Więc cieniutki kabelek do mikrowłącznika został dołożony?...Czyli w oryginale wszystko przechodzi przez połączenie na szybie.
W oryginale sa dwie ścieżki "w szybie" łączące styk przycisku szyby. U Ciebie dołożono dwa druciki w zamian.
Jeszcze jedna sprawa,mierzyłem napięcie w kostce silnika wycieraczki,miernik wskazał przy odpalonym silniku 13V z groszami ale po obciążeniu napięcie zanika.Gdzie jeszcze szukać połączenia które zasila wiązkę klapy
EDIT: Wiązka klapy jest schowana w plastikowej osłonie zawiasu klapy, leci lewą krawędzią drzwi bagażnika, potem rurką karbowaną w osi zawiasów do nadwozia i schodzi lewym słupkiem w dół do podłogi bagąznika....ja bym sprawdził omomierzem kabelki od BSI do silnika wycieraczek. Schemacik silnika wycieraczki w załączniku....
Wycieraczka pin1 łączy się z pinem 1 40-to stykową białą wtyczką BSI i analogicznie pin 2 ---- pin5 16-to styk. czarnej wtyczki.
Nie wiem co kolega szuka, ale na silniku wycieraczki jest tylko stała masa, piny 1 i 3 silnika dostają w odpowiednim czasie "plusy" a jeden jest ponownie masowany na koniec cyklu ruchu wycieraczki.....