Hej !
Widzialem watki na forum, jednakze mam pytanie - chce sie upewnic.Ale w skrocie. Dzisiaj wracajac do domu zauwazylem, że najpierw predkosciomierz oszukiwal mnie (zanizal) predkosc o 30, po jakims czasie o 50, potem wskazówka opadla ponizej 0.Widzialem jej drgania, jakby chciala sie ruszyc.
I wracajac do pytania.Rozumiem, że mogą być uszkodzone 2 rzeczy :
- silniczek predkosciomierza
- wskazówka predkosciomierza (wyrobiła sie na ośce predkosciomierza).
Nic wiecej - tak ?
Jeżeli dobrze rozumiem to rozbierajac zegary będę widzial co jest przyczyna problemow :
- czy ukręcona oska w silniczku
- czy wyrobiona wskazowka na osce silniczka???
Jezeli silniczek - wystarczy jak kupie i przeloze sam silniczek z dowolnej C5 (Mk I lub II - nez znaczenia jaki silnik i skrzynia) ?
Jeżeli wskazowka - to wystarczy maly kawalek opaski termokurczliwej, lekkie zgrzanie jej na osce i zalozenie wskazowki
Co do wskazowki - to wystarczy jak zamontuje wskazówke w pozycji 0, czy jakies inne kombinacje ?
Wszelkie uwagi mile widziane