Klub Cytrynki
Samochody zabytkowe i rzadko spotykane => XM => XM - Po godzinach => Wątek zaczęty przez: Michał Głodek w Luty 18, 2017, 08:13:51
-
Zróbmy listę aktywnych XMowiczów :)
-
Czarny 2,5TD cały czas żyje :) Multiplexa niestety musiałem sprzedać. Szykuje się cały czas do zakupu 2.0 T.C.T
-
Dalej mam 2 sztuki V6 sprawne.Jeden zielony Zender z 1993, drugi srebrny z 1989 z zaskakująco dobrą blachą.Możliwe że będzie robiony na zabytek
-
ja: XM Break V6 24V [ES9J4] 97'
ojciec: XM V6 12V [ZPJ] 96'
-
Mam i jeżdżę na co dzień
-
Mam 3 sztuki, dwie jeżdżące i jeden w remoncie.
XM 2.1 TD Automat 4hp18 1992' hatchback - jeździ
XM 2.9 V6 Automat 4hp20 1999' break - technicznie ok, ale czeka na nowe poduszki siłowników
XM 2.0i benzyna, manual bodajże 1992' hatchback - stoi, remont.
XMami jeżdzę na codzień i nie zamierzam rezygnować, ostatnio trochę przestój jest, dlatego jeżdżę CC, bo przeglądy się pokończyły, a trzeba sporo przy zawieszeniu porobić i hamulcach (standardowe eksploatacyjne bebechy).
Pozdrawiam wszystkich XManiaków.
-
Witam ja mam xm 1997 2.0 tct i ma się w miarę oki:)
-
W posiadaniu 2x XM MK1 V6 1990 i 1991. Starszy w automacie, nowszy w manualu. Trochę do ogarnięcia i na pewno mają u mnie dożywocie. Możliwe, że do nich dołączą kolejne :P
-
ES9J4 - 1999 rok. Wprawdzie będzie na sprzedaż za miesiąc, ale wątpie czy pójdzie dalej. I nie aktywny, bo całą zimę stoi w garażu ;)
-
MKI 1992 rok, 2.1 TD, automat, zdjęcia:
https://photos.google.com/share/AF1QipN5_qdM6MhfodRBN0yBbjpFUXIcUzN35w8hKrNUJvlOZ98UrdtYvV20k5rlEcFaTQ?key=akFxeGJxSWF3bEtIb08wUXZNaC0zQm5VSHlLSVZn
Jeżdżę od wiosny do jesieni, zimą tylko przepalam bo mi go szkoda na sól. Wiecznie jest coś do zrobienia ale kocham go za to jaką frajdę z jazdy mi daje. Stoi w garażu.
-
3.0 V6 12v, exclusive, automat, 97', ze 107000 przebiegu.
odpalana.
stoi.
jezdzona od wielkiego dzwona.
-
3.0 12v - '92 rok. W zimę stoi pod kocem, właśnie dziś był przepalany.
-
Oryginalny Ambulance GIFA 2.1 TD z 1996 roku.
W trakcie przywracania do swietnosci i doposazania we wszystko co fabryka przewidziala :) .
Od wrzesnia 2016 zarejestrwany i jezdzacy na codzien jako auto firmowe.
W rodzinie jeszcze jeden 2.1 TD Break SX `97, uzywany na codzien przez mojego ojca.
-
Moja V6tka czeka na remont skrzyni ale na codzień jeżdżę (grzechotnikiem) turbo D12
Wysłane z mojego LG-K430 przy użyciu Tapatalka
-
Mój exlusive 98r używany na co dzień.
-
ES9J4 - 1999 rok. Wprawdzie będzie na sprzedaż za miesiąc, ale wątpie czy pójdzie dalej. I nie aktywny, bo całą zimę stoi w garażu ;)
Nie aktywny Tzn nie da się uruchomić?
Zaprezentuj swojego xm'a na jakichś fotkach bo do Krakowa mam nie daleko więc może byłbym zainteresowany.
-
1999 2.0 turbo,manual, KQH, prawie Exclusiv, do kręcenia się po mieście,
1998 2.9 ES9J4, manual, KPK, Pallas, jeździ w trasy i bardzo to lubi :)
-
ES9J4 - 1999 rok. Wprawdzie będzie na sprzedaż za miesiąc, ale wątpie czy pójdzie dalej. I nie aktywny, bo całą zimę stoi w garażu ;)
Nie aktywny Tzn nie da się uruchomić?
Zaprezentuj swojego xm'a na jakichś fotkach bo do Krakowa mam nie daleko więc może byłbym zainteresowany.
Da się uruchomić - widziałem, jeździłem :)
O szczegóły pytaj już Piotra :) i nie w tym temacie najlepiej :)
Kto jeszcze? :D
-
ES9J4 - 1999 rok. Wprawdzie będzie na sprzedaż za miesiąc, ale wątpie czy pójdzie dalej. I nie aktywny, bo całą zimę stoi w garażu ;)
Nie aktywny Tzn nie da się uruchomić?
Zaprezentuj swojego xm'a na jakichś fotkach bo do Krakowa mam nie daleko więc może byłbym zainteresowany.
