Klub Cytrynki
Samochody => C5 => MK II => Wątek zaczęty przez: mariusz walak w Maj 09, 2019, 16:16:06
-
Potrzebuję info na temat przycisków na dole konsoli sterowania klimatyzacją.Do czego służy każdy przycisk.Jest kilka miejsc wolnych ale po rozebraniu zaślepki,sa tam przyciski na układzie scalonym.
-
Co kombinować chcesz? http://
Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
-
No niby tak, ale są różne panele,i przycisk np asp jest w innym mieejscu.Są tez zaślepione a pod zaślepka sa normalnie przyciski.U mnmie esp było po prawej,naciakając go nic sie nie świoeciło,po założeniu innego panelu,przycisk był po lewej i wtedy po jego naciśnięciu esp na zegarach sie zaświeciło/
-
No niby tak, ale są różne panele,i przycisk np asp jest w innym mieejscu.Są tez zaślepione a pod zaślepka sa normalnie przyciski.U mnmie esp było po prawej,naciakając go nic sie nie świoeciło,po założeniu innego panelu,przycisk był po lewej i wtedy po jego naciśnięciu esp na zegarach sie zaświeciło/
Po prawej, to chyba angliki miały....
-
Jeśli chodzi o konsolę to angliki miały tak samo,nie było różnic w tym w zadnym samochodzie.
-
sa tam przyciski na układzie scalonym.
Przyciski przyciskami....a masz auto wyposażone w systemy, aby było co "załączać" ?
-
czujniki mam,ale interesuje mnie do czego sa pozostałe opcje na przyciskach.Wszystko można zamontować i aktywować,wiązki są tylko odpowiednie moduły potrzebne.
-
Po prawej, to chyba angliki miały....
W Peżocie 407 kolega ma ESP OFF po prawej stronie.
Ogólnie wg instrukcji są to:
ESP
Centralny zamek
Czujniki parkowania
-
Czujnik przekroczenia linii
Alarm
Puste
Układ scalony jest jeden bo nie opłaca się produkować 4 różnych wersji elektroniki (ESP i centralny był w każdym aucie)
-
Po prawej, to chyba angliki miały....
W Peżocie 407 kolega ma ESP OFF po prawej stronie.
Ogólnie wg instrukcji są to:
ESP
Centralny zamek
Czujniki parkowania
-
Czujnik przekroczenia linii
Alarm
Puste
Układ scalony jest jeden bo nie opłaca się produkować 4 różnych wersji elektroniki (ESP i centralny był w każdym aucie)
Dokładnie tak.
Ten sam panel wykorzystany był w C5, C6 i 407.
407 pierwszy przycisk od prawej ma od blokady rodzicielskiej czego Citroen nie oferował dla tego to miejsce jest puste.
-
Alarm jakim jest oznaczony symbolem.U mnie ta opcja z rodzicielskim właśnie jest.Ogólnie te funkcje które już są zaznaczone wiem,mnie chodzi o te puste,żeby może je do czegoś wykorzystać ewentualnie sa ukryte jakieś funkcje.
-
Alarm jakim jest oznaczony symbolem.
W instrukcji obsługi znajdziesz... Taki symbol głośnika z podpisem OFF
-
Wiem wiem wiem, niestety a może stety,nie mam alarmu.
-
Alarmy nie są już trendy i dżezy. Zawsze jeden element mniej do zje*ania się, a jak pamiętam z poprzedniego złoma ta lubią się zje*ać i potem trzeba bulić za naprawę... albo wymontować bezpiecznik od owego ustrojstwa i rozwiązać w ten sposób problem.
-
A ten moduł,do kontroli toru jazdy,w którym miejscu sie znajduje ?
-
Co za różnica skoro i tak byś musiał mieć inne fotele.
-
beda i fotele
-
jeszcze 6 czujników do tego
-
Tak wiem z przodu .a;e najpierw muszę aktywować te z tyłu,jakos mi to nie idzie.
