Klub Cytrynki
Francuskie.pl - Twoja codzienna
porcja aktualności na temat marki Citroen

Autor Wątek: Niedziałająca klimatyzacja - wszystkie problemy techniczne dotyczące klimatyzacji  (Przeczytany 228812 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Offline Adam Grajewski

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 16
  • Skąd: Chorzów
  • Posiadany samochód: Xsara Picasso 1.6 HDI 110KM SX PACK
  • Miejscowość: Chorzów
Re: Niedziałająca klimatyzacja - wszystkie problemy techniczne dotyczące klimatyzacji
« Odpowiedź #275 dnia: Sierpień 10, 2014, 06:36:30 »
Problem rozwiązany.

Offline Kuba Rosa

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 772
  • Skąd: Teresin
  • Posiadany samochód: 308 SW 1,6 BlueHDI 120 KM
  • Miejscowość: Teresin
Re: Niedziałająca klimatyzacja - wszystkie problemy techniczne dotyczące klimatyzacji
« Odpowiedź #276 dnia: Sierpień 11, 2014, 04:12:06 »
Cytuj

Adam Grajewski napisał:
Problem rozwiązany.


dziękujemy za podsunięcie rozwiązania.
Przyda się każdemu... :)

Offline Adam Grajewski

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 16
  • Skąd: Chorzów
  • Posiadany samochód: Xsara Picasso 1.6 HDI 110KM SX PACK
  • Miejscowość: Chorzów
Re: Niedziałająca klimatyzacja - wszystkie problemy techniczne dotyczące klimatyzacji
« Odpowiedź #277 dnia: Sierpień 11, 2014, 21:56:03 »
Przyczyną takiego zachowania klimy były skorodowane styki kostki czujnika ciśnienia czynnika klimatyzacji. Migająca kropka na wyświetlaczu sygnalizowała zapis błędu w pamięci. Podpięcie pod gniazdo diagnostyczne w autoryzowanym serwisie wykazało skoki ciśnienia. Diagnoza, uszkodzony czujnik. Na szczęście diagnosta zabierając się do jego wymiany zauważył skorodowane styki i wymienił je na nowe. Kasowanie błędów i klima działa jak należy. Czujnik okazał się sprawny i nie trzeba było w niego inwestować. Koszt całej "operacji" 100zł.

Offline Mieczysław Świderski

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 57
  • Skąd: Żagań
  • Posiadany samochód: Xara picasso 2000 1.6 Benz
  • Miejscowość: Żagań
Witam, co może być przyczyną ciągłego działania wentylatora chłodnicy na max biegu? Latem zauważyłem że po włączeniu klimatyzacji nie załącza się pierwszy bieg wentylatora chłodnicy. Klima działała tylko wentylator chłodnicy odpala na maxa na parę sekund i się wyłącza i tak cyklicznie. Świadom tego że coś jest nie tak nie przeszkadzało mi to. W tej chwili zaraz po odpaleniu samochodu ( nawet jak jest zimny )wentylator odpala na max nie chce się wyłączyć. Wskaźnik temperatury pokazuje prawidłowo auto się nagrzewa kreski idą w górę. Sprawdziłem przekaźniki, opornicę ( mam tylko jedną), czujnik temp. cieczy wygląda na ok jak pokazuje na desce prawidłowo. Czy warto "w ciemno" wymienić sterownik wentylatorów który jest pod błotnikiem kierowcy. Czy winny może być czujnik ciśnienia klimatyzacji tak jak wyczytałem to w poprzednich wątkach.

