Klub Cytrynki

Samochody => C5 => MK III (X7). => Wątek zaczęty przez: Aleksander Pławski w Październik 18, 2007, 11:39:02

Tytuł: [MKIII] Nowe C5 - pierwsza odsłona
Wiadomość wysłana przez: Aleksander Pławski w Październik 18, 2007, 11:39:02
nowe c5 w interii (http://motoryzacja.interia.pl/samochody/premiery/news/nowe-c5,995855)
Tytuł: Re: [MKIII] Nowe C5 - pierwsza odsłona
Wiadomość wysłana przez: Sebastian Sobula w Październik 18, 2007, 12:25:16
Czy to oznacza że w nowym C5 w standardzie zawias będzie taki jak w C4 ??? Zgroza....... Pozostaje tylko V6-ka... :D
Pzdr
Tytuł: Re: [MKIII] Nowe C5 - pierwsza odsłona
Wiadomość wysłana przez: Marcin Konarski w Październik 18, 2007, 12:28:40
Takie słuchy chodzą ... ale czekamy na oficjalny komunikat Citroena. Może jeszcze dziś ?
Tytuł: Re: [MKIII] Nowe C5 - pierwsza odsłona
Wiadomość wysłana przez: Marcin Konarski w Październik 18, 2007, 12:34:29
Sporo też jest w "wirtualnej" (http://moto.wp.pl/kat,123,wid,9307234,wiadomosc.html) ... ale tam o hydro a propos "mocniejszych wersji silnikowych" bez sprecyzowania ... za to mają fajne fotki (W TYM KOMBI).
Tytuł: Re: [MKIII] Nowe C5 - pierwsza odsłona
Wiadomość wysłana przez: Łukasz Galek w Październik 18, 2007, 13:43:50
Wygląda naprawde wyśmienicie:) ale Citroen z wyższej półki bez hydro... eeeee :-(
Tytuł: Re: [MKIII] Nowe C5 - pierwsza odsłona
Wiadomość wysłana przez: Krzysztof Pryba w Październik 18, 2007, 14:12:03
Ja z tym "wyśmienicie" to się nie zgodzę, uważam że w tej C5 tak jak w C-crosserze, którym wczoraj jeździłem, nie ma już nic z Citroena oprócz logo :( Pewnie będzie wygodny, ergonomiczny i .... to koniec. Już tylko C6 jest Citroenem, no może jeszcze w C4 coś z Citroena zostało. A już wogóle wersja break tej C-piątki jest w porównaniu z MkI i MkII - brzydka :(
Tytuł: Re: [MKIII] Nowe C5 - pierwsza odsłona
Wiadomość wysłana przez: Aleksander Pławski w Październik 18, 2007, 14:37:34
Cytuj

Krzysztof Pryba starannie wyklepał(a):
Ja z tym "wyśmienicie" to się nie zgodzę, uważam że w tej C5 tak jak w C-crosserze, którym wczoraj jeździłem, nie ma już nic z Citroena oprócz logo :( Pewnie będzie wygodny, ergonomiczny i .... to koniec. Już tylko C6 jest Citroenem, no może jeszcze w C4 coś z Citroena zostało. A już wogóle wersja break tej C-piątki jest w porównaniu z MkI i MkII - brzydka :(


Że C-Crosser to outlander to się ukryć nie da ale mi się to nowe C5 kombi podoba. TUTAJ (http://www.followme.pl/Forum/viewtopic.php?p=4406) zdjęcia zebrane w "kupę".

