Półosi nie trzeba wyjmować, ale trzeba odkręcić śrubę na klucz 36 żeby dało się lekko wysunąć zwrotnicę, ja do wymiany wykręciłem śrubę stabilizatora przy łączeniu z drążkiem, śrubę drążka kierowniczego i wybiłem końcówkę, wykręciłem śrubę tej tulei i to tyle, mi udało się tuleję wybić młotem ale lekko nie było, a do wprasowania użyłem pręta gwintowanego twardość 8,8 chyba fi12 (największy jaki przechodził przez nasadki które posłużyły mi do wprasowania, jak się nie mylę 36 i 24 tak żeby jedna oparła się o zwrotnicę o druga ciągła tuleję po zewnętrznej stronie ),
Tuleje raczej były oryginalne lewa stukała prawa była ok, robiłem to przy przebiegu 275tyś km, około miesiąca temu.
Tuleja sasic 2300004 ja płaciłem 26 zł/szt. +wysyłka w motostacji.