Offline Bartosz Marchalewski

  • Sponsor
  • *****
  • Wiadomości: 72
  • Skąd: Gdynia
  • Posiadany samochód: PICASSO 1.6HDI
  • Miejscowość: Gdynia
mój kolega miał podobny problem - okazało się że pada BCI - takie były pierwsze objawy - a później już tylko gorzej - czego oczywiści Ci nie życzę

Offline Łukasz Stachurski

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 97
  • Skąd: Krosno
  • Posiadany samochód: citroen xsara picasso 2.0 HDI 90 KM 2003
  • Miejscowość: Krosno
Witam forumowiczów
Proszę o Waszą pomoc i poradę w związku z awarią mojej klimatyzacji. Ponieważ klima się nie załączała pojechałem aby dobić czynnika. Okazało się że jest urwana część która wchodzi z lewej strony chłodnicy. Tam jest taki "kruciec" który wchodzi w bok chłodnicy i on jest urwany. W tym krućcu jest także czujnik klimatyzacji (może ciśnienia).
Moje pytanie jest takie: czy można wymienić ten  sam "kruciec" który wchodzi w chłodnicę czy teżtrzeba wymieniać całą chłodnicę ?Sprężarka jest brudna od oleju, który wyciekł. Jak mogę sprawdzić czy sprężarka jest dobra ? Pewnie muszę wszystko wykręcić i po kolei sprawdzić. Dziękuję za pomoc

Offline Jacek Welz

  • Moderator
  • *****
  • Wiadomości: 2 101
  • Skąd: Stavanger/Bydgoszcz
  • Posiadany samochód: Ford SMax 2.0TDCI '14; MB A160 '01
  • Zainteresowania: komp, foto, citro, kayako, grajko i inne
  • Miejscowość: Stavanger/Bydgoszcz
Niedziałająca klimatyzacja - wszystkie problemy techniczne dotyczące klimatyzacj
« Odpowiedź #281 dnia: Lipiec 09, 2015, 21:36:40 »
Chyba by pomogło gdybyś umieścił jakieś zdjęcie, bo nie bardzo wiadomo z tym krućcem.
To generalnie powinno być widać - jeśli to nie była cześć która można wykrecić z chłodnicy, to znaczy że to jest całość I trzeba kupic całą chłodnicę. Najlepiej spójrz sobie na allegro czy w jakichś sklepach moto, jak wygląda chlodnica do XP jako część, to moze będziesz widział czy ten króciec tam jest jako częśc chłodnicy czy też nie (czyli jest osobną częścią).
Sprężarki bez ciśnienia raczej nie sprawdzisz. Jeśli działała do momentu uszkodzenia króćca to będzie działać. Przy jeżdzeniu z otwartym układem powinieneś wymienić osuszacz (często w komplecie z chłodnicą).
Naprawa klimy jest niestety troche niewdzięczna - bo trzeba powymieniać na sucho, napełnić klimę I dopiero sprawdzić że wszystko działa. Ale zazwyczaj działa.
Ford S-Max 2.0TDCI '14
dawniej: Xsara Picasso 1.6i SX '10
ZX 1.4i SX Break '96/97, ZX 1.4i Avantage '91
i jakies niecytryny
GG: 4635213 (i inne ;)

Offline Łukasz Stachurski

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 97
  • Skąd: Krosno
  • Posiadany samochód: citroen xsara picasso 2.0 HDI 90 KM 2003
  • Miejscowość: Krosno
Jacku zrobiłem zdjęcia. Ten tzw. "kruciec" to lekko wystająca część chłodnicy w którą wchodzi czujnik klimatyzacji (fot. 1).  Wczoraj wyciągnąłem wtyczkę z tym czujnikiem (fot. 2) i ona nie wygląda na urwaną tylko jakby pod ciśnieniem ją wydarło. I teraz można ją włożyć na swoje miejsce ale trzyma się tam bardzo słabo. Albo zbyt duże ciśnienie wydarło ten czujnik ? Może masz jakiś pomysł Jacku.

Offline Jacek Welz

  • Moderator
  • *****
  • Wiadomości: 2 101
  • Skąd: Stavanger/Bydgoszcz
  • Posiadany samochód: Ford SMax 2.0TDCI '14; MB A160 '01
  • Zainteresowania: komp, foto, citro, kayako, grajko i inne
  • Miejscowość: Stavanger/Bydgoszcz
Jesli zbyt duze cisnienie rozerwało ten element to problemem moze byc czujnik ciśnienia sam w sobie albo zablokowany przez cos przepływ czynnika chłodzącego. Nie wiem czy jesteś to w stanie sam zdiagnozować. Trzeba by to jakis pod ciśnieniem sprawdzic. Chłodnice sprawdzę jutro u siebie i porównam zdjęcia, czy to jest fragment chłodnicy. Ale obawiam sie ze tak. Tyle ze jesli nie znajdziesz przyczyny wzrostu ciśnienia to rozsadzisz następna