A jak się jeździło C-Crosserem? Jest dużo ładniejszy IMHO zewnętrznie od Outlandera.
Tytuł: Re: [MKIII] Nowe C5 - pierwsza odsłona
Wiadomość wysłana przez: Radek Stępień w Październik 18, 2007, 14:50:59
Naprawde nopwa C5-tka jest ładna ciekawe jak będą przedstawiać się ceny???
Tytuł: Re: [MKIII] Nowe C5 - pierwsza odsłona
Wiadomość wysłana przez: Piotr Sobczak w Październik 18, 2007, 19:42:25
O cenach dowiemy sie w pierwszym kwartale 2008 jak auto wejdzie do sprzedazy. Sprezynowe zawieszenie rodem z Peugeota 407 (konstrukcyjnie bo znajac Citroena bedzie inaczej zestrojone - nawet C-Crosser ma zestrojone zawieszenie nie przez Mitsubishi a przez Citroena dlatego Outlander inaczej sie zachowuje niz C-Crosser) bedzie jedyna opcja w wersjach silnikowych 1.8i 16V i 1.6HDi. Hydropneumatyczne zawiesznie Hydractive 3+ (z przyciskiem Sport) bedzie dostepne opcjonalnie w 2.0i 16V, 2.0HDi i 2.2HDi. Standardowo hydropneumatyka bedzie w obu V6.
Tytuł: Re: [MKIII] Nowe C5 - pierwsza odsłona
Wiadomość wysłana przez: Dariusz Styczyński w Październik 18, 2007, 20:43:49
Ciekaw jestem co pchnęło Citroena do takiej decyzji .....
Koszty ?? ( zobaczymy po różnicach w cenie z hydro i bez )
Czy zawiesia sprężynowe już są tak dobre że nie ma większej różnicy i zostawili hydro dla koneserów i fanatyków ( jak my ;-)  ) ?
Czy wogóle się wycofują z hydro ??
W co oni grają ??
Sorki ale jak mam mieć Citroena bez hydro to wolę inną markę :(
Parafrazując pewną reklamę :
Albo Citroen z hydro albo nic.. (z oferty Citroena -przyp. redakcji )

Darek
Tytuł: Re: [MKIII] Nowe C5 - pierwsza odsłona
Wiadomość wysłana przez: Artur Guczyński w Październik 18, 2007, 21:22:04
Niech będzie wybór, ja za hydrem nie tęsknię. Ale to auto mocno trąci 407 Peugeot, który dobrze znam. ;-)
Tytuł: Re: [MKIII] Nowe C5 - pierwsza odsłona
Wiadomość wysłana przez: Łukasz Galek w Październik 18, 2007, 22:07:42
Cytuj

Dariusz Styczyński starannie wyklepał(a):
Ciekaw jestem co pchnęło Citroena do takiej decyzji .....
Koszty ?? ( zobaczymy po różnicach w cenie z hydro i bez )
Czy zawiesia sprężynowe już są tak dobre że nie ma większej różnicy i zostawili hydro dla koneserów i fanatyków ( jak my ;-)  ) ?
Czy wogóle się wycofują z hydro ??
W co oni grają ??
Darek


Ja widziałem ten samochód tylko na zdjęciach bo pokazują je już od dość dawna ale jakoś nigdy o nim nie czytałem. Ale jak dziś poraz pierwszy przeczytałem ze ma to być C5 bez hydro to... czytałem to chyba z dziesięć razy bo nie mogłem uwierzyć w to co czytam... Citroen i jego auta z wyższej półki zawsze były autami dla ludzi troszeczkę inaczej patrzących na samochody i motoryzację i ZAWSZE były z hydro, a tu Citroen zaczyna unifikować nawet swoje "najlepsze wyroby"... ehhh mówcie co chcecie nie podoba mi się to:/
Tytuł: Re: [MKIII] Nowe C5 - pierwsza odsłona
Wiadomość wysłana przez: Rafał Boruń w Październik 19, 2007, 01:21:18
Doplata do hydro w podstawowych modelach ma kosztowac ok 1000 euro. Silowniki wymagaja kosztownej i precyzyjnej produkcji, pompa hydrauliczna i gruszki tez kosztuja, a sprezyny (lub miechy pneomatyczne) i amortyzatory w porownaniu sa bajecznie tanie dla producentow.
Przynajmniej przednie zawieszenie jest na podwojnych wahaczach a tylnie jest wielodrazkowe wiec jest to duzy postep ( a tak naprawde naprawili co zepsuli bo podwojne wahacze byly w CX a nawet Oltcicie :-) ), szkoda ze nie hatchback ale bagaznik ma dosyc duza i praktyczna klape.
Jako ciekawostka to nastepca C8 bedzie na bazie C5/C6/407 (PF3) wiec moze "C5 Picasso" bedzie mial hydro :-).
Rafal
Tytuł: Re: [MKIII] Nowe C5 - pierwsza odsłona
Wiadomość wysłana przez: Sebastian Sobula w Październik 19, 2007, 07:51:43
A mnie kolega podpowiedział, że pewnie Citroen chce zdobyć klientów którzy boją się hydro. I pewnie będzie to dobre posunięcie marketingowe, bo wielu ludzi wciąż boi się tego zawieszenia, mimo iż produkowane i udoskonalane jest od lat. Jak V6-ka ma w standardzie hydro to mogę spać spokojnie bo inne wersje mnie za bardzo nie interesują.
Pozdrawiam
Tytuł: Re: [MKIII] Nowe C5 - pierwsza odsłona
Wiadomość wysłana przez: Dariusz Styczyński w Październik 19, 2007, 08:23:17
Cytuj

