Witaj na forum Piotrze.
Mogę tylko tyle powiedzieć, że olej Volvo już jest sprawdzony przez wiele osób, zaś o tego GMa ktoś ostatnio pytał i miał go zalać, ale już potem się nie odzywał, więc co do praktyki to wiadomo tylko tyle, czyli nic.
Natomiast niezbitym faktem jest to, że jest to jak najbardziej olej AW-1 przeznaczony do tej konkretnie skrzyni (zwanej tam AF40), więc trudno sobie wyobrazić by mogły z nim być jakieś kłopoty (bo przecież setki tysięcy aut GM z tymi skrzyniami zapewne na nim jeżdżą), szczególnie jeśli będziesz robić wymianę dynamiczną, a więc NIE będziesz mieszał olejów, co w zasadzie mogłoby być jedynym potencjalnym źródłem jakichś problemów...
Jedyne czego bym się ewentualnie obawiał to to, że to rzeczywiście jest olej mineralny, a więc potencjalnie o nieco innej trwałości niż syntetyk. Pytanie brzmi, czy nie starzeje się w innym tempie. Jeśli tak, to istnieje możliwość, że skrzynie w autach GM mogą mieć nieco inne oprogramowanie w tym zakresie (np. inny algorytm zwiększania licznika zużycia oleju) - w takim przypadku wlanie tego oleju do skrzyni w aucie PSA (gdzie standardowo stosowany jest syntetyk) mogłoby powodować rozjeżdżanie się licznika z faktycznym zużyciem oleju, bo olej mineralny zużywałby się szybciej niż naliczałby to licznik, a więc skrzynia by się do tego źle dostosowywała. To tylko hipoteza, ale nie wykluczona.
Ponadto, też ze względu na to że to olej mineralny, być może należałoby go częściej zmieniać. Należy więc przekalkulować, czy lepiej nalać tańszy mineralny i częściej zmieniać, czy dołożyć do syntetyka (np. Volvo) i mieć spokój na dłużej.