Z tego co doszukałem się w necie, to silnik RHS był wyposażony w filtr FAP. A silnik RHZ był pozbawiony tegoż filtra. Obydwa silniki są identyczne, różnica występuje w sterowniku silnika EDC15C2, oraz osprzęcie.Sam też posiadam silnik RHS z 2003 roku i byłem zainteresowany tą różnicą.Obydwa silniki są na wtryskach BOSCH, różnią się tyko selekcją: 1,2,3, lub XYZ. Nie powinno się ich mieszać.Wszystkie cztery jednej selekcji. Parametry te trzeba przestawić w sterowniku silnika,czyli ECU, tzn selekcja wszystkich czterech, za pomocą znanego programu LEX. Sterownik silnika ECU w silniku RHS dodatkowo obsługuje domieszkowanie płynu EOLYS do paliwa oraz wypalanie filtra cząstek stałych.Różnica w osprzęcie to miedzy innymi dodatkowe klapy w intercooler, które się zamykają podczas wypalania filtra FAP oraz czujnik różnicy ciśnień filtra. Myślę że jasno to wyjaśniłem.