Sebastian Sobula starannie wyklepał(a):
A mnie kolega podpowiedział, że pewnie Citroen chce zdobyć klientów którzy boją się hydro.


Ci którzy boja się hydro maja C4 ( albo 407 )..
Z drugiej strony dlaczego maja jeździć autem o klasę niżej lub innej marki..
Może to i słuszne że wprowadzili to jako opcję ..
Boje się tylko że w edycji C5 ver. IV opcja hydro będzie już niedostępna, a za kolejne parę lat nie będzie części i mechanika który to naprawi.
I tak się skończy era komfortu made by Citroen ;-(

Darek
( zniesmaczony )

P.S Ciekawe kiedy będzie jakieś info na stronie Citroena..
Wtedy od razu dzwonię po potwierdzenie tych informacji...
Tytuł: Re: [MKIII] Nowe C5 - pierwsza odsłona
Wiadomość wysłana przez: Marcin Konarski w Październik 19, 2007, 09:51:13
Już możecie czytać i podziwiać C5 III w Newsach (http://www.klub.citroen.triger.com.pl/modules/news/article.php?storyid=525) ... :D

Niebawem duuuuuużo zdjęć w Citrogalerii  ;-)
Tytuł: Re: [MKIII] Nowe C5 - pierwsza odsłona
Wiadomość wysłana przez: Piotr Sobczak w Październik 19, 2007, 13:01:32
Cytuj

Rafał Boruń starannie wyklepał(a):
Doplata do hydro w podstawowych modelach ma kosztowac ok 1000 euro.


Podstawowe modele czyli 1.8i 16V i 1.6HDi wogole nie beda mialy opcji zawieszenia hydro. Przynajmniej na chwile obecna jest taka informacja z Citroena. Opcjonalne hydro bedzie dla 2.0i 16V, 2.0HDi i 2.2HDi. Obie V6 w serii beda mialy hydro.
Tytuł: Re: [MKIII] Nowe C5 - pierwsza odsłona
Wiadomość wysłana przez: Maciej Piecko w Październik 20, 2007, 00:52:05
Achy i ochy się należą, ale zauważyłem od razu na zdjęciach jeden mankament. Włącznik świateł awaryjnych, tak jak w C4 jest po prawej stronie konsoli środkowej. Wiem, ze to szczegół, ale upierdliwy. Jakby nie można było go umieścić na samej górze nieruchomej konsoli kierownicy...
Tytuł: Re: [MKIII] Nowe C5 - pierwsza odsłona
Wiadomość wysłana przez: Piotr Sobczak w Październik 20, 2007, 17:25:31
Cytuj

Maciej Piecko starannie wyklepał(a):
Achy i ochy się należą, ale zauważyłem od razu na zdjęciach jeden mankament. Włącznik świateł awaryjnych, tak jak w C4 jest po prawej stronie konsoli środkowej. Wiem, ze to szczegół, ale upierdliwy. Jakby nie można było go umieścić na samej górze nieruchomej konsoli kierownicy...


