Jak belka jest zużyta to może się okazać że niewiele z danej belki zostaje bo, części zużywające się czopy łożyska uszczelniacze wymienia się na nowe, poprzecznica jak są uszkodzone gniazda, a najczęściej są, na regenerowaną, w drążku skrętnym może ukręcić się śrubka mocująca i pozostać w gwincie i też go trzeba wymienić itd itp. .
Zasada jest prosta i nie dotyczy to tylko naprawy tylnej belki, zlecamy naprawę tam gdzie mamy zaufanie, że będzie ona zrobiona dobrze i mamy takie przekonanie, że ten kto ją zrobi weźmie za nią odpowiedzialność, niezależnie czy, jakie, ile i z jakiego powodu wymieniono części, czy naprawiano daną belkę, czy wymieniono na zregenerowaną. Inaczej podejrzliwość i nieufność doprowadzi do jakiejś paranoi.
Wiem, ze czasem jest to trudne, ale akurat w temacie naprawy tylnej belki naprawdę można rozeznać komu warto zaufać, od kiedy firma istnieje, co świadczy, że nie jest to firma sezonowa, dziś jest jutro nie ma, czy ma grono wiarygodnych klientów itp.