Wysłane z mojego iPhone (łatwo zgadnąć po błędach z "ułatwiacza" pisania), przez Tapatalk
Ford S-Max 2.0TDCI '14
dawniej: Xsara Picasso 1.6i SX '10
ZX 1.4i SX Break '96/97, ZX 1.4i Avantage '91
i jakies niecytryny
GG: 4635213 (i inne ;)

Offline Robert Siedlecki

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 41
  • Skąd: Koniecpol
  • Posiadany samochód: Citroen Xsara Picasso 1.6 8V
  • Miejscowość: Koniecpol
Odp: Niedziałająca klimatyzacja - wszystkie problemy techniczne dotyczące klimatyzacji
« Odpowiedź #284 dnia: Październik 26, 2015, 21:02:36 »
I mnie spotkały problemy z klimą, w ostatnią sobotę próbowałem dojść co i jak lecz bez skutku. Na bezpieczniku 40A napięcie jest zawsze, więc stacyjka odpada. Natomiast bez względu na tryb nawiew nie działa (klima automatyczna), natomiast podgrzewanie tylnej szyby tak. Odpuściłem po czym jadąc w niedziele nagle odżyła lecz przy ponownym uruchomieniu już nie. Będę więc musiał się dostać do wentylatora kabinowego i tam szukać przyczyny, tylko czego dokładnie ?
Jeszcze dwa pytania. Po odpaleniu auta, włączeniu klimy w trybie A/C, słychać takie kliknięcie (sprężarka) i włącza się wentylator chłodnicy. Czy działanie wentylatora jest normalne? Po jakim czasie powinien się wyłączyć?
Czy przy nie odpalonym aucie i włączonej klimie w tryb ECO nadmuch powinien pracować ?

Offline Jacek Welz

  • Moderator
  • *****
  • Wiadomości: 2 101
  • Skąd: Stavanger/Bydgoszcz
  • Posiadany samochód: Ford SMax 2.0TDCI '14; MB A160 '01
  • Zainteresowania: komp, foto, citro, kayako, grajko i inne
  • Miejscowość: Stavanger/Bydgoszcz
Odp: Niedziałająca klimatyzacja - wszystkie problemy techniczne dotyczące klimatyzacji
« Odpowiedź #285 dnia: Październik 27, 2015, 16:57:35 »
Eco oznacza w skrócie wyłączenie klimy. Nawiew oczywiscie powinien działać.

Wentylator w zależności od wersji moze chodzić cały czas gdy pracuje klima, jak trzeba to włącza sie na drugi bieg. Wiec to wyglada ze jest poprawne.

Brak nawiewu nie ma nic wspólnego z klima jako układem. Poszukaj wątków o rezystorach dmuchawy oraz wentylatorze nawiewu w kabinie. Skoro ruszyło to albo cos sie rozłączyło (kable) albo bardziej prawdopodobne ze umarł wentylator nawiewu do kabiny (wymiana na nowy/używany)

Sorry za chaos, z komorki słabo sie pisze.



Wysłane z mojego iPhone (łatwo zgadnąć po błędach z "ułatwiacza" pisania), przez Tapatalk
Ford S-Max 2.0TDCI '14
dawniej: Xsara Picasso 1.6i SX '10
ZX 1.4i SX Break '96/97, ZX 1.4i Avantage '91
i jakies niecytryny
GG: 4635213 (i inne ;)