Czemu upierdliwy?
Tytuł: Re: [MKIII] Nowe C5 - pierwsza odsłona
Wiadomość wysłana przez: Jacek Gałczyński w Październik 22, 2007, 00:18:11
Krótkie wideo: Tutaj (http://video.autoplus.fr/category/1)

PS. Awaryjne na kolumnie kojarzą mi się z Uno, albo Escortem :/
Tytuł: Re: [MKIII] Nowe C5 - pierwsza odsłona
Wiadomość wysłana przez: Maciej Piecko w Październik 23, 2007, 21:35:08
Cytuj

Piotr Sobczak starannie wyklepał(a):
Cytuj

Maciej Piecko starannie wyklepał(a):
Achy i ochy się należą, ale zauważyłem od razu na zdjęciach jeden mankament. Włącznik świateł awaryjnych, tak jak w C4 jest po prawej stronie konsoli środkowej. Wiem, ze to szczegół, ale upierdliwy. Jakby nie można było go umieścić na samej górze nieruchomej konsoli kierownicy...


Czemu upierdliwy?


Bo muszę się wychylić żeby go wcisnąć?
1) przycisk włączania świateł ostrzegających innych kierowców o problemach z naszym samochodem lub innym niebezpieczeństwie (np. korek na autostradzie, wypadek) kierowca powinien mieć pod ręką a nie do niego sięgać. Nie wszyscy mają zasięg ramion jak koszykarz.
2) w naszym kraju jest zwyczaj (nie twierdzę że zgodny z przepisami, ale nikomu to chyba nie przeszkadza) że jak się chce podziękować uprzejmemu kierowcy za nami to się mu mruga awaryjnymi. Odsunięcie przycisku od kierowcy to utrudnia.

Ale porafię to sobie wytłumaczyć, mam nawet kilka pomysłów dlaczego projektanci zdecydowali się na takie rozwiązanie:
1) Citroeny C4 nie psują się wcale a ich kierowcy nigdy nie znajdują się w niebezpiecznej sytuacji i nie potrzebują używać świateł awaryjnych.
2) ww. kierowcy nie potrzebują dziękować innym użytkownikom drogi przy pomocy świateł awaryjnych.
3) Na wyposażeniu seryjnym C4 jest pasażer, który w razie czego uruchamia światła awaryjne, bo ma do nich bliżej.
4) czerwony przycisk po prawej jest ładniejszy od czerwonego przycisku po lewej stronie konsoli
5) Przycisk został umieszczony po prawej stronie, ponieważ wiązka do centralki jest po prawej i można użyć krótszego kabla żeby podłaczyć przełącznik. W ten sposób zaoszczedzono 15 eurocentów na każdym samochodzie! Haha ten dowcip mi się udał  :-)
Tytuł: Re: [MKIII] Nowe C5 - pierwsza odsłona
Wiadomość wysłana przez: Maciej Piecko w Październik 23, 2007, 23:04:20
Cytuj

Michał Turek starannie wyklepał(a):
Fiatach małego segmentu (B, C) są montowane silniki 1,4 turbo benzyna o mocy 150 kM i turbodiesel o mocy 150 kM (1,9) gdzie na tym tle jest oferta Citroena ?


