Klub Cytrynki
Samochody => Xsara => Moja Xsara => Wątek zaczęty przez: w Maj 26, 2009, 16:03:37
-
hej!
To moje cacuszko ;) Narazie fabryczna wersja. Myślę jednak o alu i jakims lepiej brzmiacym tlumiku końcowym. Niech mi ktoś napisze jakie fele szukać i tłumiki do niej?
Pozniej mysle jeszcze lekko przyciemnic szyby. A takto nie trzeba za wiele robic :)
Pozdrawiam wszyskich fanów cytrynki zwłaszcza Xsary!
ps: powiem szczerze ze jestem mile zaskoczony tym autkiem choc kupilem je z przypadku bo nie sadzilem ze francuz moze byc tak dobry ;)
-
Na pewno masz silnik 1.6 16V? W 1999 roku chyba jeszcze ich nie montowano.
-
mi to wyglada na 1.6 90KM...
-
a dokładnie 1.6 88KM ;)
-
No dokladnie :) 1.6 czyli niecale 90KM. No chyba, ze Milosz ma jakisz przeszczep, o czym nie mamy prawa wiedziec :)
-
No cos mi sie nie zgadza :D A nie ze jestem niedowiarkiem i tyle ;)
W 1999 roku do Xsar montowano silniki 1.6 8v w wersji 88 lub 90 konnej. Silnikiem mocniejszym, czyli 110 konnym byla jednostka 1.8 16V o mocy wlasnie 80KW.
W 1999 roku ogole nie montowano jeszcze silnikow 1.6 16V bo ten silnik wszedl do seryjnej produkcji dopiero w 2000 roku, kiedy to Xsare poddano faceliftingowi. I silnik 1.6 16V zastapil wysluzone 1.8 16V.
Tak z ciekawosci, mozesz dac nr VIN to sobie sprawdze? Bo moze Twoja Xsara jest z konca 1999 roku i z rozpedu juz jej zamontowano silnik 1.6 16V wiec chetnie sobie sprawdze u zrodla ;)
-
Albo zrób zdjęcie silnika zobaczymy :)
-
Widze ze niedowiarkow wiecej ;)
-
Jeżeli nie było przeszczepu to ja też nie wierzę ;-)
BTW. oryginalnie zamontowany silnik 1.6 16V można poznać po numerze VIN, w którym znajduje się ciąg NFU.
-
Xsara jest z konca pazdziernika 1999 r i jest to wersja innovation o niezlym wyposarzeniu i silniku o ktorym pisalem. kto nie wierzy jego problem :)
80 kw wbite w dowod i nie ma o czym pisac
110 KM ;)
-
chcialem zebyscie mi doradzili to co pisalem wyzej a wy sie uparliscie na ten moj silnik
-
Bez urazy, ale to co wpisane w dowodzie nie jest wyrocznią. Jeśli masz silnik taki jak wyszedł z fabryki, czyli 1.6 8v, to masz 90 KM. Nie było innych 1.6 w Xsarach w 1999 roku. Były mocniejsze 1.6 8v np w P106 i Saxo vts (nawet nie wiem czy z tej samej rodziny czy inna konstrukcja), ale nie w Xsarach.
Jeśli masz jakiś swap to inna sprawa. No chyba że masz 1.8 16v 110 km - taki też był montowany w Xsarach w 1999 roku.
A jeśli pytasz o tłumik to warto wiedzieć do jakiego silnika szukać tłumika. Jeśli chodzi o felgi - to temat był wielokrotnie poruszany - wszystko zależy od tego, czy chcesz zostać przy 14", czy zmienisz na 15", 16" lub 17". A przyciemnianych szyb nie polecam. Kwestia oleju - lej 5W40, marka wedle uznania.
-
Miłosz Pęciak napisał:
Xsara jest z konca pazdziernika 1999 r i jest to wersja innovation o niezlym wyposarzeniu i silniku o ktorym pisalem. kto nie wierzy jego problem :)
80 kw wbite w dowod i nie ma o czym pisac
110 KM ;)
Jak napisal Jan, to co masz w dowodzie nie jest wyrocznia :) Podaj nr VIN i bedzie po problemie, sprawdzi sie i moze rzeczywiscie jakims cudem masz 1.6 16V :)
Ale jak jest inaczej, a w dowodzie masz zle wpisane, to przez to mozesz w przyszlosci narazac sie na jakies nieporozumienia, a to kupisz zle filtry, a to cos jeszcze.