Offline Tomasz Kujawa

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 438
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Posiadany samochód: Citroen Xsara picasso 1.6 NFV 95KM 2002r,Citroen xsara picasso 1.6.16v 2006r Citroen C4 LC1 1.6 16v NFU TU5JP 2007r
  • Zainteresowania: Wszystko po troszku.
  • Miejscowość: Bydgoszcz
Witam no to i mnie to dopadło,od początku mam pikusia od lutego  gdy z początku włączałem  klimatronik w pozycję auto słyszałem  charakterystyczny pstryk temperatura była ustawiona na 21 stopni.Wczoraj na dworze zrobiło się dość  ciepło więc postanowiłem że sprawdzę    czy w ogóle klima chłodzi ustawiłem na 14 stopni i nic... charakterystycznego pstryk też nie słychać już.Postanowiłem że sprawdzę czy czynnik jest w układzie wcisnąłem zaworki na rurkach i cisza >:( Mało tego znalazłem chyba  przetartą rurkę aluminiową  między kolektorem wydechowym a chłodnicą płynu ,jest tam mało miejsca dla rurki i widzę ślady na chłodnicy od obcierania,rurka dodatkowo nosi ślady wytarcia,ale czy na wylot to nie wiem.Zacząłem szukać tej rurki na alle ale w sumie to nie wiem jak ma ona wyglądać, to jest rurka która odchodzi od sprężarki gdzieś w nadkole,natomiast 2 rurka ta sprawna odchodzi o sprę żarki w chłodniczke klimy.Druga sprawa to kładąć się pod auto zauważyłem że przy sprężarce klimatyzacji odchodzą 2 kabelki   i są połączone w instalację samochodu kostką,   zauwazyłem że tuż przy sprężarce  jeden z kabli jest prawie cały utleniony w załączniku dodaje fotke o jaki element  mi chodzi,czy można go dokupić,naprawić? i  byłbym wdzięczny o schemat mojej klimy  według vin.VF7CHNFVB39276506  Dodam jeszcze że   wentylator w kabinie mi działa prawidłowo,  chłodzenie silnika  gdy osiągnie 98 stopni również załącza  wiatrak przy chłodnicy natomiast włączenie klimy w pozycję auto nie powoduję startu wiatraka   przy zderzaku.
Był  Citroen zx 1.4 1993r,Peugeot 306 1.4 1995r,Citroen zx 1.4 1997r break Citroen xsara picasso 1.6 bp/lpg

Jest Citroen xsara picasso 1.6 bp/lpg 2002r
Citroen C4 LC1 1.6 16v bp/lpg 2007r
Citroen xsara picasso 1.6 16v 2006r bp/lpg

Offline Andrzej Ćwiek

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 102
  • Skąd: ZS
  • Posiadany samochód: byl C4 Picasso II 1.6 BlueHDi 2014r. jest C4 Picasso II 1.6 BlueHDi 2017
  • Miejscowość: ZS
Witam, mam problem z klimatyzacją - nie działa. Pierwsze co zrobiłem to nabicie czynnikiem, dalej nic. Sprawdziłem sprzęgło elektromagnetyczne sprężarki - sprawne, bezpieczniki - sprawne, podłączyłem pod lexie - brak błędów. Nie wiem co dalej. Może ktoś podpowie coś sensownego. Nie chcę jechać do warsztatu i zapłacić za jakiś drobiazg. Jeszcze jedno nie wiem od kiedy klima nie działa żona jej praktycznie nie wyłącza ale dopiero teraz jak jest gorąco to zauważyła że nie działa. Niedawno miałem wymieniana dwumasę czy jest możliwe że wtedy coś zrobili?

Offline Karol Chyla

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 936
  • Skąd: Połaniec
  • Posiadany samochód: Grand Scenic 2,0 16V LPG, była Xsara Picasso 2,0HDi 2002r.;
  • Miejscowość: Połaniec
U mnie definitywnie stwierdziłem, że mam zwarcie na elektromagnesie sprzęgła. Ciągle mi bije bezpiecznik. Andrzej może i u Ciebie być podobnie. Sprawdź bezpiecznik "D". Są to bezpieczniki zamontowane w obudowie BSI. 15A trzeci od lewej. Czy działa Ci tylna wycieraczka? Oba obwody idą przez ten właśnie bezpiecznik.
Inna opcja do sprawdzenia to omomierzem zbadać czy skrajne piny na czujniku zamontowanym na chłodnicy klimy są zwarte. Lub we wtyczce zewrzeć skrajne piny. To powinno wystartować wentylator chłodnicy na niskie obroty i pozwolić włączyć kompresor.
Skoro piszesz, że sprzęgło sprawne to rozumiem, że po podaniu na niego napięcia kompresor startuje?

