Zrobione !!!
Jeżeli ktoś chce skorzystać z tej serwisówki (pdf) to musi się przygotować na to iż teoria ma się nijak z praktyką.
Żeby wsadzić przekładnie jest naprawde sporo roboty bo "kołyska" wcale nie chce sie dać odchylić po odkreceniu śrób pokazanych w serwisówce. Trzeba poodkerecać sporo, sporo więcej i dodatkowo łomem odchylać ją w dół. Ja przekladnie wkładałem nie lewą a prawą stroną bo bardziej da się odchylić kołyskę z tej strony a pozatym da radę przekładnie wsadzić pod kątem. Faktycznie osłona termiczna musi być przykecona dopiero jak przekładnia jest na miejscu, tak samo przewody.
Mam natomiast 1 problem. Przewody które odchodzą od przekladni są inne podejrzewam że nie od 3+ (sport) ja planuje podłaczyć przewody tak samo jak miałem w wersji angielskiej czyli jeden w rejony chlodnicy (ten jest identyczny) a 2gi podłacze do pompy (musze przerobić końcówkę przewodu od strony pompy i wymyślić mocowanie przewodu podrodze bo narazie wychodzi mi pod miską olejową a też nie chcę giąć za bardzo)