PSA dysponuje bardzo dobrym (przynajmniej na papierze) silnikiem 1.6 turbo 150 i 175 KM zrobionym we współpracy z BMW. Silnik został wsadzony do ostatnio wyprodukowanych Pugów 207GT i 308. Z przyczyn mi niewiadomych nie ma go w żadnym zapowiadanym produkcie spod marki Citroen :(
Co do akcyzy, to silnik 2-litrowy 136 KM ma tak naprawdę 1997 cm3, więc liczy się go według tej niższej stawki, no i zbytnio od konkurencji nie odstaje - patrz grupa VW, japońce.
Fiat wprowadza niby rewolucyjne silniki, które po bliższym spojrzeniu nie zachwycają. Weźmy np. te 1.4 turbo w wersji 120KM, max moment obrotowy dopiero przy 2500, moc max 5000, trochę to zniechęca, bo przypomina trochę większy silnki wolnossący a turbinę trzeba przecież kiedyś serwisować.
Tytuł: Re: [MKIII] Nowe C5 - pierwsza odsłona
Wiadomość wysłana przez: Jacek Gałczyński w Październik 23, 2007, 23:05:57
Cytuj

Maciej Piecko starannie wyklepał(a):
Bo muszę się wychylić żeby go wcisnąć?
1) przycisk włączania świateł ostrzegających innych kierowców o problemach z naszym samochodem lub innym niebezpieczeństwie (np. korek na autostradzie, wypadek) kierowca powinien mieć pod ręką a nie do niego sięgać. Nie wszyscy mają zasięg ramion jak koszykarz.
2) w naszym kraju jest zwyczaj (nie twierdzę że zgodny z przepisami, ale nikomu to chyba nie przeszkadza) że jak się chce podziękować uprzejmemu kierowcy za nami to się mu mruga awaryjnymi. Odsunięcie przycisku od kierowcy to utrudnia.


Jak powszechnie wiadomo przekładanie ręki podczas jazdy przez koło kierownicy jest szczególnie bezpieczne i polecanie, podobnie jak prowadzenie jedną ręką, rozmawianie przez komórkę, itd... :/
Tytuł: Re: [MKIII] Nowe C5 - pierwsza odsłona
Wiadomość wysłana przez: Maciej Piecko w Październik 23, 2007, 23:39:28
Cytuj

Jacek Gałczyński starannie wyklepał(a):
Cytuj

Maciej Piecko starannie wyklepał(a):
Bo muszę się wychylić żeby go wcisnąć?
1) przycisk włączania świateł ostrzegających innych kierowców o problemach z naszym samochodem lub innym niebezpieczeństwie (np. korek na autostradzie, wypadek) kierowca powinien mieć pod ręką a nie do niego sięgać. Nie wszyscy mają zasięg ramion jak koszykarz.
2) w naszym kraju jest zwyczaj (nie twierdzę że zgodny z przepisami, ale nikomu to chyba nie przeszkadza) że jak się chce podziękować uprzejmemu kierowcy za nami to się mu mruga awaryjnymi. Odsunięcie przycisku od kierowcy to utrudnia.


Jak powszechnie wiadomo przekładanie ręki podczas jazdy przez koło kierownicy jest szczególnie bezpieczne i polecanie, podobnie jak prowadzenie jedną ręką, rozmawianie przez komórkę, itd... :/


Znaczy się co? Dobrze, że ten przycisk tam jest gdzie jest, bo jak to się ma do tego co napisałeś? Przecież żeby go teraz wcisnąć trzeba oderwać rękę od kierownicy (czyli prowadzić jedną ręką) i spojrzeć w prawo (odrywasz wzrok od drogi). Na dodatek musisz się przy tym trochę pochylić do przodu, a więc możesz dostać poduszką prosto w szczękę w czasie jej napełniania, co możę się skończyć urwaniem głowy (yeah!). Po za tym nie pisałem o umieszczeniu tego przycisku jak w Uno na kolumnie kierownicy, tylko na samej górze nieruchomego środka kierownicy C4. Nie trzeba by było wtedy przekładać rękę przez kierownicę i sięgać w jej głąb.
Tytuł: Re: [MKIII] Nowe C5 - pierwsza odsłona
Wiadomość wysłana przez: Jacek Gałczyński w Październik 23, 2007, 23:56:31
A to przepraszam, bo myślałem, że chodzi Ci o takie umiejscowienie jak w Uno. Faktycznie awaryjne są daleko, ale ciągle w zasięgu. Zresztą w sytuacji awaryjnej to się działa a nie szuka awaryjnych. Awaryjne to już raczej po fakcie ;)
Tytuł: Re: [MKIII] Nowe C5 - pierwsza odsłona
Wiadomość wysłana przez: Piotr Sobczak w Październik 24, 2007, 11:03:06
Cytuj