I ja mam pytanie. Czy jest dużo roboty z wymianą cewki na sprzęgle? A może kabel zwiera do masy w jakimś typowym miejscu? Cholera mało miejsca tam na eksperymenty.
Jak postępować przy odkręcaniu "siajby" kompresora?

Offline Andrzej Ćwiek

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 102
  • Skąd: ZS
  • Posiadany samochód: byl C4 Picasso II 1.6 BlueHDi 2014r. jest C4 Picasso II 1.6 BlueHDi 2017
  • Miejscowość: ZS
Klima już sprawna, miałem przetarty jakiś przewód i czujnik ciśnienia był usuniety z BSI. Jakim sposobem to nie wiem. Naprawił mi serwis citroena koszt 550 zł. Podłaczenie do kompa 150, naprawa instalacji elektrycznej 250 i wgranie sterownika 150. Wszystko działa.

Offline Karol Chyla

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 936
  • Skąd: Połaniec
  • Posiadany samochód: Grand Scenic 2,0 16V LPG, była Xsara Picasso 2,0HDi 2002r.;
  • Miejscowość: Połaniec
I ja właśnie wymieniłem cewkę sprzęgła kompresora.
W zumie usuniecie usterki kosztowało mnie 62 zł. Czyli nowa cewka i 4 bezpieczniki.
W ciemno kupiłem cewkę po katalogu dla citroena i kompresora dv17.
Jak się okazało cewka i jej korpus byl identyczny jak oryginał. Ale wtyczka inna.  Wiec uciąłem wtyczkę i dolutowałem od starej cewki.
Po krótce opiszę jak dokonac wymiany.
1.Auto w górę celem zdjęcia przedniego prawego koła.
2. Następnie zdejmujemy część nadkola celem zdjecia paska osprzętu. Klucz płaskooczkowy 15 zakladamy na śrubę rolki napinacza sprężynowego i krecimy przeciwnie do ruchu wskazówek  zegara ok. 90 st.aż pasek bedzie luźny. Zdejmujemy go z koła kompresora.
3. Nasadka 14mm i odkręcamy sprzęgło. Delikatnie wyciągamy docisk z koła pasowego.
4. Zdejmujemy pierścień zegera zabezpieczajacy łożysko koła pasowego.
5. Zdejmujemy koło pasowe. Powinno zejść w rękach. Ja musialem delikatnie postukać młoteczkiem od tylu koła.
6. Zdejmujemy kolejny zeger trzymający cewkę na kompresorze. Tu jest problem z kablem. Jest przykręcony obejmą i srubką do kompresora od góry. Ale zaraz nad srubką jest alternator i nie ma żadnej szansy na odkrecęcenie tej śrubki. Wiec uciąłem przewod zaraz przy cewce a wtyczkę wyciagnalem od strony komory silnika.
Ot i cała filozofia.
Składamy wszystko w odwrotnej kolejności. Wkładamy nowy bezpiecznik i cieszymy się włączoną klimatyzacją.
Nowa cewka ma ok. 3,5 ohma oporu.

Offline Pawel Krajewski

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 30
  • Skąd: Wrocław
  • Posiadany samochód: Xsara Picasso 2,0 HDI 2002r
  • Miejscowość: Wrocław
Cześć wszystkim, może ktoś załączyć schemat przewodów chłodniczych klimatyzacji od skraplacza do parownika dla 2.0 HDI 2002 rok.
U mnie przetarł się przewód przy pompie wspomagania i mam problem jak wygląda żeby zamówić właściwy.

