Marcin Ilcewicz napisał:
oficjalnie chyba się nie pojawił ZX 2.0 CT ale Paweł H. widział kiedyś takiego na ogłoszeniu. Moc 150KM, nie wiem jaki moment no ale na pewno tak samo jak w XM. Myślę, że jednak V6 to lepsze rozwiązanie, przede wszystkim za kulturę pracy, niższe obroty i cichy pomruk.
Ja tam jestem zwolennikiem wysokich obrotów i ryku silnika
Jak juz ktos napisal, V6 jest ciezkie, na pewno prowadzenie by zostawialo troche do zyczenia, no chyba ze ma byc szybki na prostych
Ja bym u siebie widzial taki silnik jak byl w Peugeocie 405 T16 200KM, z tym ze tam bylo 4x4 i tu moglby byc problem, abstrachujac od tego ze taki silnik dostac jest bardzo ciezko.
Moj wujek mial ponad 10 lat temu takiego Peugeota, jezdzilem tym, jako pasazer jeszcze
. Chcial bym takiego miec, ale dostac takie cos w calosci tez nie jest latwo... no i cena raczej spora.
No i 405 T16 ma jedna fajna rzecz z Citroena, z tylu ma zawieszenie hydro, regulacja wysokości w bagazniku
.