Maciej Piecko starannie wyklepał(a):

Ale porafię to sobie wytłumaczyć, mam nawet kilka pomysłów dlaczego projektanci zdecydowali się na takie rozwiązanie:
1) Citroeny C4 nie psują się wcale a ich kierowcy nigdy nie znajdują się w niebezpiecznej sytuacji i nie potrzebują używać świateł awaryjnych.
2) ww. kierowcy nie potrzebują dziękować innym użytkownikom drogi przy pomocy świateł awaryjnych.
3) Na wyposażeniu seryjnym C4 jest pasażer, który w razie czego uruchamia światła awaryjne, bo ma do nich bliżej.
4) czerwony przycisk po prawej jest ładniejszy od czerwonego przycisku po lewej stronie konsoli
5) Przycisk został umieszczony po prawej stronie, ponieważ wiązka do centralki jest po prawej i można użyć krótszego kabla żeby podłaczyć przełącznik. W ten sposób zaoszczedzono 15 eurocentów na każdym samochodzie! Haha ten dowcip mi się udał  :-)


Nie wiem jak u Ciebie z budowa ciala ale ja jestem niski i mam krotkie rece (a do tego problemy z kregoslupem) a mimo to jakos nie sprawia mi problemow wcisniecie przycisku swiatel awaryjnych.
Ja nie dziekuje awaryjnymi tylko kierunkowskazami (po co denerwowac zagranicznego kierowce tira) tak jak to sie robi wszedzie poza Polska.
Na codzien bardziej przydatny pod reka jest przycisk blokowania/odblokowywania drzwi niz swiatel awaryjnych (ja w tym roku moze uzylem ich ze dwa razy).
Tytuł: Re: [MKIII] Nowe C5 - pierwsza odsłona
Wiadomość wysłana przez: Piotr Sobczak w Październik 24, 2007, 11:16:19
Cytuj

Michał Turek starannie wyklepał(a):
Firma która szumnie ogłasza nowy model, po czym dowiadujemy się że cały czas idą w nim te same denne i przestarzałe jednostki (kiedy będzie w C5 1,8 T o mocy 200 koni np. kiedy będzie jakiś sensowny diesel o pojemności 1,9 litra, tak żeby nie wchodził w wyższą akcyzę i powietdzmy 140-150 kM mocy, kiedy, kiedy - pytam ?!!!!)


PSA ma silnik 1.6 Turbo 150/175 i bedzie miala lada chwila inne nowoczesne silniki. Czemu nie wkladaja 1.6T do swoich aut klasy srednej to juz inna kwestia.
Co do akcyzy, kogo na zachodzie obchodzi chory kraj z chorymi podatkami jakim jest Polska? Oni tam placac podatki od mocy a nie od pojemnosci.

Cytuj
i w dodatku informuje nas że rezygnują z zawieszenia hydro (tylko za dopłatą i w wyższych modelach)


No to rezygnuje z hydro, czy bedzie w opcji lub standardzie? Zdecyduj sie w koncu.

Cytuj
przekonuje mnie do tego że firma CItroen to taka firma nic w srodku a dużo reklamy; w Fiatach małego segmentu (B, C) są montowane silniki 1,4 turbo benzyna o mocy 150 kM i turbodiesel o mocy 150 kM (1,9) gdzie na tym tle jest oferta Citroena ? W polu....


W jakim polu? Maja swietne silniki 1.4/1.6HDi (Fiat nie ma zadnych silnikow diesla pomiedzy awaryjnym 1.3JTD a starym i ciezkim jak ksiezyc 1.9JTD) , maja 2.0HDi (ktory zaraz bedzie mial wieksza moc) a do tego ma nowa rodzine silnikow wolnossacych 1.6i 16V i 1.6i 16V Turbo. Przypominam, ze Fiat do niektorych aut bierze silniki diesla od PSA...

