Klub Cytrynki
Francuskie.pl - Twoja codzienna
porcja aktualności na temat marki Citroen

Autor Wątek: Centralny zamek - samodzielny montaż  (Przeczytany 4566 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Tomasz Pietrzyk

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 197
  • Skąd: Wołczyn
  • Posiadany samochód: Citroen ZX 1.4 Reflex limited ed. Flash `95 + LPG
  • Miejscowość: Wołczyn
Centralny zamek - samodzielny montaż
« dnia: Marzec 23, 2009, 20:43:27 »
Witam.
Chciałbym sobie zamontować centralny zamek. Wiem, że temat był już wałkowany ale żadnej konkretnej instrukcji jak to w ZX jest najlepiej zrobić nie znalazłem. Nie mam dużego doświadczeniach w tego typu rzeczach a mimo to chciałbym to zrobić sam (c. zamek ok 100 zł ale montaż w warsztacie ok 300 zł wiec może warto się trochę samemu namęczyć). TUTAJ znalazłem przykładowe miejsce na zamontowanie siłowników. TEN zestaw wydaję się dobry.
Moje pytania są takie:
-Gdzie zamontować sterownik elektroniczny? (może banalne ale nie wiem gdzie to najlepiej zrobić)
-Jak zamontować siłownik w zamku w bagażniku? (nigdzie nie znalazłem zdjęcia czy opisu)
-Czy ten zestaw jest dobry? (mi się tak zdaje i jeszcze ma jeszcze kable które zapewniają połączenie bez lutowania, ładna instrukcja, która jest dla mnie ważna)
-Na jakie kłopoty mogę się natknąć?

Jestem laikiem dlatego tak szczegółowo pytam... a zrobienie tego dobrze samemu to wielka radość :D

A może sobie darować i wywalić 300zł na specjalistów? :)

Offline michał Kamiński

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 958
  • Skąd: Lublin
  • Posiadany samochód: peueot 205, 206 i 207
  • Miejscowość: Lublin
Re: Centralny zamek - samodzielny montaż
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 23, 2009, 21:19:35 »