Klub Cytrynki
Francuskie.pl - Twoja codzienna
porcja aktualności na temat marki Citroen

Autor Wątek: 2.0 HDI RHR nie odpala  (Przeczytany 8127 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Damian Grzejka

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 102
  • Posiadany samochód: Citroen C5 X7 2.0 HDI 136KM
  • Miejscowość: Piaseczno
2.0 HDI RHR nie odpala
« dnia: Styczeń 07, 2019, 02:57:14 »
Wiatm,
Mam problem z odpaleniem auta. Wogóle nie chce odpalić.

Przedtem z tydzień temu zgasł mi raz na światłach po raz pierwszy, na wolnych obrotach. Po tym miał dziwną, cięzką pracę na wolnych obrotach, potrafił zgasnąć ale to się zmieniało. Dziś jak jechałem wiczorem podcza jazdy lekko szaprnął, ale ogólnie ok, przyśpieszenie moc, spalanie.
Wróciłem do garażu i postanowiłem sprawdzić cz zawór regulacji paliwa w CR się nie poluzował czy wtyczka sidzi dobrze (wymieniałem go z 2 miesiące temu na oryginał.Jak tylko dotknąłem ręką okolice kabelków zaczeło się grzechotanie wtryskiwaczy, czyli coś z kabelkami, próbowałem wyszukać ręką co może być uszkodzone bo silnik reagował różnie i często gasł więc nie było to idealnie płynne szukanie. Efekt był taki, żę jak poruszyłem lekko kabelek od czujknika ciśnienai paliwa to zaczynało się grzechotanie.
Teraz nie chce odpalić wogóle, Pochodzi z sekundę i gaśnie. Robiłem test regulatora w diagbox i brzęczy. Czyli dostaje zasilanie. Podczas odpalania na chwilę ciśnienie zmierzone osiąga wartość ciśnienia zadanego. Czyli mierzy ciśnienie w pompie.
Ogólnie nie mam pomysłu, oderwałem izolację z kabelkóe czujnika ale wyglądają ok.
Jedyny błąd jaki wystkakuje to p1210. Nie pojawia się on od razu po odpaleniu, raczej po ok 10-15minutach i wielokrtoności prób odpalenia.
Jakieś sugestie? Jakie powinno byc napiecie na stkach kostki od regulatora cisnienia przy wlaczonym zaplonie?
« Ostatnia zmiana: Styczeń 07, 2019, 06:46:10 wysłana przez Damian Grzejka »

Offline Andrzej Makowski

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 5 096
  • Skąd: Warszawa
  • Posiadany samochód: C5A 1.6PT/EAT8, C4 Picasso II 2.0 BlueHDi/EAT6
  • Zainteresowania: DIY
  • Miejscowość: Warszawa
Odp: 2.0 HDI RHR nie odpala
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 07, 2019, 08:58:01 »
Zweryfikuj dobrze wtyczki regulatora i czujnika bo przy wymianie jest ciasno i uszkodzenie wtyczek może być prawdopodobne. Objawy mi osobiście bardziej pasują do regulatora bo takie miałem jak był uszkodzony ale nie spotkałem się z uszkodzeniem czujnika więc może jest podobnie.
To jest moja opinia w dniu dzisiejszym dlatego zastrzegam sobie prawo do jej zmiany w dowolnym i dogodnym dla mnie terminie

Offline Damian Grzejka

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 102
  • Posiadany samochód: Citroen C5 X7 2.0 HDI 136KM
  • Miejscowość: Piaseczno
Odp: 2.0 HDI RHR nie odpala
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 07, 2019, 09:37:26 »
Jak można się domyślić wczoraj rozładowałem akumulator dziś jest pod prostownikiem. Nadal nie chce odpalić, ale pojawił się nowy błąd, nie wiem czy jest spowodowany eco mode, raczej nie. Błąd P0215 obwodu przekaźnika zasilania układu wtryskowego (stopień 1).Bardzo chciałbym aby to była wtyczka regulatora ciśnienia na pompie, ale wykonując testy przez DiagBox regulator brzęczy, czyli zasilanie na nim jest, co nie oznacza, że nie jest uszkodzony.Zmierzyłem napięcie na pinach wtyczki regulatora ciśnienie paliwa między minusem akumulatora i wyszło mi na jednym pinie wtyczki 6v, na drugim napięcie akumulatora czyli 12v.. tak powinno być?Mam stary regulator, pewnie zaraz się zbiorę i podmienię. Stary przed wymianą odpalał bez problemu ale było słychać grzechotanie przy przyśpieszaniu więc chociaż powinien zaskoczyć. Sprawdzę też czy paliwo dostaje
« Ostatnia zmiana: Styczeń 07, 2019, 09:42:03 wysłana przez Tomasz Hudy »

