Witam szanowne grono. W styczniu miałem objaw że silnik nie gasł od razu po przekręceniu silnika. Wyjąłem regulator ciśnienia i spodziewałem się opiłków.Jednak był przy pchany czymś czego nie brał magnes. Po wyczyszczeniu auto igła. Minęło 2,5 miesiąca i znowu to samo.Tryb awaryjny, odcięcie obrotów powyżej 2500 i jakby połowa koni mniej.
Podejrzewam że skoro to nie były opiłki metalowe to może feralny filtr paliwa mi się trafił.... i może od ropy zaczął się rozwarstwiać lub coś.Do rzeczy w tygodniu ponawiam akcję z wyjęciem go i w związku z tym 2 pytania:
Zamierzam wymienić dla świętego spokoju filtr paliwa - jaki polecacie?
Potrzebuję wymienić 2 śruby od w/w regulatora, wiem że mają być twarde ale nie znam rozmiaru tzn długość i gwint a akcja będzie wieczorem i rano auto ma być do jazdy więc chcę je kupić wcześniej.
C5 2.0 hdi 109 km 2001 rok układ wtryskowy Bosh
Pozdrawiam i czekam na szybką odpowiedź.