Miałem taki problem dwa lata temu, siłownik ciekł, kupiłem zestaw tylko tych trzech uszczelek za 16 zł, założył mechanik ale to nie pomogło, zdjąłem jeszcze raz i zawiozłem do Pana z Parchatki. Coś na szybko zrobił i miało być dobrze, zrobiłem potem 1600 km na wakacjach i przeciekal ale już mniej, wróciłem i szybko pojechałem jeszcze raz do niego i wszedł pod auto z zestawem kluczy coś porobil i powiedział aby w zbiorniku od LDSu było płynu znacznie poniżej minimum. Na równo prawie z połową zbiornika, jeżeli jest więcej płyn zostaje wyrzucany siłownikiem jako nadmiar - to jego słowa więc od dwóch lat to stosuje i cisza. Od kilku dni widzę że guma mokra i delikatne kropki na osłonie więc trzeba będzie podjechać do niego.
Co do miedzi to zdejmując stary przetarty przewód stalowy powiedział że już blisko baku był przerdzewiały i lada moment by strzelił a w miedzi tego nie będzie. Skoro Mistrz z Parchatki taki założył to znaczy że można wszystkie na miedź wymienić - Widocznie Citroën przewidział że po jakimś czasie stalowy szlak trafi i serwisy będą zarabiać...