Offline Damian Grzejka

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 102
  • Posiadany samochód: Citroen C5 X7 2.0 HDI 136KM
  • Miejscowość: Piaseczno
Odp: 2.0 HDI RHR nie odpala
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 07, 2019, 12:38:46 »
Maly progres. Kobieta jednak umie naprawic.
Zabralem zone zeby krecila rozrusznikiem. Ja w tym czasie poruszalem kabelkami przy pompie i po paru razach odpalil.
Nie wiem o co chodzi, po opaleniu znow zaczalem macac kabelki i w pepwnym momencie bardzo glosno zaczal chodzic jakby nie dostawsl paliwa poscilem kable i znow ok. od tej pory chodzi dobrze.
Jedna rzecz mnie zastanawia, jak przykladam reke w poblizu pompy i regulatora to czuje delikatny podmuch powietrza i nie mam pojecia iskad sie bierze. Nie wymacalem nic co bym mogl zatkac ani zrodla podmuchu. Po prostu cos delikatnie dmucha. Bardziej czuc jak zwilzylem reke jednak bez rezultatu. Pompa wtryskowa wyrzuca powietrze? ma jakis zawor ?.

Offline Tadeusz Garbacik

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 688
  • Skąd: Lubin
  • Posiadany samochód: C5 X7 2.2 HDI 204, P308 2.0 HDI RHR,
  • Zainteresowania: motoryzacja
  • Miejscowość: Lubin
Odp: 2.0 HDI RHR nie odpala
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 07, 2019, 13:15:59 »
Jak można się domyślić wczoraj rozładowałem akumulator dziś jest pod prostownikiem. Nadal nie chce odpalić, ale pojawił się nowy błąd, nie wiem czy jest spowodowany eco mode, raczej nie. Błąd P0215 obwodu przekaźnika zasilania układu wtryskowego (stopień 1).Bardzo chciałbym aby to była wtyczka regulatora ciśnienia na pompie, ale wykonując testy przez DiagBox regulator brzęczy, czyli zasilanie na nim jest, co nie oznacza, że nie jest uszkodzony.Zmierzyłem napięcie na pinach wtyczki regulatora ciśnienie paliwa między minusem akumulatora i wyszło mi na jednym pinie wtyczki 6v, na drugim napięcie akumulatora czyli 12v.. tak powinno być?Mam stary regulator, pewnie zaraz się zbiorę i podmienię. Stary przed wymianą odpalał bez problemu ale było słychać grzechotanie przy przyśpieszaniu więc chociaż powinien zaskoczyć. Sprawdzę też czy paliwo dostaje

Tam jest generowany sygnał PWM. Pomiar należy wykonać pomiędzy dwoma pinami wtyczki. Dodatkowo cyfrowy miernik może tego nie zmierzyć

Offline Rafal Kopyto

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 291
  • Skąd: Gent
  • Posiadany samochód: C5 III
  • Miejscowość: Gent
Odp: 2.0 HDI RHR nie odpala
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 08, 2019, 08:28:57 »
Dobry filmik opisujący analizę PWM: https://youtu.be/6dKFy2MHnN0

