Faktycznie, aby wypiąć te przewody należy jednocześnie z obu stron ścisnąć przewód za zieloną albo białą opaskę, schodzi bez problemu.
Potem pojawia się kolejny problem jak odkręcić tą gigantyczną nakrętkę. Czytałam na forum, że należy ją po prostu potraktować młotkiem i przecinakiem albo nacinać...
Otóż znalazłam lepszy sposób i do tego nie potrzeba większej siły:)
Wystarczy niewielka blondynka do tego by to odkręcić
Sposób prosty: wykorzystać zasadę dźwigni
Każdy ma coś w garażu żeby odkręcić tą opaskę
Dla mnie przydały się stare obcęgi, ścisk stolarski i stary pilnik, który posłużył jako dźwignia
(patrzcie foto)
Efekt?
15 minut i pompa jest na wierzchu.
Nie wiem za co mechanicy w Gorzowie zawołąli ode mnie od 150 zł w górę.
U mnie okazało się że sitko, które znajduję się w dolnej części pompy było całkowicie zatkane śmieciami.
Miałam nadzieję, że po jego oczyszczeniu pompa zacznie działać.
Niestety się nie udało, może gdybym wcześniej oczyściła sitko pompa jeszcze by żyła...
Dobrze radzę od czasu do czasu tam zajrzeć, szczególnie jak auto czasem przerywa bo takie objawy u mnie początkowo były a komputer nie pokazywał żadnych błędów.
Teraz czeka mnie koszt zakupu nowej ok 400 zł.
A kasę zaoszczędzoną na wymianie mogę przeznaczyć na zupełnie co innego