Klub Cytrynki
Francuskie.pl - Twoja codzienna
porcja aktualności na temat marki Citroen

Autor Wątek: Wspomaganie kierownicy[MKIII]  (Przeczytany 1900 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Damian Iwaszkiewicz

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 348
  • Skąd: Wejherowo
  • Posiadany samochód: Citroen C5 III,1.6HD,Renault Laguna III 2.0 dci
  • Miejscowość: Wejherowo
Wspomaganie kierownicy[MKIII]
« dnia: Kwiecień 29, 2013, 20:28:17 »
Witam.Po roku bezawaryjnego użytkowania C5 [III] pojawił się problem ze wspomaganiem kierownicy,zaczęło ubywać płynu,oczywiście pod samochodem pojawiły się plamy.Póki co jestem umówiony na zlokalizowanie nieszczelności ale wstępna diagnoza powala mnie na kolana,pompa wspomagania lub zawór,naprawa powyżej 1 tyś zł :(
Ktoś z kolegów przerabiał ten temat ?
Dla jasności podaję iż płyn do wspomagania(zwykłe zawieszenia) to FLUIDE DA-cena w ASO to 68 zł/l,w sklepach Total FLUIDE DA z tą samą specyfikacją PSA S 71 2710 cena ok 40 zł.

Offline Irek Bommersbach

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 2 029
  • Skąd: Sosnowiec
  • Posiadany samochód: C crosser 2010, 2.2hdi
  • Miejscowość: Sosnowiec
Re: wspomaganie kierownicy
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 29, 2013, 20:54:58 »
Z dobrego serca - proponuję uzupełnić prefix bo będzie "żdziwko" :)

Offline Adam Ignacyk

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 243
  • Skąd: Częstochowa
  • Posiadany samochód: citroen c5 mkIII kombi 2,0HDI automat Exclusive 2009
  • Miejscowość: Częstochowa
Re: Wspomaganie kierownicy[MKIII]
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 30, 2013, 00:51:04 »
tak naprawdę nie piszesz jakie masz objawy awarii a tylko że masz wyciek. Jeśli tylko wycieka to uszczelnić i po kłopocie.

Offline Damian Iwaszkiewicz

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 348
  • Skąd: Wejherowo
  • Posiadany samochód: Citroen C5 III,1.6HD,Renault Laguna III 2.0 dci
  • Miejscowość: Wejherowo
Re: Wspomaganie kierownicy[MKIII]
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 30, 2013, 22:09:13 »
Zauważyłem iż wspomaganie zaczęło głośno pracować,po dolaniu płynu wszystko wróciło do normy.Mechanik stwierdził iż w C5 we wspomaganiu nie ma co uszczelniać,trzeba wymienić jakiś zawór będź przekładnię,stąd moje obawy.