Cytuj
jedyna nadzieja to taka że ten zawias sprężynowy to się będzie drogi trzymał i nie będzie tak jak w C5 hydro, że pływa to po całej drodze - być może zawias hydro wogóle się nie będzie sprzedawał, bo jak zawias sprężynowy będzie chodził tak jak Mondziakowy (najlepszy w klasie - nawet proszę nie zaprzeczać, daremny trud) to hydro-badziewka nikt nie kupi. Może jest tak że jest to "chytryplan" CYtrynki jak się tu powoli wycofać z hydrobadziewia, ani to tanie w produkcji ani skuteczne, a rzekoma komfortowość - marketingowo-złudna


Mondeo mialo i ma najlepsze zawieszenie w klasie (od kiedy zniknal Peugeot 406) ale podobnie jak Focusie (ktory ma tez najlepsze zawieszenie w swojej klasie) na prozno szukac tam komfortu a juz napewno takiego jaki oferuje C5. Napewno C5 na sprezynie bedzie sie lepiej i stabilniej prowadzic ale nie bedzie siegac pulapu komfortu jaki zapewnia hydrozawias.
Ludzie nie dlatego nie beda kupowac C5 hydro, ze jest bardziej komfortowe i nieco gorzej ze stabilnoscia u niego ale dlatego, ze nadal panuje bledna opinia, ze hydro jest awaryjne i drogie w utrzymaniu.
Tytuł: Re: [MKIII] Nowe C5 - pierwsza odsłona
Wiadomość wysłana przez: Rafał Boruń w Październik 25, 2007, 06:38:15
Cytuj
Mondeo mialo i ma najlepsze zawieszenie w klasie (od kiedy zniknal Peugeot 406) ale podobnie jak Focusie (ktory ma tez najlepsze zawieszenie w swojej klasie) na prozno szukac tam komfortu a juz napewno takiego jaki oferuje C5. Napewno C5 na sprezynie bedzie sie lepiej i stabilniej prowadzic ale nie bedzie siegac pulapu komfortu jaki zapewnia hydrozawias.


Moja lepsza polowa miala sluzbowego Focusa (mk1 po facelifcie i krotko mk2) wiec troche nim pojezdzilem najcudowniejszy samochod swiata bo sluzbowy :-). Moze i bardzo dobrze sie prowadzi ale komfort jest zerowy ( + denne fotele w mk1), wiec to nie jest dobre zawieszenie. Polecam zaladowac troche ciezkich rzeczy do bagaznika Focusa i porownac jak sie wtedy prowadzi (nawet nie usiluje porownywac do hydro, ale byle co bedzie lepsze).  Sztuka to osiagniecie dobrego kompromisu, Focusowi bardzo daleko do poziomu zx/306/xsara nie wiem jak do Golfa V i pochodnych ale podejrzewam ze moga byc lepsze.Watpie aby Mondeo na McPhersonach/control blade dorownywalo 407/C5 na podwojnych wahaczach/wielodrozkowym zawieszeniu.
I co ciekawe po 100tys control blade sie wysypalo i koszty wymiany silenblokow, ciecie zapieczonych srub wychodzi podobnie jak robienie belki w PSA.

Rafal


[color=FF0000]Dopisek moderatora:
jeżeli nie potrafisz posługiwać się kodem xoops to się nim nie posługuj bo rozpieprzasz stronę forum[/color]
Tytuł: Re: [MKIII] Nowe C5 - pierwsza odsłona
Wiadomość wysłana przez: Jacek Gałczyński w Grudzień 09, 2007, 14:06:11
Nowe C5 "na żywo":

Foto 1 (http://img155.imageshack.us/img155/1116/photo200618ym1.jpg)

Foto 2 (http://img155.imageshack.us/img155/1077/photo200617ny1.jpg)

Foto 3 (http://img524.imageshack.us/img524/9439/07120707571054871489417eo8.jpg)

