Witam,
Poniewaz temat cieszy sie dalej zainteresowaniem, postanowilem opisac moje doswiadczenia ze stacyjka:
Zeby wyjac stacyjke;
1. Zdejmujemy atrape/obudowe kierownicy. 3 srubki od dolu (torksy
oczywiscie).
2. Zdejmujemy ze stacyjki plastikowa obudowe z inmobilaizerem.
3. Od strony deski rozdzielczej wykrecamy srubke.
4. Wkladamy kluczyk do stacyjki, w jednym z polozen chyba pierwszym(nie
jestem pewien) wciskamy przycisk blokady w obudowe i wysuwamy stacyjke.
5. Przy wysuwaniu, dobrze odpiac przewod pod kierownica ale nie ze stykow
tylko z mocowania plastikowej objemki.
6. Wysuwamy stacyje, delikatnie wciskajac reka przewody od strony
kierownice, druga reka ciagniemy w strone "pasazera"
7. Od strony spodniej odkrecamy kolejna srubke, oraz objemke dociskajaca
przewody.
8. Wyjmujemy metalowa czesc obudowy stacyjki widoczna na zdjeciu 497.
9. Z metalowej "prowadnicy" wyciagamy malutki swozen i rozmontowujemy
uwazajac na sprezynke.
10. odzielamy sekcje zamka od kostki stykowej.
11. Zdejmujemy obudowe kostki i tutaj UWAGA - wszytsko nam sie wysypie,
malutkie przezroczyste kuleczki izolacyjne, styki, oraz sprezynki od stykow.
12. Czyszczenie - ja uzywalem kontakta do stykow, a gdzie nie dal rady -
papieru wodnego 2000, chociaz papier to gorszy pomysl, poniewaz styki moga
szybciej ponownie ulec zanieczyszczeniu.
Montaz kostki:
1. W kazdy otwor wkladamy "kuleczke"
2. Wkladamy styki
3. Zamykamy obudowe (u mnie zatrzaski okazaly sie bardzo kruche.
4. przez otwory widoczne od frontu obudowy kostki wsuwamy blaszki"sprezynki" wygieciem do dolu, tak zeby luk dociskal styk. Blaszki wsuwamy pomalu, az uslyszymy ciche klikniecie.
Stacyjke skladamy w odwrotnej kolejnosci.
Jezlei zle wlozymy sprezynki, samochod moze nam nie odpalic
Wtedy jeszcze
raz operacja od poczatku.
Caly opis jest tylko droga jaka udalo mi sie dojsc do rozwiazania problemu. Nie jest to serwisowa instrukcja.
Pozdrawiam