elektrycznego powyżej, który jakby z powrotem coś domknął. :)
Ja bez problemu rozruszałem tę dźwignię podciśnieniem na wyłączonym silniku, ale u mnie są jeszcze przewody elektryczne od dołu. W nowszych silnikach już tego złącza nie ma.
Wysłane z mojego HTC Desire 626 przy użyciu Tapatalka