Offline Andrzej Chorzępa

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 30
  • Skąd: Rzeszów
  • Posiadany samochód: Citroen Xsara Picasso 2.0 HDi 2003
  • Zainteresowania: informatyka, transport
  • Miejscowość: Rzeszów
Odp: Niedziałająca klimatyzacja - klimatronic - w zimie
« Odpowiedź #292 dnia: Luty 07, 2017, 19:18:19 »
Witam.
Dużo się mówi o konieczności włączania klimatyzacji (klimatronic) także w okresie zimy, aby osuszyć wnętrze samochodu. I tutaj właśnie mam problem. W maju 2016 r. mechanik - specjalista - wymieniał mi chłodniczkę, bo ja twierdził była już "zielona" i nieszczelna. Przed wymianą, musiałem co 2 lata dobijać czynnika, który wyciekał. W dniu dzisiejszym przy temp. na zewnątrz -7 st. C chciałem uruchomić klimatronika i nie słyszę charakterystycznego dźwięku przełączania i uruchamiania kompresora. Nie wzrastają także obroty silnika na biegu jałowym. Moje pytanie brzmi, co może być przyczyną tego staniu rzeczy. Czy znów brakuje czynnika (po 8 miesiącach ???), czy jest za niska temp. na zewnątrz żeby zadziałał klimatronic ?

Offline Tomasz Kujawa

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 438
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Posiadany samochód: Citroen Xsara picasso 1.6 NFV 95KM 2002r,Citroen xsara picasso 1.6.16v 2006r Citroen C4 LC1 1.6 16v NFU TU5JP 2007r
  • Zainteresowania: Wszystko po troszku.
  • Miejscowość: Bydgoszcz
Odp: Niedziałająca klimatyzacja - klimatronic - w zimie
« Odpowiedź #293 dnia: Luty 08, 2017, 03:16:07 »
Witam.
Dużo się mówi o konieczności włączania klimatyzacji (klimatronic) także w okresie zimy, aby osuszyć wnętrze samochodu. I tutaj właśnie mam problem. W maju 2016 r. mechanik - specjalista - wymieniał mi chłodniczkę, bo ja twierdził była już "zielona" i nieszczelna. Przed wymianą, musiałem co 2 lata dobijać czynnika, który wyciekał. W dniu dzisiejszym przy temp. na zewnątrz -7 st. C chciałem uruchomić klimatronika i nie słyszę charakterystycznego dźwięku przełączania i uruchamiania kompresora. Nie wzrastają także obroty silnika na biegu jałowym. Moje pytanie brzmi, co może być przyczyną tego staniu rzeczy. Czy znów brakuje czynnika (po 8 miesiącach ???), czy jest za niska temp. na zewnątrz żeby zadziałał klimatronic ?
Hej wszystko prawidłowo jak dobrze pamiętam to ponizej 3 stopni na plusie klima sie nie włączy wiec sie nie martw :)
Był  Citroen zx 1.4 1993r,Peugeot 306 1.4 1995r,Citroen zx 1.4 1997r break Citroen xsara picasso 1.6 bp/lpg

Jest Citroen xsara picasso 1.6 bp/lpg 2002r
Citroen C4 LC1 1.6 16v bp/lpg 2007r
Citroen xsara picasso 1.6 16v 2006r bp/lpg

Offline Andrzej Chorzępa

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 30
  • Skąd: Rzeszów
  • Posiadany samochód: Citroen Xsara Picasso 2.0 HDi 2003
  • Zainteresowania: informatyka, transport
  • Miejscowość: Rzeszów
Dziękuję, Twoja odpowiedź uspokoiła moje nerwy, sprawdzę jeszcze czy klimatronic włączy się jak temp. zewnętrzna wzrośnie powyżej +4 st. C.

Offline Tomasz Kujawa

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 438
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Posiadany samochód: Citroen Xsara picasso 1.6 NFV 95KM 2002r,Citroen xsara picasso 1.6.16v 2006r Citroen C4 LC1 1.6 16v NFU TU5JP 2007r
  • Zainteresowania: Wszystko po troszku.
  • Miejscowość: Bydgoszcz
Dziękuję, Twoja odpowiedź uspokoiła moje nerwy, sprawdzę jeszcze czy klimatronic włączy się jak temp. zewnętrzna wzrośnie powyżej +4 st. C.
spoko ;)jak nie chcesz długo czekać to jedz na zakupki do marketu i zaparkuj na parkingu pod marketem ;Dtam zazwyczaj jest dość ciepło
Był  Citroen zx 1.4 1993r,Peugeot 306 1.4 1995r,Citroen zx 1.4 1997r break Citroen xsara picasso 1.6 bp/lpg