-
Parę aut przerobiłem i sprzedałem lub zezłomowałem. W przypadku aut starszych niż 5 lat każdy grosz dołożony na dodatkowe pierdoły jest groszem bezpowrotnie straconym. Umyć, odkurzyć, deskę wyczyścić i nic więcej!
-
Parę aut przerobiłem i sprzedałem lub zezłomowałem. W przypadku aut starszych niż 5 lat każdy grosz dołożony na dodatkowe pierdoły jest groszem bezpowrotnie straconym. Umyć, odkurzyć, deskę wyczyścić i nic więcej!
Księgowy? :D niektórzy kochają swoje autka i pieniądze nie mają znaczenia. ;)
-
To co robie jest dla mnie,nie robie to dla zysku.Jak bym handlował samochodami to pewnie wszystko było by na drucie lub trytytkach.Po to sa rózne opcje,żeby z nich korzystać chyba.Swoją drogą czym więcej autko ma bajerów tym lepsza karta przetargowa jest przy sprzedaży.
-
Swoją drogą czym więcej autko ma bajerów tym lepsza karta przetargowa jest przy sprzedaży.
No... będziesz mógł podwyższyć cenę o 50 zł.
Przy aucie za 9 czy 12 tys. mało ważne są mało istotne bajery które i tak nie działają prawidłowo jak rzeczona kontrola toru jazdy.
Pierwsze auto też ulepszałem i udoskonalałem, a sprzedałem po 5 latach jak akumulator zaczął padać.
Kupujący przejechał się parę kilometrów i żadne centralne zamki, otwieranie bagażnika z pilota czy skórzany podłokietnik go nie interesowały.
Tak, że każda sekunda przeznaczona na modyfikacje auta jest sekundą bezpowrotnie straconą... dość... straciłem już ze 3 min. życia pisząc to co powyżej.
-
dokładnie, to nie historyk, zabytek, żeby każda naprawiona, wymieniona czy dodana rzec, podnosiła wartość,
-
nasz rynek jest taki że nawet im wiecej w aucie wymienisz i o tym napiszesz tym masz mniejsze zainteresowanie bo ludzie jakoś myślą że się psuje. Normalne wymiany opiszesz i usterki bo każde auto ma i w każde trzeba inwestować to cisza, a jak napiszesz że nic się nie psuje i złotówki nie dołożyłeś to się robi telefon gorący :)
taki paradoks mamy, ja osobiście wole auta z pełną historią, im wiecej naprawione i wymienione tym lepiej.
Chociaż mi się udało kiedyś takie auto sprzedać co miało swój własny temat na forum i chyba ze 20 stron opisów krok po kroku co było naprawione i znalazł się klient który nie utargował nawet 100zł mimo że cena za jaką sprzedałem była około dwukrotnie wyższa niż inne modele w ogłoszeniach.
-
To powiedzmy że ja kupiłem auto dwa razy taniej,więc nawet za dwa lata swoje wezme,wliczając to nawet co włoże.Jak tak na to patrzycie.
-
Jak kupiłeś ulepa, to dwa lata nie pojeździsz - nerwowo nie wytrzymasz - zezłomujesz albo sprzedasz...
-
To powiedzmy że ja kupiłem auto dwa razy taniej.
Nie można czegoś kupić dwa razy taniej. Można kupić dwa razy drożej. Może kupiłeś za pół ceny... od kogo? Wujka, ojca, brata - to by się zgadzało bo innej opcji takiego zakupu nie ma.
-
Każde używane autko to ulep.Ja kupiłem od ludzi co maja kasy w bród i im na nim nie zależało,od nowości go mieli,ma przejechane prawie 170 tys,to ich czwarte auto było.Ile wasze kosztuję z 2--6 roku ??
No co tak nie odpisujecie,czyżbyście mieli ulepy po 10 tyś ?? A mój lepszy pewnie i za 2 tyś.
-
Nie odpisujemy bo boimy się bana... dla Ciebie.
-
Mariusz, nie wiem, czym się tak podniecasz...
