Ze stożkami to różnie bywa, z doświadczenia Ci powiem że w przypadku 16v nie wypada on za dobrze. Jeżeli zależy Ci na walorach akustycznych, to tutaj jest nie do przebicia, dźwięk zasysanego powietrza spod maski jest fantastyczny
jednak musisz się liczyć ze słabszym autem w dolnym zakresie obrotów, no i oczywiście głośniejszym. Tak jak to już mrc pisał, na stożku najpierw jest "wrrrrr" a dopiero potem auto przyspiesza, na oryginalnym dolocie najpierw wbija w fotel a dopiero potem coś tam mruczy.
Piszesz, że zmieniłeś tłumiki.. jeżeli zrobiłeś przelot z jakimś tłumikiem środkowym, mierzone pod auto - to warto by było przetestować oba warianty i zahamować auto z oryginalnym dolotem i na stożku, wtedy będziesz miał pewność. Miej jeszcze na uwadze fakt, że stożek który spełnia swoje podstawowe zadanie (tzn. filtruje) to trochę kosztuje i nie jest to wydatek rzędu 60zł a ponad 200.
A może rozwiązanie alternatywne kupić wkładkę K&N'a? Przyrostów mocy brak, ale mnie 3Nm przybyło
ps. no i fajnie by było jakbyś kontynuował ten wątek:
http://www.klub.citroen.triger.com.pl/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=33337&start=90