Jest Citroen xsara picasso 1.6 bp/lpg 2002r
Citroen C4 LC1 1.6 16v bp/lpg 2007r
Citroen xsara picasso 1.6 16v 2006r bp/lpg

Offline Andrzej Chorzępa

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 30
  • Skąd: Rzeszów
  • Posiadany samochód: Citroen Xsara Picasso 2.0 HDi 2003
  • Zainteresowania: informatyka, transport
  • Miejscowość: Rzeszów
Niedziałająca klimatyzacja - w zimie
« Odpowiedź #296 dnia: Luty 08, 2017, 15:20:52 »
W sumie to nie muszę się spieszyć, bo mam jeszcze gwarancję "fachowca". Poczekam aż zrobi się cieplej "naturalnie" Trochę mnie tylko dziwi fakt, że jak dzwoniłem wczoraj do niego wieczorem i powiedziałem mu że mi się klimatronic nie włącza, to powiedziałem żebym przyjeżdżał bo coś jest nie tak... stąd właśnie mój niepokój. Ciekawe :)

Offline Tomasz Kujawa

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 438
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Posiadany samochód: Citroen Xsara picasso 1.6 NFV 95KM 2002r,Citroen xsara picasso 1.6.16v 2006r Citroen C4 LC1 1.6 16v NFU TU5JP 2007r
  • Zainteresowania: Wszystko po troszku.
  • Miejscowość: Bydgoszcz
Nie nie wszystko ok spokojnie teraz u mnie tez w ogóle sprężarka klimy się nie włącza a jak bylo cieplej kilka dni temu to normalnie dzialalo
Był  Citroen zx 1.4 1993r,Peugeot 306 1.4 1995r,Citroen zx 1.4 1997r break Citroen xsara picasso 1.6 bp/lpg

Jest Citroen xsara picasso 1.6 bp/lpg 2002r
Citroen C4 LC1 1.6 16v bp/lpg 2007r
Citroen xsara picasso 1.6 16v 2006r bp/lpg

Offline Robert Siedlecki

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 41
  • Skąd: Koniecpol
  • Posiadany samochód: Citroen Xsara Picasso 1.6 8V
  • Miejscowość: Koniecpol
Wiadomość dla potomnych, jeżeli komuś padnie jeż to nie polecam kupowania jeża z allegro takiego typu:

Mi przyszedł uszkodzony, dmuchawa włączała się i po paru sekundach wyłączała. Na szczęście uznano gwarancje, i zakupiłem jeża z czarnym wypełnieniem, który działa bezproblemowo.

Offline Łukasz Pieczyrak

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 67
  • Skąd: Wrocław
  • Posiadany samochód: Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI 2003
  • Miejscowość: Wrocław
witam problem oczywiście z klimą a wiec od początku padł mi wentylator nawiewu po wymianie na nowy i odpaleniu klima chodzila jak szalona może przez jeden dzien a teraz jest objaw taki że wentylator chodzi bez problemu ale nie ma tego kliknięcia sprężarki i wieje raz ciepłym raz lekko chłodnym powietrzem nawet przy nastawieni klimatronica na 14 stopni, chciałem nabić klime ale Pan w serwisie powiedział żeby się z tym wstrzymać i sprawdzić szczelnosć po przy wymianie wentylatora nawiewu ktoś przy montażu mógł zrobić gdzieś mikro dziurkę przez która uleciał gaz, wcześniej miałem przed wymianą wentylatora że pierwszy raz nie włączył mi się wentylator chłodnicy fakt że było bardzo goraco i jazda po mieście ale wcześniej nie był takiego problemu czy moze to byc jakoś ze soba powiążane ogólnie sprawa wygląda tak nawie chodzi, sprężarka się nie załancza a z nawiewu przy nawet ustawionych 14 stopniach lekko ciepłe powietrze.

jakby się komus chiało odpisać to dzieki.