Klub Cytrynki
Francuskie.pl - Twoja codzienna
porcja aktualności na temat marki Citroen

Autor Wątek: [3.0] katalizator/tłumik środkowy  (Przeczytany 6310 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Sylwester Maciejczuk

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 351
  • Skąd: Radzymin k.Warszawy
  • Posiadany samochód: Była Xantia 2.0 CT Activa 96 jest Xantia 1.8 16V 98
  • Zainteresowania: motoryzacja elektronika
  • Miejscowość: Radzymin k.Warszawy
Odp: [3.0] katalizator/tłumik środkowy
« Odpowiedź #25 dnia: Październik 15, 2021, 14:49:04 »
Bosch zaleca wymianę po 160 tys.
Sondy pracują potem dalej  ale zawęża się amplituda napięć i częstotliwość odczytów .


Pozdrawiam .

Offline Józef Ortyl

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 430
  • Skąd: Mielec
  • Posiadany samochód: C5 3.0i V6 Exclusive Mk1 BVA
  • Zainteresowania: motoryzacja ,elektronika,lotnictwo
  • Miejscowość: Mielec
Odp: [3.0] katalizator/tłumik środkowy
« Odpowiedź #26 dnia: Listopad 01, 2021, 12:25:02 »
Witam .


Józef czy patrzyłeś na przebiegi z sond za katalizatorem?
Zamień miejscami  tylne sondy i zobacz czy błędy przejdą na Bank2.


Pozdrawiam .

Zamierzam kupić  sondę  za katalizatorem dla Bank 1 ,po wymianie zobaczę  jakie będą efekty/pisałem wcześniej, że błędy były  dla tego rzędu/,czy istnieje jakąś prawidłowość ile km.przebiegu  wytrzymują  sondy /jak się starzeją ?/Mój przebieg samochodu to 225 tys.kilometrów i nigdy nie były wymieniane

Wymieniłem sondę diagnostyczną za katalizatorem , ale błąd ponownie się pojawił ,może należy wymienić sondę regulacyjną przed katalizatorem ? co  o tym myślicie ?
Posiadane dotychczas pojazdy:Fiat125P,Polonez1,5,Polonez1,6 CARO,Honda Accord 2,0 , Renault 5,Nubira 1,6 ,Leganza 2,0 :-)  :-)  :-)

Offline Sylwester Maciejczuk

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 351
  • Skąd: Radzymin k.Warszawy
  • Posiadany samochód: Była Xantia 2.0 CT Activa 96 jest Xantia 1.8 16V 98
  • Zainteresowania: motoryzacja elektronika
  • Miejscowość: Radzymin k.Warszawy
Odp: [3.0] katalizator/tłumik środkowy
« Odpowiedź #27 dnia: Listopad 01, 2021, 18:07:49 »
Sprawdź czy nie łapie lewego powietrza za katalizatorem,jest plecionka i kawałek rury oraz złączka przed portkami .
Może jest zły styk na wtyku sondy lub ECU i napięcie dochodzi za małe i wywala błąd .
Jakie są przebiegi na 2 sondach ,czy były mierzone?



Pozdrawiam .