Pojeździsz rok, zobaczymy czy nadal będziesz tak entuzjastycznie nastawiony.
Jak sam zauważyłeś, poprzednim właścicielom na tym aucie nie zależało.
I nie, nie każde używane auto to ulep. Może Ty takie kupujesz.
-
Dla mnie każde,do każdego trzeba dokładać a nie tylko jezdzić.Bo według waszego uznania,nic nie wolno dokładać bo i tak sie nic za to nie dostanie.Jak nie dokładasz to nie jezdzisz ,najlepiej sprzedać komuś niech inny sie martwi a sprzedac za wyższą cenę żeby nie było nic podejrzane.Ja dokłada do samochodu dla siebie,bo chce Ja i moja rodzina jezdzić bezpiecznie.
-
Ja dokłada do samochodu dla siebie,bo chce Ja i moja rodzina jezdzić bezpiecznie.
Bez przesady. O bezpieczeństwie decydują wzmocnienia, pasy i poduszki, a nie gadżet trzepiący fotelem jak linię na drodze przekroczysz (pod warunkiem, że gadżet dobrze zadziała, a różnie z tym bywa). Tak to jest potrzebne jak światła mijania w środku letniego dnia (nieobowiązującej w większości krajów UE i zakazane np. w Grecji), albo czujniki ciśnienia w oponach.
Dokładać... ja bym raczej powiedział, że trzeba dbać. Czy to auto nowe czy stare to dbać w jakiś sposób trzeba.
-
Tak dbać trzeba,masz rację,ale ja chcę tylko założyć czujniki cofania,tak samo jak i ten pilnowacz pasa ruchu w swój sposób tez przyczynia sie do bezpieczeństwa,choć on nie jest mi potrzebny.Trochę zeszliśmy z tematu,bo w nim pisałem o czujnikach cofania głównie :D mi je już mam .Chyba mam wszystko,bo jest moduł,jest zderzak z czujnikami,jest knefel,nie ma tylko reakcji,bo jest nawet lexia i pp2000,lecz nie ma pojęcia jak to uruchomić.
-
Ja dokłada do samochodu dla siebie,bo chce Ja i moja rodzina jezdzić bezpiecznie.
Bez przesady. O bezpieczeństwie decydują wzmocnienia, pasy i poduszki, a nie gadżet trzepiący fotelem jak linię na drodze przekroczysz (pod warunkiem, że gadżet dobrze zadziała, a różnie z tym bywa). Tak to jest potrzebne jak światła mijania w środku letniego dnia (nieobowiązującej w większości krajów UE i zakazane np. w Grecji), albo czujniki ciśnienia w oponach.
Dokładać... ja bym raczej powiedział, że trzeba dbać. Czy to auto nowe czy stare to dbać w jakiś sposób trzeba.
Z włączonymi światłami drogowymi to bym mocno dyskutowali. Kiedyś nie było obowiązku i wiele osłów ich nie używało niezależnie od pogody. Dziś każdy musi i ludzie bez wyobraźni się muszą dostosować. Światła nawet w słoneczny dzień wiele dają. Dużo jeżdżę i to widzę na co dzień.
Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
-
Taaa, polecam dokształcić się z zakresu wyposażenia aut, ze szczególnym
uwzględnieniem opisu oświetlenia, żebyś głupot nie pisał...
-
Jeżdzimy na światłach mijanie,nie na drogowych. Jeśli jest dzień i świeci mocno słońce,to i tak u wielu świateł nie widać,dopiero zauważysz jak podjedzie bliżej.
-
Wracając do pierwotnego tematu, czyli rozpiski przycisków, to pierwszy z prawej może być TMC. ;)
Brak przycisku oznacza też brak pinów we wtyczce z tyłu paneli, te które nie miały np. żadnego przycisku po prawej stronie miały "pustą" wtyczkę z tyłu.
Wrzucam kilka fotek paneli (C5/407) żeby było wiadomo co się może trafić.
-
I jeszcze jeden do kolekcji - tym razem komplet przycisków (407). :)