Offline Wojciech Deska

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 118
  • Skąd: Nowa Wieś Lęborska
  • Posiadany samochód: CITROEN C5 2,0 HDI CITROEN C3 1,4 KFV
  • Miejscowość: GDYNIA
Odp: 2.0 HDI RHR nie odpala
« Odpowiedź #6 dnia: Grudzień 27, 2021, 18:31:41 »
Dzień dobry
Podepnę się. Moja C5 2,0 hdi RHF 140 KM zgasła w czasie jazdy o nie chce odpalić. "Magiczne pudełko" pojazało trzy błędy:  P1351 - obwód świec żarowych,  P1164 i P1166 oba wskazują na obwód wysokiego ciśnienia paliwa, podgląd parametrów pokazał ciśnienie paliwa na rozruchu 150 do 160 MPa, co oznacza 1600 barów. To jest maksymalna wydajność pompy WC, Czy go oznacza uszkodzony lub zatkany lub zacięty regulator ciśnienia paliwa?  A może coś innego?  Pomóżcie, bo to już drugie moje auto, które stoi niesprawne...
Najbardziej arystokratyczna
rzecz na świecie to

JECHAĆ  DOSTOJNIE

Offline Bartłomiej Drużbiak

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 030
  • Skąd: Kalisz
  • Posiadany samochód: C5 X7 2010 163KM FAP, C4 1.6 HDi 3D
  • Zainteresowania: HYDRO :D
  • Miejscowość: Kalisz
Odp: 2.0 HDI RHR nie odpala
« Odpowiedź #7 dnia: Grudzień 27, 2021, 20:28:51 »
Urwany grzybek od egr

Offline Sylwester Maciejczuk

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 351
  • Skąd: Radzymin k.Warszawy
  • Posiadany samochód: Była Xantia 2.0 CT Activa 96 jest Xantia 1.8 16V 98
  • Zainteresowania: motoryzacja elektronika
  • Miejscowość: Radzymin k.Warszawy
Odp: 2.0 HDI RHR nie odpala
« Odpowiedź #8 dnia: Grudzień 28, 2021, 11:24:28 »
Ciśnienie przy rozruchu powinno być poniżej 30 MPa .Przy 160 MPa sterownik nie uruchomi silnika .
Masz problem prawdopodobnie z zaworem regulacyjnym ciśnienia paliwa,może jest brak sterowania lub jest  zanieczyszczony i zablokowany .
Możesz  sprawdzić "Magicznym pudełkiem" czy pracuje,powinien brzęczeć .
Sprawdź wtyczkę ,przewody może coś nie styka .Rezystancja zaworu to kilka ohm.


Pozdrawiam.

Offline Wojciech Deska

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 118
  • Skąd: Nowa Wieś Lęborska
  • Posiadany samochód: CITROEN C5 2,0 HDI CITROEN C3 1,4 KFV
  • Miejscowość: GDYNIA
Odp: 2.0 HDI RHR nie odpala
« Odpowiedź #9 dnia: Grudzień 28, 2021, 11:31:26 »
To moje "magiczne pudełko" kosztowało 40 zeta i łączy się z darmową aplikacją na smerfonie.
Jedynie odczytuje parametry, a i to nie wszystkie...
Swoją drogą, czy możliwe jest uzyskanie takiego ciśnienia paliwa w czasie kręcenia rozrusznikiem?
Czy może czujnik ciśnienia paliwa jest uszkodzony? (próbuję sterować w stronę taniej opcji)
Najbardziej arystokratyczna
rzecz na świecie to

JECHAĆ  DOSTOJNIE

Offline Maciej Dudziak

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 504
  • Skąd: Międzybrodzie Żywieckie
  • Posiadany samochód: Citroen C5 X7 2.0HDI 163km 2009r.
  • Miejscowość: Międzybrodzie Żywieckie
Odp: 2.0 HDI RHR nie odpala
« Odpowiedź #10 dnia: Grudzień 28, 2021, 11:34:49 »
Pierwsze może warto przepatrzec wiązki i kostki bo skoro pokazuje takie ciśnienie to albo uszkodzony czujnik albo przerwany obwód. Na początek można by nawet na jakąś używkę podmienić.

