Świece wymienione przy okazji innej naprawy (były jak na dłoni).
Przy 187kkm wykręciły się bez problemu. Jak że dostęp trudny zdecydowałem się na pełny pakiet tj robocizna i części ASO (bo to jak w przypadku np. rozrządu gdy damy ASO nasze części i coś pójdzie nie tak... to ASO wyprze się wszystkiego zawalając problem na jakość dostarczonych przez klienta części a dostawca części powie że wina montażu ASO. Koło się zamyka ale problem zostaje).
Dla potomności: Fabryczne świece dla 2.2HDi BiTurbo 173KM to NGK - YE08 - (11V K84A).
Nowe jak widać citroenowskie takze sygnuje NGK (patrz foto) - NGK YE08 5960.G6
Dziwi mnie tylko jedno - w np. silnkach JTD/mJTD spaloną świeca jest sygnalizowana mruganiem kontrolki świec żarowych oraz komunikatem - przyznać należy że dzieki temu możemy w porę zareagować. A tu błędów na desce brak... Ot taka widzę polityka silników HDi. Co dziwi bo brak grzania świec nie sprzyja ekologii tj paliwo gorzej się spala przy zimnym starcie a i zapycha sadzą szybciej FAP'a, silnik pracuje nierówno etc (naturalnie przy niskich temp. otoczenia).