Klub Cytrynki

Samochody => C5 => MK I => Wątek zaczęty przez: Karol Rutkowski w Listopad 30, 2010, 07:31:49

Tytuł: [Mk I] padł immo
Wiadomość wysłana przez: Karol Rutkowski w Listopad 30, 2010, 07:31:49
Witam. Mam problem, padł mi immow moim c5 2,2 hdi 2002 r.! Cały czas krzyczy błąd "Engine immobiliser fault". Dodam, że nie mam żadnej karty z kodami.Co mam robic?Pomóżcie....


Był kumpel i próbowaliśmy go odpalić na kable, aku padnięty.Może tu coś?
Tytuł: Re: [Mk I] padł immo
Wiadomość wysłana przez: Emil Uzunow w Listopad 30, 2010, 08:01:01
A w jakiej sytuacji to się stało ?
Na początek odłączyłbym akumulator, żeby się zastanowił nad swoim zachowaniem :)
Po takim zabiegu i u mnie pojawia się komunikat EIF. Wtedy należy zamknąć samochód kluczykiem, bądź z pilota (Nie zawsze na początku daje się zamknąć go z pilota.). Jak już zamkniesz auto to otwórz je z pilota i wtedy spróbuj go odpalić. U mnie takie operacje po odłączeniu aku zawsze się sprawdzają.
Tytuł: Re: [Mk I] padł immo
Wiadomość wysłana przez: Karol Rutkowski w Listopad 30, 2010, 08:05:33
Niechcący przekręciłem stacyjke na biegu i od tego momentu są te wariacje, a do tego teraz jeszcze aku chyba padl od kręcenia.


Odłączyłem aku na kilkanaście minut jak sugerowałeś, jest całkowicie padnięty i do tego teraz krzyczy błędy esp, hamulców, immo i airbagów.
Tytuł: Re: [Mk I] padł immo
Wiadomość wysłana przez: Maciej Jaroszewski w Listopad 30, 2010, 08:41:49
Jeśli jak piszesz aku jest padnięty, to na 99% jest to jego wina. Takie komunikaty o immo miałem jak mój aku był słaby ale jeszcze całkiem dobrze kręcił. Jednak wtedy jego wydajność jest niewielka i obciążenie rozrusznikiem powoduje spore spadki napięcia skutkujące błędami elektroniki. Najlepiej byłoby zacząć od wymiany aku, a przy początku zimy to i tak będzie pewnie potrzebne.
Tytuł: Re: [Mk I] padł immo
Wiadomość wysłana przez: Michal Wladyniak w Listopad 30, 2010, 09:00:25
za małe napięcie i BSI głupieje , wymień aku i problemy znikną
Tytuł: Re: [Mk I] padł immo
Wiadomość wysłana przez: Emil Uzunow w Listopad 30, 2010, 09:53:06
Dokładnie, musisz jechać po nową bateryjkę...
Tytuł: Re: [Mk I] padł immo
Wiadomość wysłana przez: Karol Rutkowski w Listopad 30, 2010, 09:54:51
Przyjechał mechanik, podpiął pod swój aku kablami i kręcił aż załapał. Mówi, że być może paliwo zamarzło. Zabrał do siebie na warsztat, zobaczymy co będzie za kilka godzin. Co do aku to pewnie będę musiał zwymienić. Tak na marginesie, mam aku Varty i coś mi się wydaje, że nie był wymieniany od nowości - auto jest z Belgii i na aku są jakieś dziwne napisy - myślę, że po belgijsku ;d
Tytuł: Re: [Mk I] padł immo
Wiadomość wysłana przez: Grzegorz Sługocki w Listopad 30, 2010, 14:58:20
No Varta szła na pierwszy montaż to pewnie oryginał więc biedaczek już przeżył swoje i należy mu się odpoczynek :).Pozdro
Tytuł: Re: [Mk I] padł immo
Wiadomość wysłana przez: Michal Wladyniak w Listopad 30, 2010, 17:35:01
Az dziwne ze tyle wytrzymal :)
Tytuł: Re: [Mk I] padł immo
Wiadomość wysłana przez: Michal Wladyniak w Listopad 30, 2010, 17:35:01
Az dziwne ze tyle wytrzymal :)
Tytuł: Re: [Mk I] padł immo
Wiadomość wysłana przez: Karol Rutkowski w Listopad 30, 2010, 19:06:04
Autko odebrane. Mechanik podpiął pod komputer i okazało się, że to przekaźnik świec żarowych i po nitce do kłębka doszli do samych świec, które wymienili. Aku oczywiście też nowy.No i teraz trzeba zobaczyć co to będzie dalej...
Tytuł: Re: [Mk I] padł immo
Wiadomość wysłana przez: Emil Uzunow w Listopad 30, 2010, 19:57:06
Cytuj

Michał Władyniak napisał:
Az dziwne ze tyle wytrzymal :)


Moja cytryna jest z 2001r. a aku byl z 2002 roku :) wymieniony w marcu tego roku :)