Offline Wojciech Deska

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 118
  • Skąd: Nowa Wieś Lęborska
  • Posiadany samochód: CITROEN C5 2,0 HDI CITROEN C3 1,4 KFV
  • Miejscowość: GDYNIA
Odp: 2.0 HDI RHR nie odpala
« Odpowiedź #11 dnia: Grudzień 28, 2021, 14:45:24 »
W uzupełnieniu, bo w ferworze walki uciekło:
to nie pierwszy raz zgasł.
Pierwszy raz zgasł w czasie jazdy jakiś dwa miesiące temu.
Ot - tak - sobie zgasł, bez objawów, kapryszenia, podrygiwania,
po prostu jechał i zgasł. Siłą rozpędu dotoczyłem się do miejsca
przy ulicy i zaparkowałem. Rozrusznik kręcił, ale silnik nie odpalał.
Pojawił się komunikat o niesprawności hamulca elektrycznego
postojowego, chociaż ten działał bez zarzutu. Dość szybko pojawił
się ECOMONY MODE ACTIVE. Ale to może przez to, że aku ma 4 lata.
Następnego dnia odpalił, co prawda z ikonką "helikopterka", ale
do domu dojechałem. Podłączyłem moje "magiczne pudełko" za 4 dychy
i na darmowej aplikacji na smerfonie odczytałem błędy P0336, P1351, P1166
i P1164, które po skasowaniu i ponownym kilkakrotnym odpaleniu
nie powróciły. Potem po dobrym miesiącu auto zgasło w czasie jazdy
ponownie, ale po zatrzymaniu auta na skraju ulicy odpalił za pierwszym
 razem. Ikomka czek zapaliła się i zgasła po kilkakrotnym uruchomieniu
silnika. Znowu te same błędy i znowu nie powróciły po skasowaniu.
Kilka dni temu auto znowu zgasło w czasie jazdy i tym razem już nie daje
 się uruchomić. Błędy P1164 i P1166 po skasowaniu i próbie uruchomienia
wracają. Odczyt parametrów pokazuje, że ciśnienie paliwa wynosi zero na
spoczynku, przy próbie uruchomienia szybko wzrasta do 150 a nawet 160 Mpa,
co stanowi maksimum wydajności pompy WC., a potem średnio szybko opada do zera.
Najbardziej arystokratyczna
rzecz na świecie to

JECHAĆ  DOSTOJNIE

Offline Piotr Puścian

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 8 055
  • Skąd: Sokołów Podlaski
  • Posiadany samochód: C5 FL 2.0 16V (RFJ) LPG + skrzynia 20MB06 + C-Nomade V2
  • Miejscowość: Sokołów Podlaski
Odp: 2.0 HDI RHR nie odpala
« Odpowiedź #12 dnia: Grudzień 28, 2021, 15:38:52 »
Nie wiem czy dobrze kojarzę silnik... Ale chyba tam wiązka od czujnika ciśnienia idzie w dół w stronę rozrusznika. Lubi się w tamtych okolicach przetrzeć przewód.

Offline Wojciech Deska

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 118
  • Skąd: Nowa Wieś Lęborska
  • Posiadany samochód: CITROEN C5 2,0 HDI CITROEN C3 1,4 KFV
  • Miejscowość: GDYNIA
Odp: 2.0 HDI RHR nie odpala
« Odpowiedź #13 dnia: Grudzień 28, 2021, 20:59:22 »
Zaglądnąłem pod maskę do czujnika i jego kabelek łączy się z kilkoma innymi i idzie wiązką w stronę dolotu powietrza. Nie wygląda wcale na szarpany czy targany...  Ale znalazłem koło tego czujnika jakiś luźny wężyk od chyba podciśnienia, który idzie sobie wokół silnika i dochodzi albo do pompy próżniowej, albo do jakiegoś regulatora ciśnienia (chyba) z żółtym kapturkiem znajdującego się za silnikiem, blisko czujnika położenia wałka rozrządu. Nagrałem filmik smerfonem i po uważnym przeglądnięciu znalazłem miejsce, do którego ten wężyk jest/był/powinien być podłączony. To jest jakaś czarna puszka o prostokątnym kształcie, czarna, z wolnym króćcem, jest ona koło rury wlewu oleju, zasłonięta wiązką przewodów włożoną do plastykowej jakby rynny, prowadzącej obok rury dolotu powietrza pod kolektorem dolotowym. Jutro spróbuję ten wężyk włożyć na ten króciec i zobaczymy.
Najbardziej arystokratyczna
rzecz na świecie to

