Czyli egr działa a podciśnienie steruje jakiś bypass i pewnie nie podlega testom.
Podlega testom. Jak pisałem bypass jest testowany na pracującym silniku o temperaturze roboczej min 80stopni.
Sam egr elektrycznie na zgaszonym silniku. W obecnych warunkach nie mam możliwości dogrzać diesla do takiej wartości. Pozostaje wymontować elektrozawór i na krótko spiąć go z aku. Jak się obudzi to znaczy że prąd we wtyczce nie dochodzi jak się nie obudzi to znaczy instalacja ok a uwalony zawór. Innego pomysłu jak to testować nie mam.
Wysłane z mojego Redmi Note 9 przy użyciu Tapatalka
Aktualizacja: wróciłem do domu. Przykryłem grubym kocem silnik i odpaliłem test elektrozaworu. Tym razem poszło. Informacja zwrotna po teście: zanieczyszczone urządzenie wykonawcze. Znaczy się trzeba wymontować zaworek i go wyczyścić łącznie z rurkami podciśnień. Nie wiem jeszcze jak to zrobię bo tam dostęp jest serio masakryczny ale będę musiał spróbować.