Co było robione:
1. przegląd klimy (dobicie i odgrzybianie)
2. Nowe tłumiki stare całkowicie się rozleciały (są założone od Sigmy)
3 Nowa sfera (kupiona u Zoraka,przód prawa strona)
4. Łożysko przednie ( nie pamiętam które)
5 Końcówki drążków
6. Naprawiony komputer HA
7. Chyba był robiony alternator i rozrusznik (ale głowy za to nie dam ;-))
Co do roboty:
1.Sprawdzić, dobić gruchy (ostatni raz były sprawdzane parę lat temu)
2. Sprawdzić "prądniczkę" (komputer HA cały czas łapie błąd) Pewnie zaśniedziałe styki
3. Jak lubisz ciszę wymień tłumiki ;-)
4. Załatać dziurę w progu od nadkola (standard we wszystkich XM-ach)
5. Wyregulować Blosa (nie zdążyłem bo znajomy ma uszkodzony analizator spalin)
6. Wymienić olej w silniku
7. wymienić podporę z prawej strony (jest zregenerowane, ale słabo bo już nie było za bardzo co regenerować bo guma całkowicie się rozpadła) Rozlecieć się nie rozleci , ale warto to zrobić
8. Jak jesteś estetą to napraw siedzenia (tył foteli bo się rozlazło) i możesz pomalować tylni błotnik. Autko miało lekki wjazd z boku. Był malowany błotnik ale spaprany (zacieki) W takim stanie było już kupione
9. Sprawdzić przedni zawór HA (ktoś chyba przy nim coś majstrował)
To tak na szybko, co pamiętam jak sobie przypomnę to napiszę. Generalnie autko poprzedniego właściciela nigdy nie zawiodło (raz tylko padł termostat w trasie)