JECHAĆ  DOSTOJNIE

Offline Jarek Malecki

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 40
  • Posiadany samochód: C5 X7 2.0 HDi RHR
  • Zainteresowania: elektronika
  • Miejscowość: Bydgoszcz
Odp: 2.0 HDI RHR nie odpala
« Odpowiedź #14 dnia: Grudzień 28, 2021, 23:35:09 »
Widzę, że miałeś błąd P0336. U mnie też ten błąd pojawił się wraz z P1166. Auto gasło mi losowo (bez kontrolki check i błedu P0336), później był już check engine na blacie. Wymiana czujnika obrotów wału rozwiązała problem. Sensor ma oznaczenie 1920.GJ, ja zamontowałem zamiennik Hella 6PU009146741. Może warto się mu przyjrzeć/podmienić na próbę na inny.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 28, 2021, 23:58:30 wysłana przez Jarek Malecki »

Offline Bartłomiej Drużbiak

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 030
  • Skąd: Kalisz
  • Posiadany samochód: C5 X7 2010 163KM FAP, C4 1.6 HDi 3D
  • Zainteresowania: HYDRO :D
  • Miejscowość: Kalisz
Odp: 2.0 HDI RHR nie odpala
« Odpowiedź #15 dnia: Grudzień 29, 2021, 00:46:54 »
Wężyk podciśnienia to prawdopodobnie połączenie między akumulatorem podciśnienia a zaworem sterującym geometrią turbo, tak wnioskuję po opisie jego przebiegu.
A co do odpalania odepnij wąż dolotowy i spróbuj na plak, jak zagada to winny czujnik albo regulator na pompie, jak nie to odkręcić rurę metalową wchodzącą do dolotu z prawej strony, to jest rura od egr i odsunieta nią na bok żeby nie pierdziala w dolot odpal, jak działa to urwany grzybek egr czyli wada konstrukcyjna tego modelu, jak grzybek się urwie to całe spaliny idą do dolotu, auto się dusi spalinami i nie odpali za nic w świecie.
Najprostsza linia bez oporu bo turbo hamuje, fap hamuje a do dolotu nie ma nic na przeszkodzie.
Powodzenia

Offline Wojciech Deska

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 118
  • Skąd: Nowa Wieś Lęborska
  • Posiadany samochód: CITROEN C5 2,0 HDI CITROEN C3 1,4 KFV
  • Miejscowość: GDYNIA
Odp: 2.0 HDI RHR nie odpala
« Odpowiedź #16 dnia: Styczeń 11, 2022, 20:13:30 »
Na wstępie - podłączyłem ten luźny wężyk do króćca, którego widziałem pod wlewem oleju.
Wynik tego taki, że silnik gaśnie "łagodnie", bo bo bez tego wężyka strasznie :twardo"gasł.
Żeby nie było, przed unieruchomieniem gasł "łagodnie", więc to chyba ja go ściągnąłem
przy grzebaniu.....


Teraz do dobrych wiadomości:
Już od kilku dni auto jeździ i odpala na widok kluczyka.
Powodem niesprawności było - NIEWIADOMOCO.
W chwili zgaśnięcia wskaźnik paliwa pokazywał dość co-nieco
powyżej rezerwy. W mirę upływu czasu i prób naprawienia-odpalenia
wskazówka opadała i zaświeciła się dioda rezerwy.
Najpierw dolane było 5 litrów paliwa i silnik zaczął odpalać,
ale dalej świeciła rezerwa. Potem natychmiast pojechałem zatankować
i tu zaskoczenie: pistolet odbił po nalaniu 50 litrów z małym ogonkiem.
Zbiornik ma pojemność 70 litrów, więc nawet przed dolaniem tej piątki
było w nim jeszcze ok. 15 literków.