Foto 4 (http://images34.fotosik.pl/40/6c492484b6ba2e68.jpg)

Foto 5 (http://images30.fotosik.pl/110/8261a09a1143be8a.jpg)

Foto 5 (http://images30.fotosik.pl/110/fdc5660e7546208b.jpg)

A tak prezentuje sie wnetrze uboższej wersji, bez kolorowego wyświetlacza: Foto (http://images32.fotosik.pl/15/ca378dd58b4d6ef4.jpg)
Tytuł: Re: [MKIII] Nowe C5 - pierwsza odsłona
Wiadomość wysłana przez: Artur Juchniewicz w Grudzień 09, 2007, 20:45:27
Na tych zdjeciach to srednio mi sie podoba - mam nadzieje, ze to wina zdjec bo wygląda troche jak baryłka -  troche podobny do xary. W srodku tez nie porywa, kojarzy mi sie ze starszymi modelami audi a6. Na zdjeciach studyjnych to wygladał całkiem inaczej :-( a rzeczywistosc chyba będzie inna.
Tytuł: Re: [MKIII] Nowe C5 - pierwsza odsłona
Wiadomość wysłana przez: Jacek Gałczyński w Grudzień 09, 2007, 21:57:03
Zobaczymy w rzeczywistości ja to bedzie wygldać :) Mnie najbardziej zainteresowało wnętrze uboższej wersji, no nie jest juz tak efektowne, ale ciągle ciekawe.
Tytuł: Re: [MKIII] Nowe C5 - pierwsza odsłona
Wiadomość wysłana przez: Piotr Sobczak w Grudzień 09, 2007, 22:06:48
Wnetrze ubozszej C5 III przypomina wnetrze bogatszych wersji C4, wiec napewno nie bedzie na co narzekac. Jakosc wnetrza i materialow napewno bedzie wyzsza niz w obecnych.
Co do poroporcji to nowe wyglada bardziej dynamicznie tzn mniej beczkowato/barylkowato niz dotyczasowe wersje a to dzieki temu, ze wydaje sie, ze auto jest nizsze, szersze i dluzsze.
Tytuł: Re: [MKIII] Nowe C5 - pierwsza odsłona
Wiadomość wysłana przez: Łukasz Oleksy w Grudzień 09, 2007, 22:20:42
ciekawe jakie koszta nowego auta z wyposazeniem srednim?:) ja daje ok 100-130 tys
Tytuł: Re: [MKIII] Nowe C5 - pierwsza odsłona
Wiadomość wysłana przez: Sebastian Sobula w Grudzień 10, 2007, 09:26:44
Nieee a ta kierownica z kilkunastoma przyciskami to raczej mi do gustu nie przypadła... wygląda jak panel sterujący jakiegoś poajzdu kosmicznego...hihihi...
No ale ja jestem trochę konserwatywny.
Tytuł: Re: [MKIII] Nowe C5 - pierwsza odsłona
Wiadomość wysłana przez: Aleksander Pławski w Grudzień 10, 2007, 09:46:00
Foto 5 (http://images30.fotosik.pl/110/8261a09a1143be8a.jpg)

Foto 5 (http://images30.fotosik.pl/110/fdc5660e7546208b.jpg)

kurde, ten tył na tych fotach to jak BMW 5 :evil:
Tytuł: Re: [MKIII] Nowe C5 - pierwsza odsłona
Wiadomość wysłana przez: Krzysztof Pryba w Grudzień 10, 2007, 10:40:12
tylko szyba z tyłu jak w C6 :-)
Tytuł: Re: [MKIII] Nowe C5 - pierwsza odsłona
Wiadomość wysłana przez: Artur Juchniewicz w Grudzień 10, 2007, 11:33:11
dzisiaj juz bardziej mi sie podoba ;-) , byc moze to była wina monitora bo wczesniej ogladałem te zdjęcia na lapie i samochod wydawał sie krotszy, ale za to grubszy, :-)