Przeciez nikt sie tu nie czepia, tylko kazdego z nas to po prostu dziwi, bo jak widzisz, jeszcze nikt nie spotkal sie z taka Xsara i stad ciekawosc.
Jak mozesz to podaj swoj nr VIN tutaj i sie sprawdzi, albo chodziac na PW.
-
prosimy o zdjeice silnika :) problem sie sam rozwiarze :)
-
prosze zdjecie silnika
-
Na 100% nie jest to 1,6 16V 110 kucy
-
Mariusz- wyślij mi VIN, dowiesz się wszystkiego:)
-
a jeszcze jedno z boku na listwach jest 1.6i a z tylu na klapie innovation.
wiem ze to bardzo dziwne ale wszystko na to wskazuje ze jest to 1.6i 16v.
Z tego co czytalem to nr vin jest z przodu za silnikiem ale tam jest wygluszelie ladnie zabudowane i nie chce mi sie tego rozbierac bo za duzo roboty jest
-
w dowodźie jest!!
-
moja Xsara sprowadzona jest z niemiec. moze na niemieckim rynku wciskali w ostatnie modele z 1999 r nowe jednostki. tu nawet na forum niemieckim koles napisal ze mial xsare 1.6 innovation z 99 r
07/03/2007 18:14:15
Subject: Brændstofforbrug 2,0 HDI
***** [Up]
skovborg
*****
Aktivt medlem
[Avatar]
Joined: 06/09/2006 13:39:45
Messages: 130
Location: Silkeborg
Offline
Jeg har også lige købt Picasso 2.0 HDI og er noget interesseret i hvad der kommer af meldinger.
Jeg har hørt folk skamrose en Picasso's økonomi: 'Ja den er ikke til at presse under 20 km/l' og ' så kører den jo nemt 22 km/l på landevej' og videre i den dur.
Omvendt kender jeg også een der kun sjældent når over 16 km/l selv ved landevejskørsel
Der er altså stor forskel på hvad folk kan få ud af den. Jeg har endnu ikke kørt en halv tankfuld - men vil med interesse følge med her, hvad I andre har af meldinger.
Søren
99 Xsara 1,6 Innovation
03 Xsara Picasso Van 2,0 HDI
Ex- ZX avantage, 2xVisa, GS Club 1220, 2xRenault 4
Silkeborg
We live by the lake - why dont U drop in ?
-
NO TAK ;)
nr VIN: VF7N1NFZF36658374
-
Z numru VIN wynika, że ma silnik TU5JP 90CV czyli 65KW/90KM. 110KM miały silniki TU5JP4.
-
SILNIK WTRYSK TU5JP 90CV
dane z http://service.citroen.com
-
1.6 8v na 100% silnik TU NFZ a 1.6 16v też rodzina TU ale o oznaczeniu już innym,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
coś masz nie tak w papierach , a gdzie masz drugi wałek rozrządu hehe
-
noi w dupe wszystko. a ja myslalem ze mam rakiete hehe :) nie ma co sie smucic. dobrze ze mam jeszcze audi w garazu 1.8 20v napewno :)
dzieki za pomoc. a raczej uswiadomienie mnie w moim bledzie. ale i tak jak na te konie to cytrynka sie zbiera
-
I widzisz, dzieki niedowiarkom sie wyjasnilo ;) Teraz bedziesz przynajmniej wiedzial do jakiego silnika szukac czesci czy filtrow i nie kupisz czegos niepasujacego.
Jak widze samochod jest sprowadzony z niemiec. Moze sie po prostu w wydziale komunikacji machneli i zle wpisali? Moim zdaniem to do nich powinienes sie udac w celu zmiany danych w DR i po sprawie. :) A samochodem sie nie przejmuj - silnik jest dobry i bedzie Ci sluzyc :)
No i sie nie przejmuj i zmien sobie ten opis :P Rzecz ludzka sie mylic, wiec pewnie ktos gdzies sie pomylil. Wszystko sie da wyprostowac :)
-
Moje spalanie to 99% samo miasto i to Warszawa :) W korkach czasem stoje, pelno swiatel i stad takie spalanie. Na trasie potrafi palic ponizej 6 litrow, przy wcale nie ekonomicznej jezdzie.
I zobacz jakie spalanie ma Piotr Poznaniak, troche wieksze nizz ja, a sporo wiecej jezdzi po trasach :) A ja sie jakos specjalnie nie staram jezdzic oszczednie :)