Na szczęście dzięki pomocy forumowicza z tego klubu mam już DiagBoxa
we w miarę nowej wersji i jutro (albo pojutrze, jak praca pozwoli)
zabieram się do konkretnego prześwietlenia auta, dam znać, co i jak.
Najbardziej arystokratyczna
rzecz na świecie to

JECHAĆ  DOSTOJNIE

Offline Bartłomiej Drużbiak

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 030
  • Skąd: Kalisz
  • Posiadany samochód: C5 X7 2010 163KM FAP, C4 1.6 HDi 3D
  • Zainteresowania: HYDRO :D
  • Miejscowość: Kalisz
Odp: 2.0 HDI RHR nie odpala
« Odpowiedź #17 dnia: Styczeń 12, 2022, 09:48:55 »
Jak otwierałeś korek wlewu to nie słyszałeś sykniecia?

Offline Wojciech Deska

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 118
  • Skąd: Nowa Wieś Lęborska
  • Posiadany samochód: CITROEN C5 2,0 HDI CITROEN C3 1,4 KFV
  • Miejscowość: GDYNIA
Odp: 2.0 HDI RHR nie odpala
« Odpowiedź #18 dnia: Styczeń 12, 2022, 11:26:29 »
Nic takiego nie słyszałem.
Ani teraz, ani nigdy.
Najbardziej arystokratyczna
rzecz na świecie to

JECHAĆ  DOSTOJNIE

Offline Bartłomiej Drużbiak

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 030
  • Skąd: Kalisz
  • Posiadany samochód: C5 X7 2010 163KM FAP, C4 1.6 HDi 3D
  • Zainteresowania: HYDRO :D
  • Miejscowość: Kalisz
Odp: 2.0 HDI RHR nie odpala
« Odpowiedź #19 dnia: Styczeń 13, 2022, 09:38:13 »
Taka sytuacja jak opisujesz wskazywała by na zatkany odpowietrznik baku lub brudny smok w baku. Dlatego pytam bo sykniecie jest oznaką że w zbiorniku było podciśnienie.

Offline Rafał Pawłowicz

  • Nowy Użytkownik
  • Wiadomości: 9
  • Posiadany samochód: Citroen C5 X7 2,0 HDI 136 KM 2009r.
  • Miejscowość: Luboń
Odp: 2.0 HDI RHR nie odpala
« Odpowiedź #20 dnia: Styczeń 29, 2024, 20:01:43 »
Witam
Moja Cytrynka też miała takie problemy z odpalaniem , ale podpowiedź rozwiązania problemu przez Kolegę Bartłomieja okazała się strzałem w 10 w moim przypadku :) , EGR był zawieszony w otwartej pozycji. Teraz czas na nowy
Wielkie dzięki , browarek w twoją stronę
Wężyk podciśnienia to prawdopodobnie połączenie między akumulatorem podciśnienia a zaworem sterującym geometrią turbo, tak wnioskuję po opisie jego przebiegu.
A co do odpalania odepnij wąż dolotowy i spróbuj na plak, jak zagada to winny czujnik albo regulator na pompie, jak nie to odkręcić rurę metalową wchodzącą do dolotu z prawej strony, to jest rura od egr i odsunieta nią na bok żeby nie pierdziala w dolot odpal, jak działa to urwany grzybek egr czyli wada konstrukcyjna tego modelu, jak grzybek się urwie to całe spaliny idą do dolotu, auto się dusi spalinami i nie odpali za nic w świecie.

Najprostsza linia bez oporu bo turbo hamuje, fap hamuje a do dolotu nie ma nic na przeszkodzie.
Powodzenia

Offline Bartłomiej Drużbiak

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 030
  • Skąd: Kalisz
  • Posiadany samochód: C5 X7 2010 163KM FAP, C4 1.6 HDi 3D
  • Zainteresowania: HYDRO :D
  • Miejscowość: Kalisz
Odp: 2.0 HDI RHR nie odpala
« Odpowiedź #21 dnia: Styczeń 31, 2024, 12:50:23 »
Miło że udało ci się naprawić auto dzięki podpowiedzi :)