0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Tomasz Lewicki napisał:Panowie u mnie to samo co Kolega opisywał parę postów wyżej po zmianie kół na letnie zadziera nosem do góry i pompa nie wyłącza się przy maksymalnym poziomie zawieszenia. Dlatego szukam Osoby z Lexią w stolicy do ogarnięciem tego problemu Z góry dziękuje za info, pomoc , namiar
Arkadiusz Staniec napisał:CytujTomasz Lewicki napisał:Panowie u mnie to samo co Kolega opisywał parę postów wyżej po zmianie kół na letnie zadziera nosem do góry i pompa nie wyłącza się przy maksymalnym poziomie zawieszenia. Dlatego szukam Osoby z Lexią w stolicy do ogarnięciem tego problemu Z góry dziękuje za info, pomoc , namiarChętnie pomogę w ogarnięciu tematu.
Michal Wladyniak napisał:Włączasz silnik pomiar i się cieszysz nową wysokością ☺
Michal Wladyniak napisał:Arek, pytanie z innej beczki, dla czego tył ma stać niżej ?Przed chwilą zauważyłem na swoim bolidzie że jednak widać ten cm różnicy względem przodu
Machoński Tomasz napisał:Jak tam Roland?Udało sie coś zrobić?
Michal Wladyniak napisał:Przecież siłownik może zacząć ciec w każdej chwili, niestety z siłownikiem nie znasz dnia ani godziny