Po prostu zimuje - szkoda mi nim jeździć w zimie :)
Na wiosnę będzie śmigał, aż miło :)
Zdjęcie prześlę na pw.
Koniec OT z mojej strony :)
-
2.9 V6 manual 2000r. z LPG. Jeździ praktycznie codziennie bez względu na pogodę :)
-
2.9 V6 manual 2000r. z LPG. Jeździ praktycznie codziennie bez względu na pogodę (http://klubcytrynki.pl/forum/Smileys/akyhne/smiley.gif)
Zrobiłem "Kopiuj, wklej", bo mam identyczną sytuację. Hehe.
-
To się dopiszę do listy ;)
-Y4 zielony Exclusive 3.0 (ZPJ) manual LPG I rej. '98, ale ORGA z '96 - jeszcze "w rodzinie" ale już decyzja o oddaniu do adopcji ;)
-Y4 granatowy Exclusive (ES9J4) automat, jeszcze bez LPG '98 - przygarnięty w odruchu serca jako "nowy projekt" do dopieszczenia :)
W dłuższej perspektywie jednak "multi-XMentalistą" zostać nie mogę, bo w wesołej cytrynowej gromadce o swoje upominają się jeszcze DS'71, CX'89 i C6'06 :-X ...oraz jeszcze parę "wynalazków"... Ocieram się więc o zamieszkanie pod mostem :) Ale chyba mnie dobrze rozumiecie w tym gronie 8)
-
Czarny V6 z 1998, Exclusive. Właściwie prawie Exclusive, bo chociaż praktycznie full wypas (podgrzewane siedzenia, pełne czarne skóry, tempomat, fabryczna zmieniarka) to kupiłem go bez spoilera (dziury po śrubach zalepione czarną taśmą), bez tylnej wycieraczki (też czarna taśma), bez anteny (też taśma, ale biała!), zderzak na trytce (czarnej), bez emblematów (więc tylko wtajemniczenie wiedzą, co to jest). Jak doprowadzę do stanu Exclusive to wrzucę fotki.
-
Zróbmy zlot XMów w KRK :D
-
Jesli sie pojawicie i ja zawitam ale c5 . Kocham linie xm-a
Wyklepane z urządzenia zdalnego nadawczego Xiaomi
-
A co powiecie na odnowienie obecnej kiedyś mapki XMów?
-
Zróbmy zlot XMów w KRK :D
http://klubcytrynki.pl/forum/index.php?topic=53974.1750
Tak to się kończy.
-
Mapka zawsze spoko, fajnie jest wiedzieć czy jest jakieś inne żelazko w pobliżu ;)
-
A co powiecie na odnowienie obecnej kiedyś mapki XMów?
Mapka OK. Co trzeba zrobić, żeby na niej być?
-
Jestem za :)
-
Od 11 lat 2.0i z gazem - rocznik 1990r.
Przez ten czas dbałem o niego średnio. Ale nie zawodził. Jednak jest to twardziel, a do tego wyrozumiały. W zimie stoi pod blokiem. No i wreszcie zauwazyłem, że zaczął mocno rdzewieć.
Odłaczyłem ogrzewanie, bo ciekła nagrzewnica. Wycieraczki przednie stawiaja opór. Przestałem ufać czujnikowi temperatury, bo włączał sie za późno i za krótko i parę razy wywaliło mi wodę.
Przeciągnałem kabel do kabiny i przed czasem właczam recznie, bo w mieście b.chetnie sie przegrzewa. Akumulator 45 Ah. Mało nim jeżdze - 2000 km rocznie - bo niestety boje sie, że padnie na glebę na trasie. A najciekawsze, że od 3 lat juz kilka osób zechciało go ode mnie kupić.
-
Czarny exclusive 2.5td 96r. Ma u mnie dożywotni pobyt.
-
Jestem wciąż ( właśnie minęło 10 lat i jeden miesiąc od zakupu ) użytkownikiem XM jak w profilu. Daje radę w codziennej eksploatacji, a nawet ostatnio dostał nówkę skórę na kierownicę ;). Poezja
-
2.9 V6 24v manual 1998r Exclusive grafitowy, tak jak u kolegi Piotra Koli przez zimę stoi w garażu, szkoda mi nim jeździć w zimie
-
Mój się sprzedał w poniedziałek :(
-
Mój się sprzedał w poniedziałek :(
Jak sprzedałem moją starą xantię z 93-go, łza kręciła mi się w oku, a żona jakiś czas się nie odzywała ...
-
Granatowy hatchback V6 1998 w Lubinie. Jeździ, czasem stoi na kanale w celu dalszych napraw ;)
-
Ja jeszcze mam ale od 2 lat jeździ raz w tygodniu stoi niestety pod blokiem i powoli popada w ruinę.
-
Panowie, a kto to się serwisuje u Vorbrodta na Jubilerskiej w W-wie :)
Zielone kombi na blachach WF od paru dni stoi i stoi... i wyjechać nie może...
-
Ja jeszcze mam ale od 2 lat jeździ raz w tygodniu stoi niestety pod blokiem i powoli popada w ruinę.
To tak jak mój... Niestety nie mam warunków żeby przy nim coś grubszego zrobić.