Francuskie.pl
- Twoja codziennaporcja aktualności na temat marki Citroen
Strona główna
Pomoc
Zaloguj się
Rejestracja
Klub Cytrynki
»
Samochody zabytkowe i rzadko spotykane
»
XM
»
XM - Silnik i okolice
»
pompa xm 2.1TD
« poprzedni
następny »
Drukuj
Strony: [
1
]
Do dołu
Autor
Wątek: pompa xm 2.1TD (Przeczytany 809 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Adam Szymko
Przyspiesza
Wiadomości: 28
Posiadany samochód: CITROEN XM
pompa xm 2.1TD
«
dnia:
Maj 26, 2012, 23:54:01 »
Witam. Moje pytanie tyczy się tego, od kiedy w 2.1 były stosowane pompy lucasa? Czy są ewentualne problemy z podmianą na boscha? Pozdrawiam
Zapisane
silnik 2.0 8V, hydractive
Marcin Markowski
Mistrz patelni złota wara
Moderator
Wiadomości: 3 520
Skąd:
Wrocław | Czasami Skierniewice
Posiadany samochód: XM MKII, 1994, HA2, 3.0v6 12V - Azure Fury, Volvo V70 2003, 2.4 BiFuel CNG
Zainteresowania: Grafika komputerowa / Marketing / Volva
Miejscowość: Wrocław | Czasami Skierniewice
Re: pompa xm 2.1TD
«
Odpowiedź #1 dnia:
Maj 27, 2012, 01:51:59 »
Od kiedy to nie wiem, podejrzewam, że mniej więcej od 94 roku, ale mogę się mylić. Co do podmiany na BOSHA to dziwne pytanie, to część osprzętu... Zawsze można podmienić, u nas w 2.1TD, silnik był z 97, a pompa bosha z 92
Zapisane
http://www.marcinmarkowski.com/
Ryszard Cudek
Wrzuca piąty bieg
Wiadomości: 2 173
Skąd:
Kraków
Posiadany samochód: Xantia 2.1td 1997
Zainteresowania: mechanika sport muzyka
Miejscowość: Kraków
Re: pompa xm 2.1TD
«
Odpowiedź #2 dnia:
Maj 27, 2012, 18:55:40 »
zmiana na boscha bardzo łatwa pod warunkiem że wiesz co i jak po kolei robić... Jazda na boschu jest troszkę inna niż na Epicu ale i jedno i drugie ma swoje wady i zalety.
Jak sie zdecydujesz to pisz postaram sie przypomnieć conieco i napisać.
Zapisane
człowiek uczy się całe życie, i umiera głupi...
Jędrzej Patelski
Mistrz prostej
Wiadomości: 727
Skąd:
Warszawa
Posiadany samochód: 2oo
Miejscowość: Warszawa
Re: pompa xm 2.1TD
«
Odpowiedź #3 dnia:
Maj 27, 2012, 18:56:41 »
A będzie działać obrotomierz po takiej wymianie?
Zapisane
http://tinyurl.com/xmpower
Ojciec: XM V6 12V [ZPJ] 96'
Brat: XM Break V6 24V [ES9J4] 97'
Był: XM V6 24V [ZPJ4] 96', XM 2.0 8V 93'
Drukuj
Strony: [
1
]
Do góry
« poprzedni
następny »
Klub Cytrynki
»
Samochody zabytkowe i rzadko spotykane
»
XM
»
XM - Silnik i okolice
»
pompa xm 2.1TD