szukać mnie się nie chce a wątek jest bo sam nim pisałem jak wymienić osłonę przegubu, a ostatnio przy okazji wymiany poduszek i łożyska podpory prawej półosi;
trzeba wyjąc półoś (rozłączyć przegub wewnętrzny żeby nie wylał się olej ze skrzyni), następnie musimy zbić przegub zewnętrzny, można to zrobić na 2 sposoby ale opisze ten najprostszy: mocujemy półośkę w imadle młotkiem lekko uderzając zbijamy przegub zewnętrzny, dość łatwo wyskoczy
montaż w sposób odwrotny ale trzeba założyć nowy pierścień segera na półośkę (ten co trzyma przegub na miejscu
i to tyle pracy
z doświadczenia powiem że taniej kupić całą półośkę używaną niź nową gumę (za półośkę w bdb stanie zapłaciłem 70 zł z przesyłką a nowa osłona teflonowa to koszt ok 50 - 60zł sam przegub 200 zł, nowa półośka niewiadomego producenta 300 zł oryginał 700 zł)
niezbędne narzędzia:
nasadka 34 - nakrętka półosi
klucz 18, 17 - nakrętka końcówki drążka kierowniczego i śruba trzymająca na miejscu zwożeń wahacza
klucz dynamometryczny (dokręcanie nakrętki półosi momentem ok 240 nm)