Witam
mam problem z klapami nawiewu(C5 2007 rok) - obydwie strony ,
klapy były już kiedyś naprawiane w serwisie, wersja wzmocniona.
Zapoznałem się z tym tematem szczegółowo na Naszym forum.
Skłaniam się ku opcji naprawy chałupniczej, która była już wielokrotnie opisywana.
Mam pytanie do praktyków: czy można to robić więcej niż 1x, tzn czy obudowa zniesie ponowne rozcinanie i sklejanie, bo usterka, statystycznie wcześniej czy później wraca?
Rozumiem, że poza brakiem smarowania gniazd , przyczyną urwania klap jest duży moment obrotowy serwomechanizmu ( problem z prawidłowym działem ograniczników obrotu ), pytanie czy ktoś próbował poprawić fabrykę w tym zakresie, np. zastosować układ odłączający napięcie przy przeciążeniu prądowym, jak klapa dojdzie do koca zakresu regulacji?
Jeśli jest ktoś chętny do współpracy w zakresie naprawy z dolnośląskiego, Legnicy, to proszę o kontakt, myślę że moglibyśmy się dogadać, bo ja manualnie średnio zręczny jestem
Pozdrawiam wszystkich Paweł